On ihmisjahti!!>Ei kAupaSta huonompaa löydä!
"Metsästyskausi on taas alkanut!"
*HAHHAHHAAAA*
huonoin leffa...
14
1673
Vastaukset
- saippa
Niiiin huono ettei sanotuksi saa.
- Minä
Sehän on yli hyvä toi kansas city!! just...
- turnipsi
kuninkaan paluu oli aika sköggeliä... mut joo...oon myös nähnyt elokuvan jossa nyrkinkokoinen äijä tulee ulkoavaruudesta varustettuna aseella joka tappaa lehmiä. sekin oli huono.
- hhh
Perustele Kuninkaan Paluun huonous.
- tässä
kuninkaan paluu, independence day, molemmat x-men -leffat sekä kaikki jim carreyn leffat (paitsi truman show, joka oli suht katsottava).
- Böö!
Samaa mieltä!!! Meinasin nukahtaa ku katoin...
- vastarannan kiiski
Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =) - Määä
vastarannan kiiski kirjoitti:
Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)On tosiaankin aivan paska tuo Matrix, ja jatko-osat.....
- cff
vastarannan kiiski kirjoitti:
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)Te ketkä Kuninkaan Paluuta haukutte. Perustelkaa sen huonous.
Haluan mielenkiinnosta kuulla mikä siinä on huonoa teidän mielestänne.
- ei ikinä
Kaikki Woody Allenin tekotaiteelliset leffat ovat maailman huonoimpia leffoja!
- WOODY ALLEN JYRÄÄ
SE ON KYLL HYVÄ SE ON SEMMOINEN KOOMIKKO
- meri
Kyllä Freddy vs. Jason on kaikkien aikojen huonoin kauhuelokuva, ja paska leffa muutenkin!
- Manhattan
Arizona Dream ja Bruce Taivaanlahja. Eri kategoriat, mutta hohhoijjakkaa...
Ja ihan viimeaikaisempia floppeja: Zero Day (niistä Columbinen surmista, oli niin huono että hävettää) ja Perhosvaikutus (ääääh).- 878
BRAZIL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950