Konstiga ämnen på SFPdebatten.

politik?

Har nätfennomanerna babyfeber?4 kedjor med nyheten om Viktorias och Daniels kommande unge.Grattis till dem,men vad gör nyheten på RKPpalstan?

12

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shitska teatern

Mitä?

• FINLÄNDARE

Man får ju alltid läsa här vad det händer i konungariket Sverige.Nefet är sjukligt intresserade av SVERIGE.

• violent femmes

Nu får vi säkert läsa regelbundna rapporter om hur graviditeten framskrider.

• Nätfennomanerna tror att alltid när man hör ordet Ruotsi (eller ruotsin kieli)så har det med RKP att göra :)

• Du ahvenainen

Va kosrtar haukikilo numera i Mariehamn torilla ?

• sparkbyxor

Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar.

• SFP överallt

SFP är säkert skyldiga till den här graviditeten,åtminstone har de gett pengar?

• Nettisuom. (-fenno)

"Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar."

Niinpä niin! Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy.

• Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:

"Nu alla nefet till garnbutiken,det är mycket bättre att sticka babykläder än att hänga på nätet.Man blir snäll när man stickar."

Niinpä niin! Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy.

Tarvitseeko Tala potkuhousuja??

Nettisuomalainen: "Samoin te nesvet, nettisvekot, lankakauppaan, sillä varsinkin teille olisi terapeuttista neuloa potkuhousuja kuin roikkua netissä Talasta valheita levittämässä. Neuloen kilttiytyy."

Nyt olisi tietysti kiva tietää minkälaisia valheita Talasta on täällä netissä levitelty? Kas kun minä en ole sellaisia huomannut muuta kuin korkeintaan joskus jotain alatyylisiä kommentteja mutta ne jääköön omaan arvoonsa.

Henkilökohtaisesti olen sen sijaan käryttänyt Talan itsensä lukuisista tarkoitushakuisista valheista ja puolitotuuksista mutta ne ovat liittyneet hänen kirjoituksiinsa, väitteisiinsä ja faktoihinsa, eli nk "talafaktoihin".
        Omat korjaukseni Talan jakamaan virheelliseen tietoon olen aina vahvistanut todistettavissa olevilla faktoilla linkittämällä yhden tai useamman luotettavan lähteen sanojeni vakuudeksi.

Joten kertoisitko hieman tarkemmin mihin tuolla valheidenlevittelyväitteelläsi viittasit? Tuollaiset syytökset tulisi näet aina voida spesifioida.

• Daniel okso

No vittu, sehän on Suomilandian seuraava jännitysnumero heti
      Niinistön jälkeen, ellei aja jo ohi.
      Iltalehdistö saa makkaraa.
      Katotaan vaan lööppejä, huomenna on jätte stor viikonloppunro
      Kaikki Vittanin venttauksesta.
      Köp, erikoishinta vain ...

• nattsystern

Underlig nog är det finskspråkiga tidningar som skriver mest om den kommande prinsen eller prinsessan.

• guldkant
        nattsystern kirjoitti:

Underlig nog är det finskspråkiga tidningar som skriver mest om den kommande prinsen eller prinsessan.

Vi har så litet bling,bling här i Finland,därför måste vi låna från grannländerna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      622
      2598
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2046
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2020
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1544
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      125
      1260
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1070
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1034
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe