Homot

59gti5

Haluan omistaa elämäni homojen puolustukselle. Mikä homovihaajia ärsyttää homoissa?
Melkein kaikki suomalaiset ovat fiksuja ja näkevät homot tavallisina, samanlaisina ihmisinä kuin kaikki muutkin. En ymmärrä mitä homot ovat vieneet muilta pois. Mielestäni erilaisuus on rikkaus eikä yhden erilaisuus ole toiselta millään tavalla pois, vaan päin vastoin se tuo uusia näkökulmia elämään. Miksei homojen voi antaa elää omaa elämäänsä omalla tavallaan, kuten kaikki muutkin ihmiset ja hyväksyä heille samat oikeudet kyseenalaistamatta niitä?(Joskus kyseenalaistaminenkin on hyväksi, tiettyyn pisteeseen saakka)
Tekstini tarkoitus on ilmaista ärsyyntymiseni sille, että homot nähdään jonkinlaisena vähemmistönä ja erilaisina ihmisinä. Homoja ei voi rinnastaa esimerkiksi maahanmuuttajiin, jotka tulevat eri kulttuureista. Kaikki homot eivät tule toimeen keskenään. Hekin ovat yksilöitä.
Homot joutuvat jatkuvasti todistelemaan mielipiteitään, tuntemuksiaan ja olemassaoloaan. Miksi vihata kun erilaisten näkökulmien hyväksymisellä, huomioonottamisella ja keskustelulla saadaan aikaan paljon enemmän?
Homot eivät tahdo tuottaa ongelmia muille ihmisille, he vain tahtovat oikeuden saada elää elämäänsä ja tuntea itsensä yhtä normaaliksi kuin muutkin. Ennen kaikkea he tahtovat luvan saada olla onnellisia.
Miksi ihmiset aina haluavat yksinkertaistaa, kun pienellä vaivannäöllä voi löytää paremman tavan elää?

7

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |allu

      "Homot joutuvat jatkuvasti todistelemaan mielipiteitään, tuntemuksiaan ja olemassaoloaan. "

      No eivätkä joudu. Homoilla on samat oikeudet kuin muillakin. Se että ei voi virallistaa liittoaan jonkun kirkon nimissä on yhdentekevää.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole! Ainua virka/hyöty homoilla on tai mihin heitä voi hyödyntää tai miksi edes ovat olemassakaan on piekseminen ja lobotomian harjoitukseen.. Iljettävät, epä inhimilliset luonnon oikut,ala ikäisten hiplaajat suohon tai paska tunkioon! Jos löytyy muita halukkaita tältä alueelta oikaisemaan tätä luonnotonta olemusta kohti parempaa huomista niin tiedät mitä tehdäOulu


    • hömötiainen

      imekää lekaa hintit ja vedelkää sinne persreikää

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat nykyään turhan itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia.
      Jos joku on vähänkin erilainen kuin itse, niin siinähän voi mennä oma elämä ihan pilalle.
      Homous ei ole kuitenkaan tarttuvaa, ei siinä ole mitään pelättävää.
      Homotkin ovat ihmisiä, muutaman tunnen ja aivan mukavia ovat.

      • Anonyymi

        Sinä se tässä olet itsekeskeinen! Näillä hemmetin luonnon oikeilla ei ole mitään merkitystä kenellekkään kuin tuoda häpeää.. Hyi saatana jos eivät oman käden kautta mene niin tämä hukutus on hyvä ideointi. Tuodaan asiaa eteenpäin ja lopetetaan homojen piilottelu ja annetaan heidän arvoisensa paikka paskatunkioon


    • Anonyymi

      Kuka nyt on sanonut vihaavansa homoja?

      Sen kun olette,olenhan minäkin sitä mitä olen.

      Niin kauan kuin etsitte syitä Savossa varsinkin syitä Isästänne,äidistänne tai muusta läheisestä ystävästä,niin olette hukassa.

      Joku valitsee myös yksinelämisrn. Syystäkin,tässä kaoottisessa maailmassa,eikä kadu sitä yhtään,saatikka ole pettynyt.

      Jos johonkin on pettynyt,niin sellaisiin miehiin,jotka ei itse osaa TEHDÄ yhtikäs mitään.

      Saatikka puhua.

      Syy EI OLE MINUN.

      Ja muuttakaa te pois Savosta,joille sikäläiset perinteet eivät merkitse mitään.

      • Anonyymi

        Tapa ittes ja vie mukana parit homo kaveris


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe