Treffit sivusto!
Selataan selataan selataan....
Pari viestiä välillä tyyliin:
-Mitäs kuuluu
-Vaikutat mukavalta
-Olis kiva kuulla susta lisää
Kun sitten vastailen,
vastausta ei tule, tai taas yksi lause, joka ei sano mitään.
Senjälkeen tavanomainen hiljaisuus.
Joskus olen "rohjennut" itse laittaa viestin,
jos mies on kiinnostavan oloinen, ja läheltä.
Ei vastausta.
Jos taas klikkaan jonkun profiilin, mutta huomaan,
ettei ole etsimäni henkilö,
niin ans olla, viestiä kyllä tulee!
Jokin tässä systeemissä ei vaan toimi.
Tai olen väärällä saitilla,
tai täältä ei kaveria löydykään,
pitää katsella vaan ihan "oikeasta elämästä".
Nimim. Kokemusta on 3v. =D
Mitta täyttyy :)
32
503
Vastaukset
- jep jep
Tämmöstä tämä on. Itse olen etsinyt vasta reilun vuoden. Ja ihan samat kokemukset. Jos joskus vastaa miehelle tai ottaa häneen itse yhteyttä, ei mitään tapahdu, tai jos jokunen kommentti irtoaa niin aika pian juttu kuivuu kasaan. En tiedä että mitkä ihmeen temput minun pitäisi tehdä ollakseni kiinnostava. Ehkä on aivan sama mitä tekisin, kun pärstäni ei vaan kelpaa ja piste.
Väärän ikäiset ja väärästä paikasta kotoisin olevat miehet ovat innokkaimmin itseään tuputtamassa. Vaikka olisi 10 v täällä etsimässä, niin ei se ikätoiveeni siitä mihinkään muutu, minä en vaan yksinkertaisesti syty itseäni huomattavasti vanhemmista miehistä.
Sitten on erikseen nämä "taikabanaani"-tyypit... Ei jaksa edes aloittaa... - 2 6 v
näin miehenkin näkökulmasta niin nettireffi(ainakin suomi24) on ihan perseestä!Tähän menessä 15 neitokaiselle olen laittanut viestin joista yksi on vastannut nätisti "ei kiitos",lopuilta ei mitään.
Mä olen hakenut netin kautta viime tammikuusta ja alan olemaan ihan kypsä koko touhuun.Se on vain pakko hyväksyä että nettitreffit on tarkoitettu normaalin taikka mielummin uhreillullisen vartalon omaaville ihmisille.Niin,ja jos naama ei ole suoraan suohirviöltä niin sitten varmaan saakin vastauksia.
Mutta,meikäläisen jolla on ylipainoa,on turha lähentyä neitokaisia yhtään millään huumorit tai tms.asenteella kun ei sillä ole mitään arvoa.
Musta sais joku todella elämänkumppanin kun en polta,en juo,käyn töissä,en rellestä baareissa,haluan kunnioitta toisen mielipiteitä ja muutenkin olen todella mukava sekä hauska ihminen.Mutta,kerran ei ni ei sitten.
Eniten mua rassaa tämä neitokaisten sportti-vaatimus.Siis mitä helvettiä?!?!?Meinaatteko että miehestä tulee teille joku pyhän tempellin taikka pyramidin rakentaja."Kulta,kannahan nuo kai 200 tuhatta käsin louhimaasi kiveä päällekäin".
Ihan hyvähän se on että pitää huolta itestään mutta ei sitä ehkä kannattaisi toiselta vaatia.Sitähän voi menettää vaikka mitä hienoa.
Kiitos,teki hyvää avautua:D:)- Treffimies
"Ihan hyvähän se on että pitää huolta itestään mutta ei sitä ehkä kannattaisi toiselta vaatia.Sitähän voi menettää vaikka mitä hienoa."
Tai sitten kannattaa.
Itsestään huolehtiminen on myös toisen kunnioitusta. - olet varmaan
pikkuvanha tai etsit ikäistäsi nuorempia naisia. Ikävä kyllä, myöhemmin sinua tulee etsimään yh.t jotka hylkäsivät juopon tai muuten epäkelpoisen miehen ://// Ei silti, lapset on aina lapsia mutta täytyy olla 100% varma, että tahtoo lapsia ylipäätään elämään.
- hupsistupsis
Treffimies kirjoitti:
"Ihan hyvähän se on että pitää huolta itestään mutta ei sitä ehkä kannattaisi toiselta vaatia.Sitähän voi menettää vaikka mitä hienoa."
Tai sitten kannattaa.
Itsestään huolehtiminen on myös toisen kunnioitusta.Toista ei selvästikään kunnioita,
ellei käy salilla...
Vai? - 2 6 v
Treffimies kirjoitti:
Tai sitten kannattaa.
Itsestään huolehtiminen on myös toisen kunnioitusta."Tai sitten kannattaa.Itsestään huolehtiminen on myös toisen kunnioitusta."
Niin, eli kuuluu olla hyvässä fyyisessä kunnossa toisen takia...
Tämäpä näkökulma.Jos pitää itsestään siten huolta, ettei haise ihan paskalle kun lähtee yksin taikka toisen kanssa ulos ja että osaa pukeutua tilaisuuden mukaan,niin se on lähinnä toisen kunnioitusta.
Tai sitten jos tuolle linjalle lähdetään niin sekin on toisen kunnioittamista että osaat keskustella erittäin syvistyneesti historiasta,tieteestä ja taiteesta.
Tällä haluan sanoa sen että ihmiset ovat erillaisia,kiinnostuksen kohteet ovat erillaiset.Ja on eriasia käydä monta kertaa viikossa treenamassa kuin käydä pari-kolme kertaa viikossa kävelemässä jonkun lenkin. - 2 6 v
olet varmaan kirjoitti:
pikkuvanha tai etsit ikäistäsi nuorempia naisia. Ikävä kyllä, myöhemmin sinua tulee etsimään yh.t jotka hylkäsivät juopon tai muuten epäkelpoisen miehen ://// Ei silti, lapset on aina lapsia mutta täytyy olla 100% varma, että tahtoo lapsia ylipäätään elämään.
"pikkuvanha tai etsit ikäistäsi nuorempia naisia. Ikävä kyllä, myöhemmin sinua tulee etsimään yh.t jotka hylkäsivät juopon tai muuten epäkelpoisen miehen ://// Ei silti, lapset on aina lapsia mutta täytyy olla 100% varma, että tahtoo lapsia ylipäätään elämään."
Pikkuvanha???Miten tämä liittyy mihinkään.Itse asiassa mua luullaan aina 2-4 vuotta nuoremmaksi ja henkisesti olen varmasti muutaman vuoden nuorempi mitä oikeasti olen.Ja puhut ihanko olisin joku 50v äijä joka havittelee jotain 20v tytteleitä.Vääriin,olen 26v ja haku haarukka on 22v-28v,et ei ole kyllä liian nuoria.
Ja puhut ihanko yh:t olisi jotenkin kakkosluokan kansalaisia kuten minäkin.
Voivoii, onpa taas tyyppillistä Suomi24 vittuilua jota on tottunut täällä lukemaan. - Treffimies
2 6 v kirjoitti:
"Tai sitten kannattaa.Itsestään huolehtiminen on myös toisen kunnioitusta."
Niin, eli kuuluu olla hyvässä fyyisessä kunnossa toisen takia...
Tämäpä näkökulma.Jos pitää itsestään siten huolta, ettei haise ihan paskalle kun lähtee yksin taikka toisen kanssa ulos ja että osaa pukeutua tilaisuuden mukaan,niin se on lähinnä toisen kunnioitusta.
Tai sitten jos tuolle linjalle lähdetään niin sekin on toisen kunnioittamista että osaat keskustella erittäin syvistyneesti historiasta,tieteestä ja taiteesta.
Tällä haluan sanoa sen että ihmiset ovat erillaisia,kiinnostuksen kohteet ovat erillaiset.Ja on eriasia käydä monta kertaa viikossa treenamassa kuin käydä pari-kolme kertaa viikossa kävelemässä jonkun lenkin.Ylipaino usein kertoo epäterveellisistä elintavoista.
Terveellisillä elintavoilla voi hyvinkin paljon vaikuttaa omaan, sekä kumppaninsa elämän laatuun. Ylipaino liittyy vahvasti vanhemmalla iällä elämän laatua vähentäviin sairauksiin. - Treffimies
hupsistupsis kirjoitti:
Toista ei selvästikään kunnioita,
ellei käy salilla...
Vai?Itsestään huolehtiminen ei välttämättä tarkoita salilla käyntiä, mutta normaali kunto- ja hyötyliikunta, muiden terveellisten elintapjen ohella, ovat oleellinen osa sitä.
- sporttinainen_
"Ihan hyvähän se on että pitää huolta itsestään muta ei sitä kannattaisi toiselta vaatia. Sitähän voi menettää vaikka mitä hienoa"
Olen nainen ja erilaiset urheiluharrastukset täyttävä useamman illan viikossa. Olen varma, että henkilön joka itsekin liikuuu ja nauttii siitä on helpompi ymmärtää tätä. Itse pyrin elämään suht terveellistä elämää ja kyllä se riipaisisi aika paljon jos kumppani vähät välittäisi omasta terveydestään ja hyvinvoinnista. Kertoo myös siitä, että arvomaailmoissa on eroa. Terveys on asia jota tulee vaalia ja jonka eteen joutuu tekemään töitä. - ....................
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ulkonäön suhteen. Jos joku ei miellytä silmää, ei sitä sillä tavalla ajattele että "voi menettää vaikka mitä hienoa" jos ei ala kyseisen ihmisen kanssa väkisin seurustelemaan.
Tuntuu oudolta että miehet ovat tuon tuostakin korostamassa sitä kuinka nainen ei saa olla lihava, tai kuinka naisen on näytettävä siltä ja tältä ja oltava "kaunis". Jotkut miehet kelpuuttavat vain tietynlaiset perseet, toiset tietynlaiset daisarit. Jos jo pelkkiin kehonkohtiin takertuminen on miehille ok, niin mikä ihme siinä sitten on että tulee kauheana järkytyksenä että naisille on merkitystä sillä minkä muotoinen keho miehillä on, tai millainen naama miehellä on.
Kuinka moni nainen on suuttunut siitä että ei "kelpaa" miehille ulkonäkönsä vuoksi? Naiset yleensä syyllistävät itsensä ja ajattelevat että minussa itsessä on vika kun ei kukaan huoli. Miehet jos kokevat etteivät mene kaupaksi syyllistävätkin NAISET ja viha on suuri, suunnaton.
Omituista touhua. Kumpikin sukupuoli päätyy aina syyttämään naisia. Kaiken tuon ääliömäisyyden keskellä tekisi mieli ryhtyä jo lesboksi... - 2 6 v
.................... kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ulkonäön suhteen. Jos joku ei miellytä silmää, ei sitä sillä tavalla ajattele että "voi menettää vaikka mitä hienoa" jos ei ala kyseisen ihmisen kanssa väkisin seurustelemaan.
Tuntuu oudolta että miehet ovat tuon tuostakin korostamassa sitä kuinka nainen ei saa olla lihava, tai kuinka naisen on näytettävä siltä ja tältä ja oltava "kaunis". Jotkut miehet kelpuuttavat vain tietynlaiset perseet, toiset tietynlaiset daisarit. Jos jo pelkkiin kehonkohtiin takertuminen on miehille ok, niin mikä ihme siinä sitten on että tulee kauheana järkytyksenä että naisille on merkitystä sillä minkä muotoinen keho miehillä on, tai millainen naama miehellä on.
Kuinka moni nainen on suuttunut siitä että ei "kelpaa" miehille ulkonäkönsä vuoksi? Naiset yleensä syyllistävät itsensä ja ajattelevat että minussa itsessä on vika kun ei kukaan huoli. Miehet jos kokevat etteivät mene kaupaksi syyllistävätkin NAISET ja viha on suuri, suunnaton.
Omituista touhua. Kumpikin sukupuoli päätyy aina syyttämään naisia. Kaiken tuon ääliömäisyyden keskellä tekisi mieli ryhtyä jo lesboksi..."Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ulkonäön suhteen. Jos joku ei miellytä silmää, ei sitä sillä tavalla ajattele että "voi menettää vaikka mitä hienoa" jos ei ala kyseisen ihmisen kanssa väkisin seurustelemaan. "
kyllä,enkä sanokaan että kaikille pitäisi kelvata.Se vain tuntuu olevan todella todellatodellatodella harvoille joille voisin kelvata.Ja olen ihan perusmiehen näköinen.
Naisetkin vissiin sitten mesästää vain niitä komeita tai melko komeita kavereita.
"Jotkut miehet kelpuuttavat vain tietynlaiset perseet, toiset tietynlaiset daisarit. Jos jo pelkkiin kehonkohtiin takertuminen on miehille ok, niin mikä ihme siinä sitten on että tulee kauheana järkytyksenä että naisille on merkitystä sillä minkä muotoinen keho miehillä on, tai millainen naama miehellä on. "
Niiin, antaisin painon sanoille "jotkut miehet" eivät kaikki.Ja sitten on ne miehet,usko tai älä,ne jotka haluavat jotain muutakin kuin persettä.Ne jotka haluavat katsoa toista myös syvemmälle sisälle.Mutta,miten se on mahdollista jos ei pääse edes tutustumisasteelle.Mä voin kertoa omasta kokemuksesta että EI MITENKÄÄN!
Naisille kun tuntuu olevan erityisen tärkeätä että se mies on sellainen oikein unelmaprinssi ennen kuin voi vastata.Eikä tämä tarkoita sitten että vastaa kaikille vaan laskisi niitä kriteereitä sen verran että voisi antaa vaikka 7 arvosellekkin miehelle mahdollisuuden eikä heti tyrmätä.
Eihän siitä mitään haittaa ole jos pari-kolmen viestin verran tutustuu toiseen ja sitten jos ei niin ei,voi sanoa että et ole minun tyyppinen mutta onnea etsintään.Tämä tuntuisi henkilökohtaisesti paljon mukavamalta että toinen edes olisi avoimin mieli mukana.Jos saisin joltain muiltakin kuin venäläisiltä horoilta google käännöksisisiä viestejä niin hyvin todennäköisesti vastaisin.Syy miksi en vastaisi, voisi olla että ilmoittaa olevansa kova ryyppäämää taikka ei halua lapsia tms.Jotain perusteellista "vikaa" mun näkemyksiä kohti.
"Kuinka moni nainen on suuttunut siitä että ei "kelpaa" miehille ulkonäkönsä vuoksi? Naiset yleensä syyllistävät itsensä ja ajattelevat että minussa itsessä on vika kun ei kukaan huoli. Miehet jos kokevat etteivät mene kaupaksi syyllistävätkin NAISET ja viha on suuri, suunnaton. "
Ja ei pidä paikkaansa, ainakaan itseni kohdalla.Näen itsessäni nämä "virheet",mutta kysymys onkin siinä että joku vaivautuisi edes sen verran että katsoisi muutakin kuin pelkän kuvan.Mulla on pitkä profiiliteksti missä kerron itestäni aika laajasti ja se joka osaa lukea rivien välistä voisi todeta että kyseessä on oikeasti hyvä ihminen. - ---------
2 6 v kirjoitti:
"Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ulkonäön suhteen. Jos joku ei miellytä silmää, ei sitä sillä tavalla ajattele että "voi menettää vaikka mitä hienoa" jos ei ala kyseisen ihmisen kanssa väkisin seurustelemaan. "
kyllä,enkä sanokaan että kaikille pitäisi kelvata.Se vain tuntuu olevan todella todellatodellatodella harvoille joille voisin kelvata.Ja olen ihan perusmiehen näköinen.
Naisetkin vissiin sitten mesästää vain niitä komeita tai melko komeita kavereita.
"Jotkut miehet kelpuuttavat vain tietynlaiset perseet, toiset tietynlaiset daisarit. Jos jo pelkkiin kehonkohtiin takertuminen on miehille ok, niin mikä ihme siinä sitten on että tulee kauheana järkytyksenä että naisille on merkitystä sillä minkä muotoinen keho miehillä on, tai millainen naama miehellä on. "
Niiin, antaisin painon sanoille "jotkut miehet" eivät kaikki.Ja sitten on ne miehet,usko tai älä,ne jotka haluavat jotain muutakin kuin persettä.Ne jotka haluavat katsoa toista myös syvemmälle sisälle.Mutta,miten se on mahdollista jos ei pääse edes tutustumisasteelle.Mä voin kertoa omasta kokemuksesta että EI MITENKÄÄN!
Naisille kun tuntuu olevan erityisen tärkeätä että se mies on sellainen oikein unelmaprinssi ennen kuin voi vastata.Eikä tämä tarkoita sitten että vastaa kaikille vaan laskisi niitä kriteereitä sen verran että voisi antaa vaikka 7 arvosellekkin miehelle mahdollisuuden eikä heti tyrmätä.
Eihän siitä mitään haittaa ole jos pari-kolmen viestin verran tutustuu toiseen ja sitten jos ei niin ei,voi sanoa että et ole minun tyyppinen mutta onnea etsintään.Tämä tuntuisi henkilökohtaisesti paljon mukavamalta että toinen edes olisi avoimin mieli mukana.Jos saisin joltain muiltakin kuin venäläisiltä horoilta google käännöksisisiä viestejä niin hyvin todennäköisesti vastaisin.Syy miksi en vastaisi, voisi olla että ilmoittaa olevansa kova ryyppäämää taikka ei halua lapsia tms.Jotain perusteellista "vikaa" mun näkemyksiä kohti.
"Kuinka moni nainen on suuttunut siitä että ei "kelpaa" miehille ulkonäkönsä vuoksi? Naiset yleensä syyllistävät itsensä ja ajattelevat että minussa itsessä on vika kun ei kukaan huoli. Miehet jos kokevat etteivät mene kaupaksi syyllistävätkin NAISET ja viha on suuri, suunnaton. "
Ja ei pidä paikkaansa, ainakaan itseni kohdalla.Näen itsessäni nämä "virheet",mutta kysymys onkin siinä että joku vaivautuisi edes sen verran että katsoisi muutakin kuin pelkän kuvan.Mulla on pitkä profiiliteksti missä kerron itestäni aika laajasti ja se joka osaa lukea rivien välistä voisi todeta että kyseessä on oikeasti hyvä ihminen.Millaiset kriteerit sulla on naisen suhteen?
Olen lukenut monta sellaista profiilia, joissa tekstistä saa kuvan, että mies on tosi mukava, fiksu, ajatteleva ja syvällinenkin tyyppi. Sitten kun katsoo ihannekumppanin kriteereitä, niin huomaa, että naisen on oltava vähintään pari vuotta nuorempi ja todella hoikka. Eli edes samanaikäinen tai "vain" normaali vartalo ei käy. Siinä tapauksessa on ihan sama, mitä siinä tekstissä luki. Kuva miehestä muuttuu totaalisesti.
Et myöskään kerro kuinka paljon sinulla sitä ylipainoa on. Monia naisia ei lievä ylipaino haittaaa, saattaa olla jopa plussaa (ellei nyt ihan hirveän löysä ole). Itselläkin maku on aika laaja, mutta jossain se raja menee. Kaikki selkeät ääripäät ovat turn offeja, siis reippaasti alipainoinen, huomattavan ylipainoinen tai todella treenattu. Ja kyse on pelkästään seksuaalisesta viehätyksestä, ei muusta. - 2 6 v
--------- kirjoitti:
Millaiset kriteerit sulla on naisen suhteen?
Olen lukenut monta sellaista profiilia, joissa tekstistä saa kuvan, että mies on tosi mukava, fiksu, ajatteleva ja syvällinenkin tyyppi. Sitten kun katsoo ihannekumppanin kriteereitä, niin huomaa, että naisen on oltava vähintään pari vuotta nuorempi ja todella hoikka. Eli edes samanaikäinen tai "vain" normaali vartalo ei käy. Siinä tapauksessa on ihan sama, mitä siinä tekstissä luki. Kuva miehestä muuttuu totaalisesti.
Et myöskään kerro kuinka paljon sinulla sitä ylipainoa on. Monia naisia ei lievä ylipaino haittaaa, saattaa olla jopa plussaa (ellei nyt ihan hirveän löysä ole). Itselläkin maku on aika laaja, mutta jossain se raja menee. Kaikki selkeät ääripäät ovat turn offeja, siis reippaasti alipainoinen, huomattavan ylipainoinen tai todella treenattu. Ja kyse on pelkästään seksuaalisesta viehätyksestä, ei muusta."Olen lukenut monta sellaista profiilia, joissa tekstistä saa kuvan, että mies on tosi mukava, fiksu, ajatteleva ja syvällinenkin tyyppi. Sitten kun katsoo ihannekumppanin kriteereitä, niin huomaa, että naisen on oltava vähintään pari vuotta nuorempi ja todella hoikka. Eli edes samanaikäinen tai "vain" normaali vartalo ei käy. Siinä tapauksessa on ihan sama, mitä siinä tekstissä luki. Kuva miehestä muuttuu totaalisesti."
Niiin,uskon ja olen tämän saanut todistaa itsekkin vain toistenperin;Kuvassa saattaa olla jopa söpön näköinen hymyilevä tytteli ja teksti tuntuu mukavalta.Mutta,sitten kun menet alas niin siellä niitä speksejä löytyykin.Yleisin on että pitää olla urheilullinen taikka normaali/hoikka.Olen sitten kuitenkin kaikenkin uhmalla joskus näillekkin laittanut mut en kyllä yllättynyt kun ei ole tullut vastausta.
"Millaiset kriteerit sulla on naisen suhteen?"
Ihannekumppani;
Ikä;22-28
Pituus;158-178 cm
Paino;50-300 kg
Ruumiinrakenne; Pienikokoinen, Hoikka, Normaali, Pyöreä, -
Alkoholin käyttö; Ei, Joskus
Tupakointi; Ei,joskus
Haluan lapsia;Kyllä, Ehkä
Tuossa;Ikä ei ole yläpäästä kiveen hakattua,vois olla vaikka 30/31.Pituus sitä varten koska olen itse 179cm jotenka, tuntuisi hassulta kävellä jonkun 10 senttiä pitemmän kanssa.
Alkoholia ei tule paljon nautittua joten olisi ihan mukavaa jos toisellekin ei maistuisi joka vkloppu.En itse polta tupakkaa mut jos toinen poltaa joskus niin ei haittaa.Lapsia haluan,en voisi kuvitella koko elämääni ilman lapsia.Ne on ihan mahtavia:D:)
Tuohon pakettiin kun saa vielä luonteeksi iloisen,hymyilevän,rauhallisen ja mukavan neitokaisen niin se on siinä.
Joten,en vaadi mielestäni mahdottomia vaikka se tuntuukin siltä.
Niin,ja ylipainoa on jotain 35kg(eli 179cm/n.115kg) tällä hetkellä, mutta se on työnalla.Ja tiedän että kyse on seksuaalisesta viehätyksestä, mut silti,tuntuu jotenkin pinnalliselta itsestäänkin laihduttaa sitä varten että kelpaisi jollekkin.
Mutta,pakko on tehdä jotain asialle jos haluan joskus vielä näköjään seurustella. - ------------
2 6 v kirjoitti:
"Olen lukenut monta sellaista profiilia, joissa tekstistä saa kuvan, että mies on tosi mukava, fiksu, ajatteleva ja syvällinenkin tyyppi. Sitten kun katsoo ihannekumppanin kriteereitä, niin huomaa, että naisen on oltava vähintään pari vuotta nuorempi ja todella hoikka. Eli edes samanaikäinen tai "vain" normaali vartalo ei käy. Siinä tapauksessa on ihan sama, mitä siinä tekstissä luki. Kuva miehestä muuttuu totaalisesti."
Niiin,uskon ja olen tämän saanut todistaa itsekkin vain toistenperin;Kuvassa saattaa olla jopa söpön näköinen hymyilevä tytteli ja teksti tuntuu mukavalta.Mutta,sitten kun menet alas niin siellä niitä speksejä löytyykin.Yleisin on että pitää olla urheilullinen taikka normaali/hoikka.Olen sitten kuitenkin kaikenkin uhmalla joskus näillekkin laittanut mut en kyllä yllättynyt kun ei ole tullut vastausta.
"Millaiset kriteerit sulla on naisen suhteen?"
Ihannekumppani;
Ikä;22-28
Pituus;158-178 cm
Paino;50-300 kg
Ruumiinrakenne; Pienikokoinen, Hoikka, Normaali, Pyöreä, -
Alkoholin käyttö; Ei, Joskus
Tupakointi; Ei,joskus
Haluan lapsia;Kyllä, Ehkä
Tuossa;Ikä ei ole yläpäästä kiveen hakattua,vois olla vaikka 30/31.Pituus sitä varten koska olen itse 179cm jotenka, tuntuisi hassulta kävellä jonkun 10 senttiä pitemmän kanssa.
Alkoholia ei tule paljon nautittua joten olisi ihan mukavaa jos toisellekin ei maistuisi joka vkloppu.En itse polta tupakkaa mut jos toinen poltaa joskus niin ei haittaa.Lapsia haluan,en voisi kuvitella koko elämääni ilman lapsia.Ne on ihan mahtavia:D:)
Tuohon pakettiin kun saa vielä luonteeksi iloisen,hymyilevän,rauhallisen ja mukavan neitokaisen niin se on siinä.
Joten,en vaadi mielestäni mahdottomia vaikka se tuntuukin siltä.
Niin,ja ylipainoa on jotain 35kg(eli 179cm/n.115kg) tällä hetkellä, mutta se on työnalla.Ja tiedän että kyse on seksuaalisesta viehätyksestä, mut silti,tuntuu jotenkin pinnalliselta itsestäänkin laihduttaa sitä varten että kelpaisi jollekkin.
Mutta,pakko on tehdä jotain asialle jos haluan joskus vielä näköjään seurustella.Kriteerisi ovat kyllä ihan kohtuulliset ja järkevät, ja kiva että kelpuuttaisit myös pyöreän (kaikki eivät niin tee, vaikka olisivat itse pyöreitä).
Kyllähän se pinnalliselta tuntuu ajatella, että pitäisi laihduttaa, jotta kelpaisi jollekin tai löytäisi rakkauden elämäänsä. Totta kai jokainen haluaisi kelvata sellaisena kuin on ja kaikki ihmiset ovat tietenkin rakastamisen arvoisia riippumatta esim. ulkonäöstä. Romanttinen rakkaus ei nyt vain aina ole ehdotonta. Ja sitten kun puhutaan vasta tutustumisesta, niin...
Itsestäkin tuntuu ikävältä kirjoittaa tai sanoa, että jokin ulkonäössä tai koossa on ratkaisevaa sen suhteen onko viehätystä vai ei. Koska haluaisin että se ei olisi niin. Ja ehkä joku poikkeus tulee joskus vahvistamaan säännön. :)
Mutta toisaalta painonpudotus varmaan kohentaa omaakin oloasi ja luulisin, että jos saisit tiputettua painon vaikka johonkin 100 kiloon, niin sillä olisi jo selvästi vaikutusta yhteydenottojen määrään, jos profiilisi on muuten hyvä. Ja ainakin viestiesi perusteella vaikutat todella mukavalta ja lämminsydämiseltä ihmiseltä.
Tsemppiä ja onnea sinulle joka tapauksessa sekä painonpudotukseen että kumppanin hakuun. :) - 2 6 v
------------ kirjoitti:
Kriteerisi ovat kyllä ihan kohtuulliset ja järkevät, ja kiva että kelpuuttaisit myös pyöreän (kaikki eivät niin tee, vaikka olisivat itse pyöreitä).
Kyllähän se pinnalliselta tuntuu ajatella, että pitäisi laihduttaa, jotta kelpaisi jollekin tai löytäisi rakkauden elämäänsä. Totta kai jokainen haluaisi kelvata sellaisena kuin on ja kaikki ihmiset ovat tietenkin rakastamisen arvoisia riippumatta esim. ulkonäöstä. Romanttinen rakkaus ei nyt vain aina ole ehdotonta. Ja sitten kun puhutaan vasta tutustumisesta, niin...
Itsestäkin tuntuu ikävältä kirjoittaa tai sanoa, että jokin ulkonäössä tai koossa on ratkaisevaa sen suhteen onko viehätystä vai ei. Koska haluaisin että se ei olisi niin. Ja ehkä joku poikkeus tulee joskus vahvistamaan säännön. :)
Mutta toisaalta painonpudotus varmaan kohentaa omaakin oloasi ja luulisin, että jos saisit tiputettua painon vaikka johonkin 100 kiloon, niin sillä olisi jo selvästi vaikutusta yhteydenottojen määrään, jos profiilisi on muuten hyvä. Ja ainakin viestiesi perusteella vaikutat todella mukavalta ja lämminsydämiseltä ihmiseltä.
Tsemppiä ja onnea sinulle joka tapauksessa sekä painonpudotukseen että kumppanin hakuun. :)juuu,kyllä,tavoite on 99kg.Eiköhän sinne vielä joku päivä päästä.
Ja kiitos tästä positiivisesta asennoitumisesta.Täällä harvemmin sellaista kohtaa.
Hyvää loppu kesää ja alkavaa syksyä sullekkin:)
- dtjfkfk
Itse nakkelen n. 300 sadan aloitusviestejä, harvoihin tulee mitään vastausta.
Keskustelut etenee (ainakin omasta mielestäni) hyvin, ja sitten nainen lopettaa viestittelyn ilman mitään selitystä ~4 viestin jälkeen.
Joka-ikinen-kerta.
Kyllä menee kaikki usko naisiin täällä. Miten te voitte olla noin tyhmiä?- 132425
Miehet tekee ihan samaa...!
- 2 6 v
132425 kirjoitti:
Miehet tekee ihan samaa...!
"Miehet tekee ihan samaa...!"
Montas viestiä olet lähettänyt...
Anna mä arvaaan 3-5kpl.... - 1+17
2 6 v kirjoitti:
"Miehet tekee ihan samaa...!"
Montas viestiä olet lähettänyt...
Anna mä arvaaan 3-5kpl....Ja noiden jälkeen varmaan lopettanut viestein lähettämisen :) Mahtais olla aika tyhjät deittipalstat ihmisistä, jos miehetkin lopettais heti. Moni tosin lopettaa kyllä jossain vaiheessa kun ei tämä homma pidemmän päälle toimi.
- ...-.-..-.
ehkä ylipainoisen kannattaisi lähestyä toista ylipainoista, saisiko vastauksia helpommin? Ne urheilulliset naiset usein odottavat vähintään samaa.
- 2 6 v
Nii-i,kyllä,mä jätän suoraan laittamatta viestin jos lukee että urheilullinen.Vaikka neitokainen olisi miten söpö niin tiedän sen ajattelevan pärstä -sekä haiuskertoimien kautta.
Ja olen lähestynyt kaikkia neitokaisia enkä valitse erityisesti vartalotyypin mukaan vaan miltä neitokainen näin muuten vaikuttaa.Erityisen plussan saa nätisti silmistä ja kauniista hymystä,.Se tekee vaikutuksen ja tulee sellainen fiilis että neitokainen on avoin ihminen.
Mutta,sitten kun lopulta laittaa niin saa aina pettyä,ja se vittuttaa kuin pientä oravaa.Kuten sanottua,siihen turhaantuu ja lopulta kun alkaa tekemään jollekkin niin tulee sellainen fiilis et paskaako tähän kirjottaa kun ei se kuitenkaan tehoa.
Ja mä en ole mikään peukalo keskellä kämmentä jos mun pitää kirjottaa itestäni taikka kommentoida toisen juttuja jotenka teen ihan pitkiä juttuja.
Mutta,se ei vain toimi!Ei yhteenkään neitokaiseen kun ei ole normipainoinen.
Ja en ole sitten mikään jenkkiläski;)
Kaiken huippu on se kun sain yhden vastauksen toisen treffisivun kautta ja neitokainen kun ei nähnyt mun kuvaa,niin vastasi ihan innoissaan.Juttua tuli ja neitokainen jakso väkertää vielä keskellä yötäkin viestiä.Mutta,sitten kun näki pärstän niin sitten alkoi hiippua,tuli jopa 4 päivän tauko,sitten tuli joka toinen päivä viesti viikon verran jonka jälkeen loppui kokonaan.Ja loppuajan vielä feikkasjutuissaan vaikka mä haistoin että ei enään kiinnosta.Tästä kaikille opiksi,sanokaa toiselle vaikka ettei ole sun tyyppinen ihminen jollei kiinnosta.Se laittaa vaan toisen päänpyörälle et mitä helvettiä pitäs ajatella.
- yksi deittailija..
Se yleisen keskustelun taito on monella aika hukassa tuolla deitin puolella.
Niihin muutaman sanan viesteihin ei oikein sytytä vastata. Muutaman kerran törmäsin myös ilmiöön, jossa selvästi se keskustelun eteneminen työnnettiin täysin mun hartiolle, eli toinen ei kysynyt eikä juurikaan kommentoinut mihinkään ja yleensä vastauksetkin oli lyhyitä ja sellaisia, joissa ei oikein ollut mitään mihinkä tarttua (ja sitten kun itseä alkoi kyllästyttää sellainen jutustelu ja vastailu jäi niin alkoi tulemaan niitä "mihin sä nyt menit?! Meillähän oli hyvät jutut meneillään" viestejä).
Toki joukossa oli jotain asiallisia tapauksia ja nykyisin sitten seurustelen yhden niistä kanssa. - Huok
jep, eipä juuri kiinostaa vastata jos viesti menee tyyliin moi..eikä muuta viestissä luekaan...ja joku kirjoittaa et haluisi tutustua..seikkailee muualla 2 viikon ajan ja sit palaa asiaan...niin ei oikein vakuuta että olisi kiinostunnut.Jotain pitäisi itsestkin osaa kertoa eikä vetoaa profiiliin missä on just noi pakolliset rivit..huok
- ..............
Kertoo aika paljon naisesta jos se etsii jotain "nallea". Haluat siis jonkun ylipainoisen ja hidasälyisen miehen? Etsitkö isähahmoa?
- urpoko olet
"Kertoo aika paljon naisesta jos se etsii jotain "nallea". Haluat siis jonkun ylipainoisen ja hidasälyisen miehen? Etsitkö isähahmoa?"
Voivoi,ei taida pikkuinen ymmärtää.Mä voin selventää että tällä nainen hakee miestä joka voi olla hieman pyöreä jopa,mutta viihtyy enemmän kotona,on rauhallinen ja kun katsotaan töllötintä niin mä "nalle"voi ottaa kainaloonsa tämän neitokaisen.jne.
Mutta,toisaalta,"jos on lusikalla saanut niin ei kauhalla voi ottaa",joten ymmärrän sua tätä kautta. - urpoko olet
urpoko olet kirjoitti:
"Kertoo aika paljon naisesta jos se etsii jotain "nallea". Haluat siis jonkun ylipainoisen ja hidasälyisen miehen? Etsitkö isähahmoa?"
Voivoi,ei taida pikkuinen ymmärtää.Mä voin selventää että tällä nainen hakee miestä joka voi olla hieman pyöreä jopa,mutta viihtyy enemmän kotona,on rauhallinen ja kun katsotaan töllötintä niin mä "nalle"voi ottaa kainaloonsa tämän neitokaisen.jne.
Mutta,toisaalta,"jos on lusikalla saanut niin ei kauhalla voi ottaa",joten ymmärrän sua tätä kautta.niin mä "nalle""
=
niin tämä "nalle".... - nalle hukassa
Mielenkiintoista,
että nallesta tulee sinulle mielijohde
"ylipainoisesta" ja "hidasälyisestä".
Siis olen tainnut pienenä nukkua sellainen kainalossa =D
Ps. Kyllähän miehessä isällinenkin puoli löytyy,
kuten naisessa äidillinen.
Netissä kommunikaatio ei vaan aina pelaa niin helposti, sitä huomaa kehonkielen, eleiden ja ilmeiden merkityksen vasta kun se puuttuu. Harmi sinänsä, että niin oivassa vuorovaikutuksen kanavassa on niin iso puute.
Vaikken nettideittailua ole vielä hirveästi ehtinyt harrastamaan, osin iänpuutteestakin johtuen, olen vuorovaikuttanut ihmisten kanssa ystävystymismielessä suht runsaasti. Monet kuivuvat kasaan juuri niin nopeasti kuin tässäkin ketjussa on kuvailtu, mutta niile jotka eivät ole, yhteistä tuntuu olevan kiinnostuksen kohteet. Totta kai nämä ovat tärkeitä ihan netin ulkopuolellakin, mutta online viestinnässä niiden merkitys vielä korostuu kun "käyks sä usein täällä" tai "hieno päivä tänään" keskustelunavaukset ei oikein toimi.
Veikkaisin että partneri löytyy melkeinpä helpommin omaa harrastusta tai kiinostuksen kohdetta käsittelevältä foorumilta (minulle melkein kävi näin, enkä edes metsästänyt suhdetta) kuin nettideittipalstalta. Ja sielläkin kannattaa varmaan täyttää profiilin "interests" kohta huolella ja vilkaista myös potentiaalisten ehdokkaiden vastaavaa.- Naiset.......
> Veikkaisin että partneri löytyy melkeinpä helpommin omaa harrastusta tai kiinostuksen kohdetta käsittelevältä foorumilta (minulle melkein kävi näin, enkä edes metsästänyt suhdetta) kuin nettideittipalstalta. Ja sielläkin kannattaa varmaan täyttää profiilin "interests" kohta huolella ja vilkaista myös potentiaalisten ehdokkaiden vastaavaa.
Haha... ei vittu, ei ihme että olet nainen. Katos kun tollaiset toimii vain naisille. Munaa on jonossa kiinan muurin verran.
Miehille toi on sama kun voittas lotossa päävoiton, tapahtuu yhtä usein elämän aikana. Naiset....... kirjoitti:
> Veikkaisin että partneri löytyy melkeinpä helpommin omaa harrastusta tai kiinostuksen kohdetta käsittelevältä foorumilta (minulle melkein kävi näin, enkä edes metsästänyt suhdetta) kuin nettideittipalstalta. Ja sielläkin kannattaa varmaan täyttää profiilin "interests" kohta huolella ja vilkaista myös potentiaalisten ehdokkaiden vastaavaa.
Haha... ei vittu, ei ihme että olet nainen. Katos kun tollaiset toimii vain naisille. Munaa on jonossa kiinan muurin verran.
Miehille toi on sama kun voittas lotossa päävoiton, tapahtuu yhtä usein elämän aikana.Kiinan muurin verran. xD
Hyvä huomio kyllä. Tosin en sitten tiedä, käykö flaksi sen paremmin, jos julistaa ensiteikseen haussa olevan hotin, piukkapilluisen ja tiskaustaitoisen naisen jolta saa helpolla ja paljon... pitäisi koittaa mainita se "luonne sais olla kiva" edes siellä sivulauseessa. ;p
Kyllä, olen opiskellut stereotypiani hyvin ja sisäistänyt ennakkoluulot jo varhain.
- Al nox
Kuulostaa kyllä hyvin tutulta ja suurimmaksi osaksi näinhän tämä homma näillä treffisivustoilla meneekin, mutta poikkeuksia on ja varsinkin miespuolinen jos on niin siinä pitää vaan tosissaan olla ahkera/aktiivinen ja pistää sitä viestiä.
Itse olen lähetellyt ties kuinka monelle naiselle viestiä suomi24 treffipalstalla ja monelta en ole onnistunut saamaan minkäännäköistä viestiä, kyselin muilta palstoilta muutaman kerran, että mikä profiilissani olisi vikana ja korjailin sitä mukaan kun asiallisia vastauksia tuli ja kun tarpeeksi pitkään tätä samaa tylsää rumbaa jatkoin, niin kyllähän sitten onnistuin muutaman mukavan naisen kanssa pääsemään keskustelemaan ja nykyään ollaan kavereitakin (vaikka livenä en olekkaan vielä ketään nähnyt) ja yksi nainen oli jopa oma-aloitteisesti laittanut minulle viestiä ja sekös kummastutti. O_o
Mutta siis pointtini on, että se joka jaksaa kestää odottamista, niin varmana sitä jossain kohtaa alkaa lykästää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333433Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382693Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302515Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631202428Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .362302- 1151830
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141492Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741478Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121371- 661228