Rainbow maitorahkaa hakkaa Ehrmannin

de.nyssö

Rainbowssa 12g per 100 g, Ehrmannissa vain 9g per 100g.
Rainbowsta (250g) saa siis 30 g proteiinia, Ehrmannista 22,5 g!

Hiilihydraatteja/sokereitakin Rainbowssa on vähemmän 4g 100g:ssa, kun Ehrmannissa 5g

Rasvaa Rainbowssa on hieman enemmän 0,5g kun Ehrmannissa 0,2g.

4

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Decamies

Syö lihaa.

• de.nyssö

Syön sitäkin, tosin varsinkin punaisen lihan päivittäinen yli 100 g:n saanti lisää diabetesriskiä. Maitotuotteista saa runsaasti kalsiumia, joka vahvistaa luustoa ja hyödyttää bodauksessa. Pari purkillista päivässä maitorahkaa, raejuuston, broilerin rintapalojen, kirjolohen ym. kera auttaa saamaan tarvitsemani päivittäisen 160g proteiinia (2g per rasvaton paino). 20-30g per ateria proteiinia noin kolmen tunnin välein antaa päivittäisen valkuaisen.

Smoothie purkista maitorahkaa, desilitrasta mustikkaa ja banaanista antaa potkua.

• Ravintotieteilijä
        de.nyssö kirjoitti:

Syön sitäkin, tosin varsinkin punaisen lihan päivittäinen yli 100 g:n saanti lisää diabetesriskiä. Maitotuotteista saa runsaasti kalsiumia, joka vahvistaa luustoa ja hyödyttää bodauksessa. Pari purkillista päivässä maitorahkaa, raejuuston, broilerin rintapalojen, kirjolohen ym. kera auttaa saamaan tarvitsemani päivittäisen 160g proteiinia (2g per rasvaton paino). 20-30g per ateria proteiinia noin kolmen tunnin välein antaa päivittäisen valkuaisen.

Smoothie purkista maitorahkaa, desilitrasta mustikkaa ja banaanista antaa potkua.

Maitotuotteissa on maitoproteiinia jonka on todistettu aiheuttavan syöpää. Idiotismin huippua on ottaa illlalla maitoproteiinia.

• terty
        Ravintotieteilijä kirjoitti:

Maitotuotteissa on maitoproteiinia jonka on todistettu aiheuttavan syöpää. Idiotismin huippua on ottaa illlalla maitoproteiinia.

Maidon on todettu laihduttavan ja estävän diabetesta. Maitoproteiini ei ole karsinokeenista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe