Tutkinto Suomessa? Eli siis Petroskoin yliopistosta voi ostaa tuomarin paperit ja se käy Pohjoismaissa ikään kun ei olisi mitään. Kai nyt työnantaja sentään tajuaa.
Käykö Venäjältä ostettu
6
270
Vastaukset
- Turisti-juristi
Minusta tuntuu, että monella suomalaisilla juristeilla on Venäjältä hankitut paperit. Ovat ne niin onnettomia puolustamaan asiakkaitaan oikeudessa. No, laskun ne kuitenkin osaa kyllä kirjoittaa.
- Ei voi ostaa....
Virheellinen tieto. Ei sieltä osteta mitään tutkintoja.
- hylkyhylsyt
Ostetaan ostetaan mutta ei ne kelpaa suomessa kun OPH tarkistaa siinä vaiheessa kun tutkinto rinnastetaan suomessa vastaavaksi joten hylkyyn menee ne ostetut tutkinnot. Siinä on vielä monta mutkaa matkassa ennenkuin venäjällä suoritettu tutkinto hyväksytään virallisesti suomessa vastaavaksi. Onhan niitä hienoja diplomeja ja kaikke muuta mutta ne on arvottomia täällä ennenkuin on virallisesti hyäksytty OPHssa
Ainahan sillä voi pelata yksityisellä puolella. Kunhan sanoo mistä on saatu.
- pressaksi
Eduskuntaan tai presidentiksi niillä pääsee helpoiten. Kukaan ei kyseenalaista.
- tippatäti
tule meille lääkäriksi tänne etelä-karjalaan. sina huva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811