Ei ehkä niille jotka joutuivat mutta heidän jälkeläisilleen jotka asuvat maailman mahvimmassa maassa joka kuuluu vielä maailman rikkaimpiin! Ajatelkaa jos olisivat jääneet Afrikkaan, siellähän kaikki menee päin helvettiä. Nyt asuvat Californiassa, Floridassa ja vastaavissa paikoissa. Ei mitään syytä valittaa!
Vastaukset 5
- LaDivisionFantome
Hehheh. tällä hetkellä Amerikka on se missä kaik mennee päin mänt. välttivät romahtamisen hilkulla
- cow chik spild kum b
Nooh. Jenkkien viihdeteollisuus on nykyään sontaa mutta kunhan saavat Hitchcockin ja Perkinsin herätettyä henkiin.
- kluft hewit last dca
Ainakin se oli onnenpotku yhdysvaltalaiselle viihdeteollisuudelle. Tosin sellaset tyypit kuten Muddy Waters, David Porter ja Robert Johnson eivät saaneet nauttia vauraudesta vaan kaikki meni David Geffenin ja Jerry Hellereiden taskuun.
- Vapaa suomalainen
Ehkä samassa mielessä onnen potku, kuin Suomen valloitus 1808-1809 Suomen sodassa. Onhan sitäkin sanotu onnenpotkuksi suomalaisille.
- rk hist ikum pain be
Se oli kaikille onnenpotku kun Tsaari löi viimeisen naulan Ruotsin niin sanotun suurvalta-aseman kimppuun. Eipä siitä olla paljoa noustu. Ruotsi on taloudellisesti täysin riippuvainen Saksasta siinä missä Suomi Venäjästä. Sitten tätä saksalais-venäläistä rahaa vaihdellaan edestakaisin maittemme välillä ikään kuin se olisi ansaittua.
Yleensä minua esimerkiksi hämmästyttää kaikki ryssät ja teutonit jotka ajelevat Volvolla ja Saabilla Bemarin ja Ladan sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568