Minkälainen ns vaarallinen luomi, joka pitäisi käydä poistattamassa? Minkänäköinen sellainen on ja mitä vaaroja luomista voi olla?
vaarallinen luomi
7
1927
Vastaukset
- Nainen
Käy poistattamassa luomet, jotka kutiavat, vuotavat verta, kasvavat nopeasti, muuttavat väriä, ovat hankaukselle alttiina tai jotka ilmestyvät esim. kutiavan paukaman päälle. Tällainen luomi voi olla pahanlaatuinen, ja silloin leikkauksella on kiire.
- essi
minulla on koholla oleva luomi, joka kuivuu aina suihkun jälkeen ja siitä lähtee helposti palasia kun kynnellä vähän rapsuttaa. Se on muutenkin halkeileva.
Toinen luomi on aika samanlainen ja puseron kaula-aukon kohdalla ja sitä kutittaa joskus, mutta ei niin usein ,ehkä kerran kuussa.
Mitäs niistä sanot? Riski? - anu
essi kirjoitti:
minulla on koholla oleva luomi, joka kuivuu aina suihkun jälkeen ja siitä lähtee helposti palasia kun kynnellä vähän rapsuttaa. Se on muutenkin halkeileva.
Toinen luomi on aika samanlainen ja puseron kaula-aukon kohdalla ja sitä kutittaa joskus, mutta ei niin usein ,ehkä kerran kuussa.
Mitäs niistä sanot? Riski?joihin kiinnität huomiota epätavallisen paljon.
Multa on poistettu leuasta, ehkä enemmänkin kosmeettisista syistä, ja pepusta, jossa mulla on aina ollut luomi, mutta pikkarit hiersi ja se kasvoi varmaan kolminkertaiseksi!! - punaisia!
anu kirjoitti:
joihin kiinnität huomiota epätavallisen paljon.
Multa on poistettu leuasta, ehkä enemmänkin kosmeettisista syistä, ja pepusta, jossa mulla on aina ollut luomi, mutta pikkarit hiersi ja se kasvoi varmaan kolminkertaiseksi!!ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
- ....
punaisia! kirjoitti:
ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
he kyllä osaavat arvoida niitä luomia paremmin. Joillakin on luomia aina paljon, ja joillekin niitä tulee juuri vanhemmiten runsaasti.
- Nainen
punaisia! kirjoitti:
ihan matalat ja hyvin pienet ja matalat täplät? Niitä on tullut sinne tänne ja ovat todella punaisia, eivät vaivaa mitenkään. Ei kai ole ihosyöpää? Olen varhaiskeski-ikäinen.
Näitä minullakin on. Yksi on joskus kokeeksi poistettu, mutta en muista, mikä se oli nimeltään. Ei ollut kuitenkaan vaarallinen. Minulta poistetaan kaikki luomet ja näppylät, jotka jotenkin vaivaavat mieltäni, koska olen melanooman sairastanut.
- melanooma?
Nainen kirjoitti:
Näitä minullakin on. Yksi on joskus kokeeksi poistettu, mutta en muista, mikä se oli nimeltään. Ei ollut kuitenkaan vaarallinen. Minulta poistetaan kaikki luomet ja näppylät, jotka jotenkin vaivaavat mieltäni, koska olen melanooman sairastanut.
mistä tiesit että sinulla on melanooma?
mitä sivuvaikutuksia sillä on? pelkään muuten juuri että minulla olisi tuo melanooma, mutta selviääkö se vasta lääkärillä, jos sitä ei muuten milloinkaan voi itse huomata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463128Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi42834Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552729100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512545Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä511935Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481602