Autona Primera 2.0 SLX 1994 vuoden.Annoin kerran vähän enemmän kaasua autolle kuin yleensä. Sen jälkeen auton ajovalot rupesi himmenemään ja kirkastumaan vähän väliä radio sammuu yli 20km/h vauhdin jälkeen. sattuu lähtemään päälle yhtäkkiä. Sitten kun rupeaa jarruttaa,niin radio toimii taas ja vauhtia kun lisää niin sammuu radio. Laturi vaihdettu n. kuukausi sitten Akku pari viikkoa sitten.
Sähköprobleema
4
<50
Vastaukset
Vie korjaamolle, et osaa kuitenkaan korjata kun et näköjään osaa muutakaan. Kalliita osia vaihdoit luultavasti turhan takia.
- kurki-alli
Et kertonut tapahtuiko laturin vaihto ennen vai jälkeen tämän reilumman kaasun annon. Eli onko vikaa yritetty korjata laturin vaihdolla tai akun vaihdolla?
Sähkövikoja voi yrittää korjata vaihtamalla palikoita, sille vain tulee hintaa ja arvoitukseksi jää mikä vika oli kyseessä. Hintaa toki tulee sillekin jos asentajalle maksat siitä kun se vikaa kotterostasi etsii.
En suoranaisesti komppaa tuota hra Sitroenin vinkkiä, normipaja tekee ensin nuo temput isommin tutkailematta. - yeurgjoejgpohtlktr
Tarkista moottoritilan maadoitusjohtojen kunto, laturin kaapelien kunnollinen kiinnitys, liittimien puhtaus.
Tarkista myös moottorin tukityynyjen kunto, "teoriassa" saattaisi olla mahdollista että rajumpi kaasunkäyttö on liikauttanut moottoria suunniteltua enemmän huonokuntoisten tukityynyjen takia ja nykäissyt maajohdon irti tai vaurioittanut sitä.
Puhdasta arvailua kylläkin... Todennäköinen syyllinen on radion virtapiiri. Vaikuttaa siltä, että radion plus-johdon kautta virtaa karkaa maihin, mutta ei täyden oikosulun kautta, ja akun jännite vaihtelee. Jos johto on irrallaan ja hankautuu mekaanisen liikkeen takia ja sulakettakaan ei kai piirissä ole, niin auton palaminen ei ole kuin ajan kysymys.
Toinen vaihtoehto on, "pakoputken kannatinlaakeri ei iske kipinää jarruun". Jos näin on, niin ihan hyvin keksitty provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040