Miten asiat hoituu kun ajoin uudella työsuhdeautollani hienoa mutkatietä ja kävi pikku vahinko. Vastaan tuli poliisiauto joten polkasin jarrun pohjaan, siitä auto lähti mutkassa pieneen luisuun ja kylki edellä puuhun. Vahinkotarkastajan mukaan korjaus maksaa arviolta n. 8000-10000e. Asiahan olisi luultavasti selvä, mutta vastaan tullut poliisi mittasi nopeudekseni 146 ja rajoitus on 60
Kolari työsuhdeautolla
4
1012
Vastaukset
- mjaahhh...
Ellei tuo nyt sitten ollut provo niin johan vakuutusehdoissa mainitaan ettei vahinkoon saa liittyä törkeetä likenne rikkomusta josta saa tuomion käräjäoikeudessa. Rattijuopomus etc. Minun vanhassa työpaikassani oli firma hyvin tiukka työsuhdeautoilijoiden ajokäyttäytymisestä. Painotettiin että törkeästä rattijuopomuksesta firman autolla seuraisi potkut. No niinä 8 vuotena kun siellä olin niin kukaan ei saanut kenkää. Pari sai varoitukset kun olivat hönkäisset poliisin mittariin hieman yli rajan.
- Tyhmyydestä sakoteta
Mitäpä siinä muuta kuin maksat sakot, ja katselet, josko löytyisi jotain bussilla hoidettavaa hommaa siksi aikaa, kun kortti on hyllyllä. Toiottavasti työnantaja on pitkämielinen.
- ksadkgksdg
Nimimerkistä päätellen sama kaveri joka hehkutti saaneensa porschen työsuhdeautoksi
- Opitko mitään ?
Toivottavasti vakuutusyhtiö evää korvauksen kokonaan, että saat maksaa korjauksen itse. Rikosnimike on törkeä liikenteen vaarantaminen = ei korvausta vakuutusyhtiöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575