Tällä palstalla jotkut

halfhearted now?

hakevat tukea sille itseään raastavalle asialle,että ovat jättäneet todistajuuden

Ratkaisu ei siis ilmeisesti olekaan ollut hyvä,koska se vielä kovasti häiritsee.
Asiaa ei ole pohdittu silloin,kun on valinta tehty....

...Kannattaisi vielä rehellisesti pohtia ;
mikä mieltä painaa.......???

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äimän Käki

      Samaa mieltä ja myös niiden, jotka eivät omaa todistajataustaa mutta sellaisena esiintyvät kannattaisi miettiä mitä oikein tekevät.
      Surkuhuopaisaa kun Turusen kirjasta lainataan kohtia ja tullaan tänne sitten olemaan niin todistajaa niin todistajaa. Siis entistä sellaista, eikä edes veriopin perusteita tunneta...

    • "Toiveajattelu on argumentaatiovirhe, jossa nähdään asiat sellaisina kuin ne haluttaisiin olevan sen sijaan, että nähtäisiin ne sellaisina kuin ne ovat. Sen yleinen kaava on seuraava:

      Henkilö X esittää argumentin A
      Henkilö X esittää, että A on B
      Siispä B on tosi, kun A on tosi"

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Toiveajattelu

      Kokemukseni mukaan n. 99% entisistä jehovantodistajista jotka esittävät kritiikkiä vt-seurasta, esittävät kiritiikkiä siksi että siihen on aihetta, eivät siksi että heillä olisi tarve hakea tukea asialle josta ovat ainoastaan tyytyväisiä.

      Ei toki pitäisi ruokkia trollia, mutta tämä selvennyksenä ettei jää kenellekään vahingossakaan epäselväksi.

      • 17

        Kommentillasi ei ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.


    • 5656ty

      aiva jännä ajatus. kyllä entisten todistajien täällä kirjoittelut ovat sitä että he haluavat että muutkin tietäisivät totuuden seurasta.

      tilanne on aivan sama kuin tulisi huijatuksi kaupassa, niin tästä kauppiaasta haluaa muitakin varoittaa.

      jos exä ei olisi tyytyväinen niin hän luultavasti hakeutuisi takaisin seuraan. jotkut tekevätkin tämän siksi että karttaminen haittaa elämää ja läheisiä on ikävä.

      on aivopestyjä todistajia, ja entisiä aivopestyjä todistajia jotka ovat olleet rehellisiä itselleen ja nähneet mistä on kysymys ja korjanneet asian eroamalla

      • 17

        Taitaapi täällä olla enemmänkin muita kuin todistajia ja entisiäkään todistajia. Hellarimyyriä ja muita kirjoittelijoita.

        Turusen kirjan lainaaminen ei tee kenestäkään todistajaa.
        Luultavasti ne, jotka ovat OIKEITA entisiä todistajia pohtivat asioitaan jossain muualla.


      • herää, pahvi ;)

        Huono korjaus kun pitää täällä itkee jatkuvasti menneisyytä.
        Menis oikeeseen terapiaan eikä märisis täällä...

        Sain homeista leipää kaupasta, mutten jaksa siitä kirjottaa vuosikymmeniä nettiin.


    • kraak-kot-kot-kot...

      Turusen kirjan lainaaminen ei tee kenestäkään todistajaa.
      Luultavasti ne, jotka ovat OIKEITA entisiä todistajia pohtivat asioitaan jossain muualla.---
      justiinsa näin.
      Suoli24-juttuja ottaa hyvin harva tosissaan
      läpänheittopalsta ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe