Kuka oli Kristian Arje?

hepäilyserää

Wikipedia ei kerro mitään.

25

11138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauden mies

      "Arje oli ryhdikäs, suoraselkäinen, karaistunut ja periksiantamaton isänmaansuojelija; horoskoopissa skorpioni. Hän oli yrittäjä ja liikemies, joka omisti siivous- ja kiinteistönhoitoalan yrityksiä elämänsä aikana. Saamieni tietojen mukaan Arjen elämän loppupuolta alkoi hallita yhä enemmän alkoholi, mutta tietojeni mukaan Arje teki sittemmin parannuksen, otti vastaan Jeesuksen Kristuksen Armon, tuli uskoon ennen kuolemaansa. Pidin puhelimitse yhteyttä Arjeen vielä pitkään 90-luvun loppuun saakka. Helluntaiseurakunta oli Arjenkin kotiseurakunta. Arje oli kunnian ja rakkauden mies, joka tunnusti Mestarinsa äärettömän rakkauden loppuun asti."

      http://mesikammen.wordpress.com/2011/08/11/kai-m-aalto-puhuu-osa-33/

      • uusi skenehahmo

        Kuka on Attilan Hunni? Vaikuttaako vieläkin skenessä?


    • aluekomentaja
    • Arrrjeee!
    • Timo Schweini

      Kuten Veikon koneen mainoksessa sanotaan: Irti Arjesta Veikon koneessa!

    • varamestari

      Arje palveli Siitointa hautaan asti. Ja oli okkultistina jopa valtakunnanjohtajaa mahtavampana, erityisvoimanaan veritaikuus!

      • Hänen alamainen

        Arje ei ollut plösönaama eikä sionisti. Toisin sanoen, jos Arje vielä eläisi, Aluekomentajalla olisi vaikeuksia päästä Suomen Sisun jäseneksi tai rekisteröitymään Hommaforumille.


      • Anonyymi
        Hänen alamainen kirjoitti:

        Arje ei ollut plösönaama eikä sionisti. Toisin sanoen, jos Arje vielä eläisi, Aluekomentajalla olisi vaikeuksia päästä Suomen Sisun jäseneksi tai rekisteröitymään Hommaforumille.

        Kuka on plösönaama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on plösönaama?

        Se joka saaslistaa yössä...

        Blörbs!

        Jahwol! katkase...


    • Kristiania muistaen

      Herran Jeesuksen voima iski Kristianin polvilleen, kun rukoilimme hänen puolestaan. Kesti jonkun aikaa, kun hän oli selvinnyt "ISKUSTA", mutta Kristian nousi ylös seisomaan ja nosti kätensä ylös leveälle - niin kuin hänellä oli tapana ja huusi:

      "Värväsin ennen perkeleelle joukkoja, nyt värvään tästä eteepäin Herralleni Jeesukselle Kristukselle!"

      Ja Kristian alkoi repimään sitten saman tien rautaristiään ja ss-kokardiaan ja otti kädestään abis-härkäsormuksensa ja ss-viikinki-sormuksensa ja ss-riimusormuksensa, jonka ulkopuolella oli riimuja yms. irti ja repi myös takistaan tunnustuksensa ja myös rautaristinsä, jossa oli naarmu vuoden 1939 päällä. Kristian antoi minulle AGV-johtajan takkinsa ja minä annoin oman nahkarotsini hänelle. (Kristian oli silloin AGV:n johtaja. Väinö Kuisma tuli hänen jälkeensä.)

      Ystäväni kastoi Kristianin Pohjois-Suomessa avannossa, jossa ei sitten pidetty pitkiä rukouksia. (Pakkasta oli n. 20 astetta.) Tehtiin järveen iso avanto ja pidetiin sitä auki.

      Kristian Arjen kanssa rukoiltiin yhdessä Herraa Jeesusta monta kertaa ja Kristian luki psalmeja Raamatusta. Kristianin dopermanni, nimeltään Poika, teki hienosti "siegheilit", kun sille sanoi "tsu" ja usein ulkoilutin sitä - myös Kristianin kanssa. Nukuttiin ja se halusi vartioida mun kanssa, että kukaan ei tule minua lähelle. Se oli mulle kuin oma koira, ja aika aggressiivinen, joten sitä piti aina pitää kuristuspannassa. Se veti kuin traktori ja halusi käydä kaikkien koirien kimppuun. Lopulta se piti lopettaa, kun se kävi postinkantajan kimppuun. Kristian suri sitä pitkään.

      • Olet hieno mies,

        mutta myös lentokonekaappari.


    • tiedonjanoinen kämy

      Olisi mukava kuulla lisää sisäpiirinjuttuja Arjesta. Voisiko joku hänet tuntenut valaista lisää?

      • Stigu2

        Itse asuin -80-luvulla Kristianin naapurina pari vuotta. Kristianhan oli melko ristiriitainen mies: juuriltaan juutalainen, mutta aatteeltaan natsi, ja nimeltään siis Kristian. Selvänä melko herkkäkin kaveri mutta kännissä erittäin synkkä. Väkivalta ja viina varjostivat Kristianin elämää, mutta ainakin kaveri oli hieman normaalista poikkeava naapuri.

        Kristianin koiran nimi muuten oli Adar. Adarille Kristian yritti opettaa saksalaisia iskulauseita kuten heissen-scheissen. Kumpikaan hahmoista (Kristian tai Adar) eivät varmastikaan ymmärtäneet mitä nuo iskulauseet tarkoittivat.


    • 453234

      Pekka Siitoimen ja Väinö Kuisman seinähullu natsikaveri.

      • Anonyymi

        Hienoja hahmoja.


    • ww342eddc

      Rauha hänen sielulleen.

      Varmasti mielenkiintoinen kaveri, ehkä liian viisas.

      • Arje oli liian

        hyvä tähän jutikoiden, punaporvarien, rappioliberaalien ja lopun ajoista hyödyn ottavien homojen (juhlikaa ulosteen käyrssä niin kauan kuin pystytty, juhlanne ei kesät ikuisesti!) maailmaan.


    • Anja O Kuopiosta

      Kristian Arje oli Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen todellinen kannattaja. Pekan kuoltua Arje jäi heitteille. Luopui saatanasta ja sen takia makaa arkussaan maapallon tuhoon asti. Helluntaiseurakunta yritti tehdä kaikkensa saastaisella politiikallaan, että suurmies Arje olisi liittynyt heihin.

    • Arjen sankari

      Milloin, minä vuonna Kristian liittyi Pekan porukoihin? Mitä teki ennen sitä? Minä vuonna hän on syntynyt?

    • Mr Fakta

      Arje oli pelkkä typeriä juttuja mouhottava juoppo.

    • Lisää elämänkertoja

      Mesikämmenblogi voisi tehdä blogiinsa Kai M Aallosta, Väinö Kuismasta ja Kristian Arjeesta samantapaisen selvälukuisen elämänkerran, kuin on tehnyt Pekka Siitoimesta, tämähän löytyy nimikkeellä valtakunnanjohtajan elämä.

    • voihyvääpäivää

      Onneksi Arje ei joutunut katselemaan nykytouhua Helsingin rautatietorilla.

    • Anonyymi

      Arje ei olisi kannattanut huulipunahallitusta, kuten tekevät nykyajan kansallismieliset.

    • Anonyymi

      Arjea voi pitää suoraselkäisenä patrioottina, toiminnan miehenä ja mystikkona.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe