Kävin kyseisessä kampaamossa ja täytyy todeta,pettynyt olin.
Piti vain tasata polkkamalliani hiukan,lyheni juu,mut toinen puoli 2 cm lyhyempi:(
Miten voi ns"ammattilainen,jos on sitä" noin mokata.
Kerta riitti sitruunassa käyntiin..En suosittele!
Kampaamo Sitruuna
7
953
Vastaukset
- joka lähtöÖn
kai hait korvauksia? siis kampaamolta? Tai teit edes valituksen etkä vain täällä valita?
- (a)asiakas(ko)
Joo ei auta täällä valittaa, takaisin kampaamoon.
- Rouva-rapu
Paljon kiitoksia Kampaamo-Sitrunalle hyvästä työstä ja teillä on hyvä ammattitaito.
Olen teidän vakio asiakas.KIITOS.
Oikein hyvää syksynjatkoja teille. - Kauhistunutasiakas
Minulla oli kyseisessä kampaamossa meikkaus ja kampauksen laitto. Halusin mahdollisimman vähän meikkiä ja todella "herkän" lookin. Lopputulos oli aivan karmea, poskipunaa oli levitetty kasvoille aivan hirveä määrä ja luomivärikin oli aivan väärä väri siitä mistä olimme keskustelleet. Rajaukset olivat aivan epätasaiset ja kömpelöt. Näytin ihan kiun 6-vuotias olisi minut meikannut. Olisin itse osannut meikat tuhat kertaa paremmin, ja heitä en kutsuisi ammattilaisiksi.
Ihan turhaan otin mallikuvat mukaan, koska loppu tulos oli kaukana niistä. Ja itse ymmärrän aivan hyvin että lopputulos ei ikinä ole sama kuin mallikuvissa, mutta kun lopputulos on niin kaukana mallikuvista kun tällä kertaa oli, niin on kyllä kyse ammattitaidon puutteesta.
Kampaus sujui vähän paremmin mutta sekään ei tullut lähellekkään sitä mitä itse olisin halunnut. Kampaaja käsitteli hiuksiani kuin rautalankaa, hän ei ollenkaan välittänyt niiden kestosta, vaan repi ja kiskoi hiuksiani kuin viimeistä päivää. Hiuksissani on ollut niin hirveä määrä takkuja kampauksen jälkeen että en ole voinut muuta kuin saksilla leikata takut pois. Neuvoivat minulle pestä hiukseni kaksi kertaa shamppoolla ja hoitoaineella, ja vaikka teinkin juuri näin niin hiukseni ovat olleet sellaisessa kunnossa nämä viime päivät että en tiedä uskallanko edes astua muihin kampaamoihin enään.
Oli ensinmäinen kerta kun olen jonkun toisen meikattavana, ja oletin että meikit olisivat olleet vähän parempaa laatua, mutta samoija seppälän meikkejä siellä oli niin kuin minullakin omassa meikkipussissa.
Olin todella pettynyt lopputulokseen ja korjasin itse meikin (oli muuten paljon korjattavaa meikissä). En todellakaan suosittele kampaamoa kenellekkään, varsinkaan jos kampausta tai meikkiä olette varaamassa. En ikinä itse enään astu heidän kampaamoonsa. - istuhevonen.........
kaikentakana taitaa olla surullisen kuuluisa kieliongelma, jospa kampaamon henkilökunta olikin ruottalaisia!!! Nimittäin kampaamon nimi viittaa ruottalaisuuteen
siis SITRUUNA sehän on suomeksi ISTUHEVONEN.... - istupolle
kaikentakana taitaa olla surullisen kuuluisa kieliongelma, jospa kampaamon henkilökunta olikin ruottalaisia!!! Nimittäin kampaamon nimi viittaa ruottalaisuuteen
siis SITRUUNA sehän on suomeksi ISTUHEVONEN....- Eräs mies
Olen minäkin Sitruunaa käyttänyt, mutta ruotsinkielisiä kampaajia tai partureita en ole siellä tavannut.
Ehdotus että jonkun tyytymättömyys johtuukin kampaajan kielestä, on vain se palstalla oleva tavanomainen kielivihan lietsonta.
Asiaan.
Minulle kerrottiin, että Sitruunassa miehenkin hiuksia ”parturoidaan”. Koska mitään siihen viittaava teksti tai kyltti en siellä nähnyt, minä kysyin asiasta. Vastaus oli myönteinen.
Siellä istuessani ihmettelin miksi heillä ei ole mitään siihen viittaavaa, vastaus oli, että täytyypä ottaa huomioon.
Nyt vuosi myöhemmin sitä ei ole vielä ”otettu huomioon”.
Ehkä eivät halua miesasiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693