rukoupyyntö erään naisen sairauden puolesta
rukoupyyntö
19
79
Vastaukset
- elakim
Dear anoja
Mikä hänen sairautensa on? Kuka hän on?
Ei nuhaan voi rukoilla kolibakteerilääkettä. Eikä Sarjaraiskaajalle avohoitoa lastenkotiin.
Ne jutut mitä monissa uskonnollisissa kanavissa on. Missä ne rukoilee kaikkien toiveiden puolesta sen mukaa kuka on lähettänyt postikortin ole oikein hyvä asia. Niistä moni huono juttu on toteutunut, koska sitä on pyydetty. Eikä toivotuin seurauksin.
Toivottavasti ymmärrät, ettei tämä ollut syytös sitä sairasta kohtaan. Vaan ihan toteamus. - 1+1
Jeesus sinun nimessäsi pyydän tälle naiselle terveyttä
kiitos , että vastaat hänelle nimesi tähden.
Tässä on rukouspuhelimen numero , jos haluat keskustella jnk. kanssa henk.koht.
Päivystysaika on päivittäin klo 19 - 23.
Valtakunnallinen puhelinnumero on:
040 172 7000.
Puhelun hinta on matkapuhelinmaksu. - Mirka ...
Lääkärin apu on todistettavasti kaikkein tehokkain ja paras apu.
Tiede pelastaa joka sekuntti enemmän ihmishenkiä mitä kaikki maailman rukoukset yhteenlaskettuna viimeisen 10000v ajalta.
Rukoukset eivät toimi.
Olkaa rehellisiä ja lopettakaa ihmisten huijaamiset. - katoppa tuo..
Älä puhu potaskaa mirka. Miten sun tiede parantaa syöpäsairaan..
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=14726No, katsokaas!
Jeesus sanoi hänen seuraajiensa parantavan sairaat merkkinä uskostansa.
No, miksi meillä on sairaaloita, jos uskovat parantavat sairaat?
Aivan naurettavaa, jos joku joskus KERTOO parantumisesta. Itse olen seurannut kauan, jos joku todella parantuisi. Sellaista ei ole tapahtunut.
Sairaaloita ei voi vielä lopettaa. Jeesuksen seuraajat ovat pettäneet Jeesuksen.- totta on
helsinkijokkeri kirjoitti:
No, katsokaas!
Aivan naurettavaa, jos joku joskus KERTOO parantumisesta. Itse olen seurannut kauan, jos joku todella parantuisi. Sellaista ei ole tapahtunut.
Sairaaloita ei voi vielä lopettaa. Jeesuksen seuraajat ovat pettäneet Jeesuksen.Ainkakin helluntaipalstalla paranee aika moni. Käy vilkaisee ; )
- Jumala vastaa
No, katsokaas!
Sairaaloita ei voi vielä lopettaa. Jeesuksen seuraajat ovat pettäneet Jeesuksen.ai oikein nauretttavaa, no koko ajanhan sinä olet hinkunut parantumisia ja nyt kun se on nenäsi edessä LÄÄKÄRIN TOTEAMANA se onkin vain naurettava !!
Häpeä iso mies.
"Jeesuksen seuraajat ovat pettäneet Jeesuksen." puhutko entisestä itsestäsi ? - elakim
No, katsokaas!
Sairaaloita ei voi vielä lopettaa. Jeesuksen seuraajat ovat pettäneet Jeesuksen.helsinkijokkeri
Ei. Vaan kyse on samasta jutusta kuin aikaisemmin. Jos te uskoisitte vain ihmeen voimalla, että näkisitte omin silmin. Niin teidän uskonne hiipuisi, jos lakkaisitte näkemästä niitä.
Ja joo. Sairaaloita ei voi lopettaa. Kyllä niitä ihmeitä alkaa tapahtua, kun sen aika on. Eikä sekään tarkoittais, että sairaalat pitäis lopettaa. - Mirka ....
""Miten sun tiede parantaa syöpäsairaan""
-En ole lääketieteen asiantuntija. Lääketiede perustuu täysin tutkituun tietoon.
Rukoileminen perustuu taas uskomuksiin jonka parantavista voimista ei ole mitään todisteita olemassa vaikka niitäkin on tutkittu.
Pyydän, että olet rehellinen jos vain pystyt. totta on kirjoitti:
Ainkakin helluntaipalstalla paranee aika moni. Käy vilkaisee ; )
Ai, oikein helluntalaiset. Vaikea uskoa,että vain yhden linjan uskovat parantavat omassa piirissään. Eikö parantaminen pitäsi olla yleisluontoista eikä jonkin piirin oma juttu?
Epäilyni on valtava, koska helluntalainen Yli-Vainio oli saanut profetian 1979, että Israelissa tapahtuu v 1986 mennessä jotain niin kauheaa, että ei ole milloinkaan ennen. Mutta eipä siellä mitään kummempaa tapahtunut. Ihan samalaista kuin Jeesuksen paluun loputon odottaminen. Pelkkää puhetta.
"Jumala vastaa", En ole pettänyt Jeesusta, vaan kun en nähnyt mitään tapahtuvan, niin jätin uskon itselleni turhana. Miksi uskoa, jos ei mitään näy? Kuka petti ja kenet? Jos olisi ollut edes yksi merkki, mutta kun ei ollut sitäkään. Minulle kristinusko on nollauskonto, samoin kaikki muutkin.- katoppa tuo..
Mirka .... kirjoitti:
""Miten sun tiede parantaa syöpäsairaan""
-En ole lääketieteen asiantuntija. Lääketiede perustuu täysin tutkituun tietoon.
Rukoileminen perustuu taas uskomuksiin jonka parantavista voimista ei ole mitään todisteita olemassa vaikka niitäkin on tutkittu.
Pyydän, että olet rehellinen jos vain pystyt.No kysyppä tuolta linkin mieheltä todisteita ! Tv 7 kautta varmaan saat.
- Mirka ...
Se olisi Suomen taloudelle suuri etu jos te uskovaiset hoitaisitte itse haavanne rukouksillanne ja antaisitte nykyiset lääkäri resurssit meidän ateistien käyttöön. Lääkäri resursseja voisi jopa hieman pienentää ja veroja voisi pienentää.
- ...
Rukoilu on uskovan epäluottamuslause omaa jumalaansa kohtaan.
Rukoilemalla uskova kertoo jumalalleen, että hän ei ole tyytyväinen jumalansa tekemiin ratkaisuihin ja tekemisiin, vaan haluaa niihin muutoksen. Rukoilussa uskova käytännössä asettuu jumalansa yläpuolelle ja olettaa itse tietävänsä paremmin miten asioiden tila pitäisi olla. - ajallaan
Rukous on keskustelua taivaallisen ISÄN kanssa. Isän joka pitää minusta huolen ja vastaa.
- ...
"Rukous on keskustelua taivaallisen ISÄN kanssa. Isän joka pitää minusta huolen ja vastaa."
Jos sinä puhut Jumalallesi, niin sitä sanotaan rukoiluksi. Jos Jumalasi vastaa sinulle, niin sitä sanotaan skitsofreniaksi. - 1+1
... kirjoitti:
"Rukous on keskustelua taivaallisen ISÄN kanssa. Isän joka pitää minusta huolen ja vastaa."
Jos sinä puhut Jumalallesi, niin sitä sanotaan rukoiluksi. Jos Jumalasi vastaa sinulle, niin sitä sanotaan skitsofreniaksi.No jos olet joskus Raamattua lukenut niin kyllä Jumala silloinkin vastasi, usein profeettojensa kautta, kuten nykyäänkin.
Tervehdys
On oikein rukoilla sairaan ihmisen puolesta ja on oikein pyytää myös esirukouksia. Toivotan siunausta tälle sairaalle naiselle – Jumalan siunaus on aina jotain hyvää.
On totta, että monesti kristittyjen rukoukset kuulostavat toivomuslistoilta – kerromme Jumalalle, mitä hänen tulisi kulloinkin tehdä. Mutta Jeesuksen opettama Isä Meidän rukous opettaa meitä tyytymään kaikessa Jumalan tahtoon; ”…tapahtukoon Sinun tahtosi….” se on sittenkin parasta.
Rukous on sitä, että ihminen tunnustaa riippuvaisuutensa Jumalasta.
Rukous ja lääketiede eivät millään tavalla ole ristiriidassa. Molempia tarvitaan.
Kirkko kuulolla
Päivi Aikasalo, pappi Hämeenlinnasta- P. Akana
Jos Päivi Aikasalo olet sitä mieltä, että " tapahtukoon sinun tahtosi", -on sittenkin parasta, eiköhän silloin jumalasi hoitele hommansa kaikkivaltiaana oman halunsa mukaan ilman rukoilujasi, vai onko mielessäsi epäilys, että jumalasi ei toimi tahtonsa mukaan ellei sitä siitä rukoilemalla erityisesti muistuta !
- anova saa..
P. Akana kirjoitti:
Jos Päivi Aikasalo olet sitä mieltä, että " tapahtukoon sinun tahtosi", -on sittenkin parasta, eiköhän silloin jumalasi hoitele hommansa kaikkivaltiaana oman halunsa mukaan ilman rukoilujasi, vai onko mielessäsi epäilys, että jumalasi ei toimi tahtonsa mukaan ellei sitä siitä rukoilemalla erityisesti muistuta !
Joskus on niin helppo paeta sen "tapahtukoon sinun tahtosi " ... Taakse..
Todellinen rukous on taistelua, sen puolesta mitä Jumalalta haluaa saada ja minkä Jumala on luvanut antaa.Hellittämättömästä rukouksesta Raamattu puhuu..
Kaikki pyyntömme eivät ole Jumalan tahdon mukaisia esim. jos 100v. pyytää nuoruutta .. Tuntuu se vähän huvittavalta, toki mieli voi olla kuin nuoren..
Kaikkia ihmisiä Jumala ei paranna, on tauteja jotka ovat kuolemaksi, mutta myös niitä jotka eivät ole.
Itselleni näytettiin unessa, että leikkaus johon joudun, ei ole kuolemaksi, kuten ei ollutkaan.
Jumala elää ja toimii niin tänä päivänä kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246