On ihmisjahti!!>Ei kAupaSta huonompaa löydä!
"Metsästyskausi on taas alkanut!"
*HAHHAHHAAAA*
huonoin leffa...
14
1655
Vastaukset
- saippa
Niiiin huono ettei sanotuksi saa.
- Minä
Sehän on yli hyvä toi kansas city!! just...
- turnipsi
kuninkaan paluu oli aika sköggeliä... mut joo...oon myös nähnyt elokuvan jossa nyrkinkokoinen äijä tulee ulkoavaruudesta varustettuna aseella joka tappaa lehmiä. sekin oli huono.
- hhh
Perustele Kuninkaan Paluun huonous.
- tässä
kuninkaan paluu, independence day, molemmat x-men -leffat sekä kaikki jim carreyn leffat (paitsi truman show, joka oli suht katsottava).
- Böö!
Samaa mieltä!!! Meinasin nukahtaa ku katoin...
- vastarannan kiiski
Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =) - Määä
vastarannan kiiski kirjoitti:
Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)On tosiaankin aivan paska tuo Matrix, ja jatko-osat.....
- cff
vastarannan kiiski kirjoitti:
No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)Te ketkä Kuninkaan Paluuta haukutte. Perustelkaa sen huonous.
Haluan mielenkiinnosta kuulla mikä siinä on huonoa teidän mielestänne.
- ei ikinä
Kaikki Woody Allenin tekotaiteelliset leffat ovat maailman huonoimpia leffoja!
- WOODY ALLEN JYRÄÄ
SE ON KYLL HYVÄ SE ON SEMMOINEN KOOMIKKO
- meri
Kyllä Freddy vs. Jason on kaikkien aikojen huonoin kauhuelokuva, ja paska leffa muutenkin!
- Manhattan
Arizona Dream ja Bruce Taivaanlahja. Eri kategoriat, mutta hohhoijjakkaa...
Ja ihan viimeaikaisempia floppeja: Zero Day (niistä Columbinen surmista, oli niin huono että hävettää) ja Perhosvaikutus (ääääh).- 878
BRAZIL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412785Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4332346Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222225Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182080Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1391732Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat231265Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11174- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997