Rainbowssa 12g per 100 g, Ehrmannissa vain 9g per 100g.
Rainbowsta (250g) saa siis 30 g proteiinia, Ehrmannista 22,5 g!
Hiilihydraatteja/sokereitakin Rainbowssa on vähemmän 4g 100g:ssa, kun Ehrmannissa 5g
Rasvaa Rainbowssa on hieman enemmän 0,5g kun Ehrmannissa 0,2g.
Rainbow maitorahkaa hakkaa Ehrmannin
4
269
Vastaukset
- Decamies
Syö lihaa.
- de.nyssö
Syön sitäkin, tosin varsinkin punaisen lihan päivittäinen yli 100 g:n saanti lisää diabetesriskiä. Maitotuotteista saa runsaasti kalsiumia, joka vahvistaa luustoa ja hyödyttää bodauksessa. Pari purkillista päivässä maitorahkaa, raejuuston, broilerin rintapalojen, kirjolohen ym. kera auttaa saamaan tarvitsemani päivittäisen 160g proteiinia (2g per rasvaton paino). 20-30g per ateria proteiinia noin kolmen tunnin välein antaa päivittäisen valkuaisen.
Smoothie purkista maitorahkaa, desilitrasta mustikkaa ja banaanista antaa potkua. - Ravintotieteilijä
de.nyssö kirjoitti:
Syön sitäkin, tosin varsinkin punaisen lihan päivittäinen yli 100 g:n saanti lisää diabetesriskiä. Maitotuotteista saa runsaasti kalsiumia, joka vahvistaa luustoa ja hyödyttää bodauksessa. Pari purkillista päivässä maitorahkaa, raejuuston, broilerin rintapalojen, kirjolohen ym. kera auttaa saamaan tarvitsemani päivittäisen 160g proteiinia (2g per rasvaton paino). 20-30g per ateria proteiinia noin kolmen tunnin välein antaa päivittäisen valkuaisen.
Smoothie purkista maitorahkaa, desilitrasta mustikkaa ja banaanista antaa potkua.Maitotuotteissa on maitoproteiinia jonka on todistettu aiheuttavan syöpää. Idiotismin huippua on ottaa illlalla maitoproteiinia.
- terty
Ravintotieteilijä kirjoitti:
Maitotuotteissa on maitoproteiinia jonka on todistettu aiheuttavan syöpää. Idiotismin huippua on ottaa illlalla maitoproteiinia.
Maidon on todettu laihduttavan ja estävän diabetesta. Maitoproteiini ei ole karsinokeenista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161