huonoin leffa...

..IKINÄ!

On ihmisjahti!!>Ei kAupaSta huonompaa löydä!

"Metsästyskausi on taas alkanut!"

*HAHHAHHAAAA*

14

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saippa

Niiiin huono ettei sanotuksi saa.

• Minä

Sehän on yli hyvä toi kansas city!! just...

• turnipsi

kuninkaan paluu oli aika sköggeliä... mut joo...oon myös nähnyt elokuvan jossa nyrkinkokoinen äijä tulee ulkoavaruudesta varustettuna aseella joka tappaa lehmiä. sekin oli huono.

• hhh

Perustele Kuninkaan Paluun huonous.

• tässä

kuninkaan paluu, independence day, molemmat x-men -leffat sekä kaikki jim carreyn leffat (paitsi truman show, joka oli suht katsottava).

• Böö!

Samaa mieltä!!! Meinasin nukahtaa ku katoin...

• vastarannan kiiski

Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
        No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)

• Määä
        vastarannan kiiski kirjoitti:

Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.

On tosiaankin aivan paska tuo Matrix, ja jatko-osat.....

• cff
        vastarannan kiiski kirjoitti:

Te ketkä Kuninkaan Paluuta haukutte. Perustelkaa sen huonous.

Haluan mielenkiinnosta kuulla mikä siinä on huonoa teidän mielestänne.

• ei ikinä

Kaikki Woody Allenin tekotaiteelliset leffat ovat maailman huonoimpia leffoja!

• WOODY ALLEN JYRÄÄ

SE ON KYLL HYVÄ SE ON SEMMOINEN KOOMIKKO

• meri

Kyllä Freddy vs. Jason on kaikkien aikojen huonoin kauhuelokuva, ja paska leffa muutenkin!

• Manhattan

Arizona Dream ja Bruce Taivaanlahja. Eri kategoriat, mutta hohhoijjakkaa...
      Ja ihan viimeaikaisempia floppeja: Zero Day (niistä Columbinen surmista, oli niin huono että hävettää) ja Perhosvaikutus (ääääh).

• 878

BRAZIL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4944
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1707
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1103
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe