Miksi priorisoidaan uskoa

dpägoyi u96

bed-uskova...homoseksuaali uskova.. nostetaan Jumalan rinnalle niin sanottu toinen jumala.Aivan kuin Jumalan rinnalla olisi toinen niin kamalan tärkeä asia josta ei voi luopua ja jota pitää korostaa siinä jumalan rinnalla.Eihän se ihan noin mene.Ei ole Kuin yksi Jumala ja ortdokseja.Unohtakaa muut riippuvuutenne ja addiktionne.On oma vikanne jos ette pääse niistä eroon ja alatte puolustuksenne ja humaanisin perustein vaatia erityiskohtelua niiden takia.

Minullakin on addikteja mutta yritän kieltää ne joka hetki joskus se onnistuu ja joskus se ei onnistu.Mutta en viitsisi sanoa edes trollinakaan että olen shoppailuhimo- ortodoksi... yms.. olen muutaman kerran viiikossa nami addikti tai muutaman kerran kk masturbaattori addikti ortodoksi.Aivan kuin ylistettäisiin Jumalaa ja siinä sivussa myös omia syntejä.Puolustusta synneille ei ole.Itse tietää mikä asia on omasta mielestä ymmärretty synniksi ja ilman oppimista ei tiedosta mitkä asiat ovat syntejä raamatun mukaan.

Mielen syntejä, sielun syntejä ja maallisia syntejä.Jos ei kykene kilvoittelemaan miksi mainostaa sitä tai etsiä puolusteluja tai hyökätä edenneiden kimppuun kateuksissaan ja pahassa olossaan.Jokainen rukoilee toistensa puolesta.Ainakin pitäisi.

Pitäisi hiljentyä miettimään miksi teen näin.Voinko ja pystynkö luopumaan jostain Jumalan ja myös itseni hyväksi (varmasti monessakin tapauksessa).Itse olen riisunut itseni mutta tiedostan kuinka paljon matkaa on vielä edessä.
Hartaasti rukoilevat kanssa ortodoksit vahvistavat uskoani ja yritystäni lisätä kilvoitukseni määrää.Vaatimattomuus jonka näen kanssaortodokseissa vahvistaa minunkin uskoani kun näen heidän rukoilevan hartaana ja vaatimattomana.Se on kaunista.Mielen puhtaus kaunistaa ihmisen.

Kukaan ei ole täydellinen mutta ihminen joka heittää läskiksi ( siis luovuttaa ja antaa vaan palaa) kaiken on ruma vastenmielinen saatanasta muistuttava otus.

Henkisen kasvun kautta ihminen vahvistuu se ei ole helppo tehtävä kenellekkän.Mutta mitään arvokastakaan ei saa vaivatta.

4

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltamo

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." (Mt. 7:1)

• Ruzacco

Hih.. melkein arvasin...onko kritiikki "tuomitsemista" ?

Nuhtelijo Kristus opetuslapsiaan?Kansalaisia?Seurakuntalaisia?

Oikaisiko käsityksiä?

No niin seuraavaksi varmaan kysyt olenko Kristus.. en ole koska kiroilen ja teen muutakin sellaista mitä Kristus ei tekisi.

• Keltamo

Kristus on JUMALA, ja sen takia Hänellä on oikeus tuomita ihmisiä.

• Jurutti

Mahtoiko jättää sanaansa ohjeet joita noudattaa...?Sielläkinlukee kohtaa en muista se nyt ei oleellista ole jos koko kirja on kuitenkin luettava ja sisäistettävä no siellä kuitenkin lukee että nuhtele sitä joka tekee väärin ja jos hän ei siitä usko-.. jätä hänet.. jokseenkin näin.Mitä siihen tuumaat?Meneekö tuomitsemisen piikkiin taas?

En muuten tuota tainnut tietääkkään.. Kristuksesta.. Jokatapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe