että semmosta!
2 viikoa sitten vatsaani alkoi särkeä, ripuli, hirveä väsymys ja lisääntynyt virtsaamisen tarve. Kävin lääkärissä, ottivat verikokeen virtsatestin jne, kaikki tulokset olivat normaali-arvoissa joten passittivat kotia ja sanoivat vaan että jos ei mene viikossa ohi niin tule takasin.
No, juuri samoihin aikoihin oikeaa jalkapohjaani oli alkanut särkemään. Luulin,että tämä oli rasitusvamma tai vastaavaa, joten en sitä lääkärissä käydessäni maininnut. väsymys ja vatsaoireet menivät pois muutamassa päivässä mutta jalkapohjan kipuni vain paheni. - Ei turvotusta tai värimuutoksia ihossa.
Nyt 2 viikkoa myöhemmin, minulla on Molemmat jalkapohjat kipeät - särkee sekä kävellessä, että levossa. Lisäksi imusolmukkeet nivusissani ovat arat joten kävin uudelleen lääkärissä... Tulivat siihen tulokseen, että minulla olisi lievä nivustulehdus sekä plantaarifaskiitti ( jalkapohjan kalvonjänteen tulehdus ). Antibioottikuuri ja kotiin lepäämään!
Ny kaksi päivää myöhemmin, oireet ovat pahentuneet jalkapohjissani, tunnen myös lievää kipua / heikkoutta käsissäni ja säteilevää kipua kaikkialla jaloissani, pohkeissa, reisissä ja jalkapohjissani!!
Mikäköhän tauti nyt on päässyt yllättämään ?
Jalkapohjat ja nivuset
hermostoko ?
1
677
Vastaukset
- ei ollut Hermosto
no selvisi sitten viimein. - HIIVASYDROOMA láäkäri totesi ja antoi lääkityksen. 4 päivän kuluttua olo oli jo huomattavasti parempi.
http://koti.mbnet.fi/jenni3/hiivas.htm
Jalkapohja kipu ei liittynyt tähän oireisiin vaan oli rasitusvamma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794