Lamborghinin tuonti

Make577

Olen suunnitellut jo useamman vuoden hakevani Saksasta oranssin 1991-1997 vuosimallia olevan Lamborghini Diablon. Olen ajatellut pian lähteä Saksaan katsomaan kyseistä autoa/autoja. Yksi hyvänoloinen menopeli on nyt kiikarissa, jonka hinta on alle 100.000e. Täytyy nyt kuitenkin kysäistä täältä, että löytyykö kyseiselle autolle ostajia Suomesta, kun ajattelin pitää sitä kuitenkin vain yhden kesän, ja sitten laittaa myyntiin? Verotan auton tietysti ja rekisteröin Suomen kilpiin.

6

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Kyllä täällä aina ostajia Lamboille löytyy. Onhan se Rytsölän Diablokin aina mennyt kaupaksi saman tien kun on ollut myynnissä.

      • santtu1975

        Tuo toinen (keltainen) rytsölöiden entisistä Diabloista on ollut myynnissä jo keväästä saakka 169900€:n hintaan, menemättä kaupaksi (tosin muistaisin että keväästä on hintaa laskettu jo 20000€:lla), eli ihan helppoa ei myynti taida olla. Tosin taitaa olla hieman yläkanttiin hinnoiteltu, kun myynnissä olleet Gallardot ovat samassa hintaluokassa, ja myös Ferrarin F430 on samoissa hinnoissa joten ei tuolla hinnalla taida oikein liikkua.


    • 12+14

      Se keltainen on poikkeus joka vahvistaa säännön. Sehän oli Keskisellä ja ei kai kukaan tervejärkinen sen entisä juttuja osta

      • junior*

        Niinpä. Kannattaa kiertää kaukaa. Katso vaikka tuore juttu Tukes 11/2011 ja Samurai Junior.


    • tahtoo Lambon

      Ei se ole auton vika jos yritetään myydä liian kalliilla. Ja vielä kun on epämääräinen entinen omistajahistoria

      • Perintöä odotellessa...

        Miten niin epämääräinen omistajahistoria? Väittäisin enemmänkin värikkääksi omistajahistoriaksi... Varmaan yksi nyky-Suomen kuuluisampia autoja omistajineen ja hintakin tipahtanut alle puoleen ostohinnasta ja olishan tuon saanut arvallakin Tuurista aikoinaan... Köyhälle kaikki on kallista...tosin itsellekin tällä hetkellä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe