Joo eli ois kiva tietää muiden lempi hahmo ja niitä kohtauksia :)
itse oon niiiiiiiiiiiiin hulluna tähän sarjaan ettei mitään rajaa
lempi hahmo ja kohtauksia sarjasta?
6
954
Vastaukset
- ihhailijakinkokun
Minun suosikki on Samantha. Tekee mitä lystää. Carrie keikistelee liikaa kenkineen väkäleukansa kanssa. Miranda on cool ja Charlotta pikkasen hassahtanut kipittäjä.
Ihan nättejä likkoja hyö on kuitenkin ja ohjelma on hyvä.. Mutta Carrien pohdinnat
joitakin asioista ovat tyhmiä. Kuten elokuvassa kun hän sai uuden kännykkä numeron. Kun hän oli jo joku numerosarja tyttö, niin uusi ei meinannut kelvata. - Vanha Harppu
Minun lempikohtaus tuli juuri tässä uusinnassa viime viikolla:
Eli kohtaus, jossa Miranda möläyttää kesken kakunvalmistelun rakkautensa Steveen kodinhoitohuoneessa Bradyn synttäreillä, ja kotiapu Magda muikistelee ovella tyytyväisenä. Monta jaksoa Miranda on kakistellut ja etsinyt tilaisuuksia ja sitten hän antaa vaan sen tulla aivan odottamattomassa tilanteeessa. Hauska kohtaus. Miranda viimein antaa piut paut sinkkuudelleen ja analysoimiselleen eikä enää vähättele Steveä vaan huomaa mikä aarre tämä on. Mutta tarvittiin toinen, upea nainen ensin viemään Steve Mirandan nenän edestä, ennen kuin Miranda tajusi että Steve on se oikea.
Ihana sarja. On tullut katsotttua noin 5 kertaa, mutta ei vanhene yhtään. - bigfan
Elokuva kohtaus jossa Charlotan vauva alkaa syntyä. Kun hän kiroaa Mr. Bigin ja Birg vie kuitenkin hänet sairaalaan:)
- tttttttttttt
se kun Smith ottaisi kädestä kiinni Samanthaa ja s putoaa porttikongiin.
Lempihahmoni on Kiho ja lempikohtaukseni sellainen, jossa tämän peppu näkyy (jos sellaista nyt sarjassa on ollutkaan, kun en muista).
- Anonyymi
Se kun Samantha kaatuu muotinäytöksessä.
Muuten sarja on ihan typetä kun katselee v 2022!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900