Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huonoin leffa...

..IKINÄ!

On ihmisjahti!!>Ei kAupaSta huonompaa löydä!

"Metsästyskausi on taas alkanut!"

*HAHHAHHAAAA*

14

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saippa

      Niiiin huono ettei sanotuksi saa.

      • Minä

        Sehän on yli hyvä toi kansas city!! just...


    • turnipsi

      kuninkaan paluu oli aika sköggeliä... mut joo...oon myös nähnyt elokuvan jossa nyrkinkokoinen äijä tulee ulkoavaruudesta varustettuna aseella joka tappaa lehmiä. sekin oli huono.

      • hhh

        Perustele Kuninkaan Paluun huonous.


    • tässä

      kuninkaan paluu, independence day, molemmat x-men -leffat sekä kaikki jim carreyn leffat (paitsi truman show, joka oli suht katsottava).

    • Böö!

      Samaa mieltä!!! Meinasin nukahtaa ku katoin...

      • vastarannan kiiski

        Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
        No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)


      • Määä
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
        No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)

        On tosiaankin aivan paska tuo Matrix, ja jatko-osat.....


      • cff
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        Tästä kommentista saan fanaattisten Matrix fanien lähettämät palkkamurhaajat niskaani, mutta siltikin Matrix on mun elämäni huonoin leffa-elämys. Yhtään en päässyt siihen sisään enkä ymmärrä sen ylistystä. Ekalla kerralla jäi ykkönen kesken, toisella kerralla sain jotenkuten tarvottua sen loppuun. Ja sanomattakin selvää, että jatko-osat ovat saaneet jäädä vuokraamojen ja kauppojen hyllyihin.
        No, mulla aina ollut erikoinen maku monenkin asian suhteen =)

        Te ketkä Kuninkaan Paluuta haukutte. Perustelkaa sen huonous.

        Haluan mielenkiinnosta kuulla mikä siinä on huonoa teidän mielestänne.


    • ei ikinä

      Kaikki Woody Allenin tekotaiteelliset leffat ovat maailman huonoimpia leffoja!

      • WOODY ALLEN JYRÄÄ

        SE ON KYLL HYVÄ SE ON SEMMOINEN KOOMIKKO


    • meri

      Kyllä Freddy vs. Jason on kaikkien aikojen huonoin kauhuelokuva, ja paska leffa muutenkin!

    • Manhattan

      Arizona Dream ja Bruce Taivaanlahja. Eri kategoriat, mutta hohhoijjakkaa...
      Ja ihan viimeaikaisempia floppeja: Zero Day (niistä Columbinen surmista, oli niin huono että hävettää) ja Perhosvaikutus (ääääh).

      • 878

        BRAZIL


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe