otin tänään ihan kokeilu mielessä 9 astmalääke tablettia vaikka päivittäinen annostus on 1 . nyt alkoi pelottamaaan että mitä siitä voi tulla jos niitä ottaa liikaa. kellään tietoa. alkoi ainakin maksan kohtaan koskemaan mahaan ihan älyttömästi ja muutenkin tuli hieman outo olo. kertokaa jos tiedätte!
astmalääkkeen yliannostus
typerä(kö)
2587
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
No olipa älynväläys :/
Miksihän?
Syke saattaa nousta aika korkealle!!!
Mitähän astmalääke tablettia oikein otit??
Singulairia? (tässä annostus 1 päivässä, joten.... --.> Jos otat enemmän SINGULAIRia kuin sinun pitäisi
Ota heti yhteys lääkäriin ohjeiden saamista varten.
Suurimpaan osaan yliannostusraportteja ei liittynyt ilmoituksia haittavaikutuksista. Useimmin esiintyviä oireita, joita on raportoitu esiintyneen aikuisilla ja lapsilla yliannostuksen yhteydessä, olivat vatsakipu, uneliaisuus, jano, päänsärky, oksentelu ja yliaktiivisuus.
Prednisolonia??( tästä ei haittaa ole, mutta turvotus ainakin edessä!)
No voihan jysäys, että voi olla tyhmiä ihmisiä... Ja sitten porataan netissä. sitä saa mitä tilaa!