Voiko pyykin pestä ilman

pesukone rikki

pesujauhetta ja huuhteluainetta? Oon ollu kuukauden ilman pesuaineita, shampootakin ja saippuaa. Miten vois pestä pyykit, mun ainoot sukat ja kalsarit pitäs pestä. Nyrkkipyykkiä.

Hoku sano et hiekalla voi pestäpyykiä?? Voiko pitsipöksyt pestä hiekassa?

Sukat on mustat ftoteeta, sitten olis t paita, jossa iso reikä. Lakanat ja tyynyliina silkkiä. Hjäpl miten pyykätään jos ei oo aineita, ja vettä tosi vähän?

24

5160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitolassa on kone..

Samaa mieltä, todella sairasta, eiköhän pyykkisi peseydy hoitolassa, jonne kuulut....Kyllä siellä on sairaalavaatetta riittävästi, sekä lakanat ym. vaihdetaan joten voit yrittää parannella pääkoppaasi...

• floristi.

huumorin kukka se kaunein kukka

• halpaa pesua...

No mulla sentään kahdet kalsarit ja kolmet parit sukat. Tosin eri paria olevia.
      Pyykki päivänä käytän simmareita alushousuina ja mene lähibaariin ja pesen vaatteet vessassa lämpimässä vedessä. Saippuan saa seinätelineestä ja vaatteet saa kuivatettua kuivauspuhaltimen alla. Jos vessassa käy kova trafiikki niin vien ne kotiin kuivumaan.

• huopatossu....

..hehhee.. nauroin kippurassa!!

kiva oll köyhä, sillon mielikuvitus on parhaimmillaan.. selviytymiskeino on hjuumori.

t. lapatossu

• palstan pilaajat
        huopatossu.... kirjoitti:

..hehhee.. nauroin kippurassa!!

kiva oll köyhä, sillon mielikuvitus on parhaimmillaan.. selviytymiskeino on hjuumori.

t. lapatossu

Hullulla on hullun huvit! Huumoria tässä ketjussa ei ole pätkääkään, vaikka muutamat luulevatkin typeryyttä huumoriksi.

• He

Hei jos sinulla on ystäviä kysy voiko ne pestä pyykkisi.Tuo sinun kirjoittama juttu on kyllä vähän yli hilseen en jaksa oikein uskoa tuohon.Kirjoit seuraavalla keralla tosi asiaa.

• pyhä sylvi

eikö vois mennä rantaan pyykille näin kesällä mä käyn aina rannassa voi pestä isommatkin pyykit.mäntysuopa kestää toooooosi kauan.

• Et siis ole...

...käynyt kuukauteen suihkussa tai kylvyssä, kun ei ole shampoota ja saippuaa?

Miten vettä voi olla tosi vähän? Sitähän tulee hanasta?

Ainahan voit myydä tietokoneesi ja nettisi niin saat rahaa.

• Hiekalla vain.

Kyllä vain hiekalla voit pestä vaatteesi. Ite oon niitä hiekalla hangannut. Rahaa niin vähän, ettei raaski vettä käyttää muuta ko ruuvanlaitoon. Pesukonetta en ole ikänä omistanu.

• He

Joo kyllä te ihmiset puhutte paskaa .

• Odota talvea

Parempi niitä rättejä lumessa on hangata, kuin hiekassa.

Sitä lunta voit sitten sulattaa vedeksi.

Tai odota muutamä päivä että sataa. Helppoa:

Ensin laitat pyykit ämpäriin, ja ämpärin ulos.
      Sitten odotat että sataa.
      Sitten odotat että aurinko taas paistaa, ja kuivaa pyykit.
      Tämän jälkeen kannat ämpärin takaisin sisään.

Helppoa ja automaattista kuin heinän teko.

• huumoria teille...

Huumoria...???Niin miskä tuossa aloituksessa on huumoria...?Täällä köyhät tyhjäntoimittajat vaan päivästä toiseen vääntävät "huumoriaan....:)))
      Näitä köyhyys juttuja silloin tällöin seuranneena voi sanoa

KÖYHYYS JA TYHMYYS KULKEVAT KÄSI KÄDESSÄ....Ei voi kapustalla vaatia jos on lusikalla annettu,...))))

• oma palsta ökyi

mitäs rikas täällä köyhien palstalla höpiset eikö rikkaille ole omaa palstaa että saisivat kehua kuinka paljon on rahnaa ja tavaraa ,tyhmiä me vissiin köyhät ollaankin mutta monet köyhät elää onnellista elämää ,raha ei yksin tuo onnea

• Uskotko tosissasi...

...että joku on käymättä suihkussa ja kylvyssä kuukauden ajan, kun ei ole saippuaa ja shampoota?

• köyhä=tyhmä...!!

On niin TYPERÄÄ JA TYHMÄÄ ALALUOKAN HUUMORIA ettei voi olla tottakaan...Mikä todellakaan on vitsiä, en todella uskonut sanaakaan mutta mielestäni on typeryyden huippu yrittää vääntää tuollaista "vitsiä"...'

Kiitos seurasta köyhät ja tyhmät...niin eihän älykäs olekaan koskaan köyhä... koskaan

• Älykäs voi olla

köyhä, muttei varaton.

• metall-leidi

Taasko on provoilija pulassa?Lakanat ja tyynyliina ihan silkkiä, voi herranjestas?
      Vai pesukone rikki? Pestkö sä pyykkisi pesukoneessa ilman pesuaineita silloin kun se toimi?
      Kohta varmaan löytyy rikas poikkis joka ostaa sulle kaikki kodin koneet.
      Kyllä on köyhyyspalsta mennyt tyhmien provoilijoiden terapiapalstaksi

• .

jaa että nukut silkkilakanoissa, mutta pesuainetta ei ole...

Liota ensin kylmässä vedessä n. vrk.
      Pesuaineen tarkoitus on> rikkoa veden pinta jännitys eli pisara...
      Jos sulla on käsitiskiainetta tai soodaa ne käy..
      Myös etikka veteen pesee..

Silkkiä ei edes saa pestä millään yleispyykinpesuaineilla...

• köyhä nälkiintynyt

Korjaan sen verran, etten itse ole ostanut silkkilakanoita. Sain ne lahjaksi kun täytin pyörietä vuosia.. ja toisen olen jo myynyt.

• onstit onmonet

Pyykin voi pestä rannassa ilmaseksi. Aina siellä joltaa on jäänyt saippuaa tai pyykinpesyainetta että voi niitä käytttää. Kerran joku oli jättänyt polkupyöränkin sinne, sitä minä lainasin, ja vein tänä kesänä sen takaisin. Pari vuotta oli lainassa, mut oikeesti se unohtu tohon pihalle.

Pesin kerran kattilassa pyseron, iso kattila ja kiehuvaa vettä, hyvin lähtee.
      Sitte voi laittaa pakstimeen ja rapsuttaa liat jäätyneenä pois, hyvä konsti.

• pakkas ukko..

""Sitte voi laittaa pakstimeen ja rapsuttaa liat jäätyneenä pois, hyvä konsti""

Nuo tuo selittää syyn míksi opiskeluaikoina löysin soluasuntomme pakkasesta jäätyneitä vaatteiin silloin tällöin. Kaverihan se vain pesi vaatteensa. No kesti 25 vuotta ennenkuin sekin selvisi minulle.:)

• Anonyymi

Kyllä nyrkki kyllikki tekee hyvää tulee puhdasta ja mallit irtoaa vaateesra kuin vaatteita.

• Anonyymi

Käytän vähäisiä aivosähkövaroja tuunaukseen ja erinäisiin fiksauksiin isojen sähköjen kallistuessa. Tuikkuja pitää lisätä syksyn tummentuessa.

• Anonyymi

Ulos vain reippalemaan ja tölkkeja & pulloja keräämään... kyllä siinä saippuarahat saa kokoon. Metsästä voi myös kerätä marjoja ja sieniä ja myydä ne lähukauppaan, saat verottomana saippuarahat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2799
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      19
      2605
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2298
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      39
      1666
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1503
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1281
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26