Yleisesti on edelleen vallalla käsitys että naiset ja tytöt ovat yhteiskunnassamme vähemmän arvostettuja ja vähemmän tärkeitä kuin miehet ja pojat. Kuitenkin on aljon sellaisia tapauksia joista huomataan että nimenomaan tytöt ja naiset ovat paljon arvokkaampia. Jos otetaan vaikka esimerkiksi tamperelaisen tytön katoamistapaus. Aina nousee valtava kohu ja sympatia-aalto jos kadoksissa on nuori (kaunis) tyttö, monen lapsen äiti tai muuta vastaavaa. Kukaan ei taas kiinnostu jonkun 50-vuotiaan hieman alkoholisoituneen miehen katoamisesta. Se ei vain ole kiinnostava vaikka hänkin on ihan oikea tunteva ja kärsivä ihminen jolla voi olla perhe ja omaisia jotka kaipaavat.
Ja samalla tavalla puhutaan aina kärsimyksen huippuna kun vaikka sodassa naiset ja lapsetkin joutuvat kärsimään. Ikäänkuin miesten kärsimys sodassa olisi jotenkin pienempää. Vaikka naiset ja lapset olisivatkin sodassa ns. puolustuskyvyttömiä, ei sitä miestä siellä juoksuhaudassa se heppoinen kivääri paljon suojaa kun ammutaan tykeillä, ohjuksilla jne. Ihan samaa kärsimystä, vilua kipua ja nälkää kokevat niin miehet kuin naisetkin mutta naisten kärsimys on vaan aina jotenkin koskettavampaa.
Naiset ja tytöt arvokkampia?
15
201
Vastaukset
- Minä arvostan
enemmän kaunista poikaa, mutta eihän sukupuoli, ulkonäkö tai ikä saisi vaikuttaa ollenkaan vaikkapa kateissa olevan ihmisen etsinnän tärkeyteen.
Naisten etuoikeuksien takia itse asetan kuitenkin miehet aina etusijalle. - MIES12345
Todellakin, AP.
Mielestäni mies pitäisi AINA asettaa etusijalle, sillä tämä maa on MIESTEN rakentama, MIESTEN puolustama, MIESTEN pyörittämä. Naisilla ei olisi mahdollisuuksia tehdä mitään edellisistä, heidän tehtävänsä on vain ja ainoastaan huolehtia että miehet saavat jälkikasvua joka jatkaa meidän rakentamaa kehitystä. Naiset tekevät työnsä päin helvettiä, valittavat kaikesta ja ihmettelevät kun eivät saa yhtä paljoa palkkaa - no ei varmaan kun tyytyy siivoamaan sen 10v työuransa elämässään. Naisten osuus tämän maan rakentamisesta on hyvin pieni. Talo, jossa istut, näyttöpääte jota katsot juuri nyt, tuoli jolla istut nyt ovat kaikki MIESTEN rakentamia, suunnitelemia ja keksimiä. Naisilla ei ole kunnianhimoa tai valmiuksia tehdä mitään yhteiskunnan kannalta hyvää, joten heidän pitäisi nyt sopeutua asemaansa miesten avustajina eikä yrittää johtaa mitään kun eivät siihen kykene.- :DD
Olet kyynikko.
- aaaa124142
:DD :
oo homo hiljaa ku et mstn mitää tiijä- :DD
Olet teini.
- SAATANANHOMOPERKELEV
KAUHEAA MITEN JOKU VIELÄ NYKYÄÄN VOI AJATELLA NOIN! SINÄ OLET TÄYSI kusipää! Naiset eivät halua välttämättä olla siellä himassa siivoilemassa ja hoitamassa niitä räkänokkaisia kakaroita mutta miten voisi olla kunnianhimoa kun on meidät sinne hellan ääreen pakolla ostutettu vuosisatojen ajaksi, ja naiset useasti tekevät paljon huolellisemmin työnä eikä se valittamisen määrä ole sukupuolesta kiinni !! Ja sinä et taida tietää mikä kärsimys on naiselle synnyttää? SInä paska et tiedä naisen elämästä hölkäsen pöläystä saatanan sovinistisika! Tuo teksti loukkasi minua niin paljon että voisin tältä seisomalta tulla ja hakata sinut tuusan nuuskaksi ja naiset muka puolustuskyvyttömiä? HAKKAISIN SUT VASEMMALLA KÄDELLÄ! Selkärangaton niljake! Ps. Tuoli jolla istun on isoäitini tekemä ja taatusti kestäisi sinunkin leveän perseesi.
- Taas se nähtiin
Asialliseen kirjoitukseen tuollainen ???
Te ette tosiaankaan osaa ajatella. - . . . . . .. .. . .
Pelkällä tahdolla ei tehdä mitään vaikka kuinka haluaisikin
Kun agressiosi laantuu, voit ajatella järkevästi, että jos tiedät, että tämä asia ei koske sinua, miksi ottaa pulttia siitä? - Aveline-
Taas se nähtiin kirjoitti:
Asialliseen kirjoitukseen tuollainen ???
Te ette tosiaankaan osaa ajatella.No ei se sinunkaan kirjoituksesi kovin asiallinen ollut. Vai pitäisi oikein tyytyä "avustamaan miehiä". Onneksi nykyisessä työssäni miehet saavat tyytyä avustamaan minua.
- You R an asshole
Ei tänä päivänä kenenkään tarvitse synnyttää yhtään lasta.Oma vika ,jos ei nainen vaadi mieheltä kondomia tai itse ei käytä ehkäisyä!
- pata kattilaa soimaa
jaa tämäkö teksti ei ole loukkaava?
- 15
Aveline- kirjoitti:
No ei se sinunkaan kirjoituksesi kovin asiallinen ollut. Vai pitäisi oikein tyytyä "avustamaan miehiä". Onneksi nykyisessä työssäni miehet saavat tyytyä avustamaan minua.
Eli tasa-arvoa on se että meihet avustaa naisia mutta toiveet että miehiä kohdeltaisiin tasaveroisina naisiin nähden on epäasiallista.
- Myyrakuume
Tasa-arvo tarkoittaa:
Naisille enemmän oikeuksia ja työmahdollisuuksia,
miehille enemmän töitä samalla palkalla - JeesusJoosefinPoika
Kannattaa arvostaa naista nii saa PILLUA!
- Käsityömestari
Ei sillä arvostamisella mitään pillua saa. Sillä saa kiltin nössykän maineen ja naapurin Raaka-Rane vie naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666