Minkälainen ns vaarallinen luomi, joka pitäisi käydä poistattamassa? Minkänäköinen sellainen on ja mitä vaaroja luomista voi olla?
vaarallinen luomi
7
1882
Vastaukset
- Nainen
Käy poistattamassa luomet, jotka kutiavat, vuotavat verta, kasvavat nopeasti, muuttavat väriä, ovat hankaukselle alttiina tai jotka ilmestyvät esim. kutiavan paukaman päälle. Tällainen luomi voi olla pahanlaatuinen, ja silloin leikkauksella on kiire.
- essi
minulla on koholla oleva luomi, joka kuivuu aina suihkun jälkeen ja siitä lähtee helposti palasia kun kynnellä vähän rapsuttaa. Se on muutenkin halkeileva.
Toinen luomi on aika samanlainen ja puseron kaula-aukon kohdalla ja sitä kutittaa joskus, mutta ei niin usein ,ehkä kerran kuussa.
Mitäs niistä sanot? Riski? - anu
essi kirjoitti:
minulla on koholla oleva luomi, joka kuivuu aina suihkun jälkeen ja siitä lähtee helposti palasia kun kynnellä vähän rapsuttaa. Se on muutenkin halkeileva.
Toinen luomi on aika samanlainen ja puseron kaula-aukon kohdalla ja sitä kutittaa joskus, mutta ei niin usein ,ehkä kerran kuussa.
Mitäs niistä sanot? Riski?joihin kiinnität huomiota epätavallisen paljon.
Multa on poistettu leuasta, ehkä enemmänkin kosmeettisista syistä, ja pepusta, jossa mulla on aina ollut luomi, mutta pikkarit hiersi ja se kasvoi varmaan kolminkertaiseksi!! - punaisia!
anu kirjoitti:
joihin kiinnität huomiota epätavallisen paljon.
Multa on poistettu leuasta, ehkä enemmänkin kosmeettisista syistä, ja pepusta, jossa mulla on aina ollut luomi, mutta pikkarit hiersi ja se kasvoi varmaan kolminkertaiseksi!!ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
- ....
punaisia! kirjoitti:
ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
he kyllä osaavat arvoida niitä luomia paremmin. Joillakin on luomia aina paljon, ja joillekin niitä tulee juuri vanhemmiten runsaasti.
- Nainen
punaisia! kirjoitti:
ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
Näitä minullakin on. Yksi on joskus kokeeksi poistettu, mutta en muista, mikä se oli nimeltään. Ei ollut kuitenkaan vaarallinen. Minulta poistetaan kaikki luomet ja näppylät, jotka jotenkin vaivaavat mieltäni, koska olen melanooman sairastanut.
- melanooma?
Nainen kirjoitti:
Näitä minullakin on. Yksi on joskus kokeeksi poistettu, mutta en muista, mikä se oli nimeltään. Ei ollut kuitenkaan vaarallinen. Minulta poistetaan kaikki luomet ja näppylät, jotka jotenkin vaivaavat mieltäni, koska olen melanooman sairastanut.
mistä tiesit että sinulla on melanooma?
mitä sivuvaikutuksia sillä on? pelkään muuten juuri että minulla olisi tuo melanooma, mutta selviääkö se vasta lääkärillä, jos sitä ei muuten milloinkaan voi itse huomata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1243741Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801371GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521323- 831232
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351182Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn301121- 601097
- 55950
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39922- 67898