Fundamentalistiset uskonsuunnat esittävät että homous on sairaus. Lievimmin asiaan suhtautuvat fundamentalistit, kuten Vt-seura nykyään, kieltävät ainoastaan homouden käytännössä ja tunnustavat että ihminen ei voi itse päättää seksuaalista suuntautumistaan.
Mitä tekee biseksuaali intersukupuolinen? Kumpaa seksuaalisuuden muotoa tämä voi käyttää tekemättä syntiä? Voiko biseksuaali intersukupuolinen mennä avioon valtakunnansalilla? Ja jos ei, niin miksi ei?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Biseksuaalisuus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus
Voiko bi intersukupuolinen olla tekemättä syntiä?
5
124
Vastaukset 5
- wegbd
Ja mikä tärkeintä, mikä sairas Jumala kehittää tällaisia ihmisiä?
- Ape Apinoija
Monet kummallisuudet johtuvat usein ympäristömyrkyistä ja mutaatioista.
Ihmisten tekosia ne on.
Jumalaa syytetään kaikesta Ihmisen aiheuttamasta pahasta.
Kun Ihminen matkii Luontoa keksinnöissään, saa hän Nobelin palkinnon :)- iyhdistyyyyy
Intersukupuolisia on ollut niin kauan kuin ihmisen historiaa on kirjattu jonnekin ylös. Ympäristömyrkkyjä ei oltu vielä silloin keksitty. Jos Jumala loi ihmisen ja kaiken, se loi myös mutaation mahdollisuuden.
- Mies miehelle
Mina niin rakastan tätä uskovaisten lähimmäisenrakkautta ja suvaitsevaisuutta.
Kukaan ei pysty elämään tekemättä syntiä. Pelastus tulee armosta ja yksin siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540