ja aivan komea symboli.
Sehän on Pietarin risti
19
835
Vastaukset
- Pakana(M)
Kaikki tutkijat eivät usko, että Pietari ikinä
kävi Roomassa, saati sitten teloitettiin
ylösalaisin olevalle ristille. Ei edes Raamattu
tue tuota legendaa.- Kaizu
onhan siinä vähän paha maku, ainakin minulle.
Sääli on tunne, jolla kohtaan niin päin ristiään
kantavia. - Nefas Aethra
Kaizu kirjoitti:
onhan siinä vähän paha maku, ainakin minulle.
Sääli on tunne, jolla kohtaan niin päin ristiään
kantavia.Hmn... kumma. Minäkin koen sääliä kun näen
kaulaansa krusifiksin hirttäneitä (tosin
oikeinpäin). En haluaisi välittää, kunpa voisin
naurahtaa halveksuvasti, mutta se nyt ainakin on
mahdotonta. Suren niiden ihmisten puolesta
aidosti. Sinunkin. - Kaizu
Nefas Aethra kirjoitti:
Hmn... kumma. Minäkin koen sääliä kun näen
kaulaansa krusifiksin hirttäneitä (tosin
oikeinpäin). En haluaisi välittää, kunpa voisin
naurahtaa halveksuvasti, mutta se nyt ainakin on
mahdotonta. Suren niiden ihmisten puolesta
aidosti. Sinunkin.Se on kirja, joka on totta toteutuneiden
ennustusten vuoksi. - Nefas Aether
Kaizu kirjoitti:
Se on kirja, joka on totta toteutuneiden
ennustusten vuoksi.Raamatustako tässä taas oli kyse? Olen eri mieltä
ennustuksista, oma totuutensa se kyllä on.
Hei... pistäpä sinä kaulaasi muutamaksi viikoksi
se Pietarin risti ja mene heiluskelemaan sinne
tampereen kaduille. Voit tehdä sen aivan hyvin,
jos kerran olet uskossasi vahva. Minä ainakin
kantelen kaikenlaisia ristejä ja aina yhtä
huvittuneena ihmisten kiinnostuksen
aaltoilemisesta...
Voi tosin olla että Riku Rinne hyökkää
kitaroineen kimppuusi. ;D - Yazz0
Kaizu kirjoitti:
Se on kirja, joka on totta toteutuneiden
ennustusten vuoksi.No annapas esimerkki jostakin toteutuneesta
ennustuksesta. - hillo
Yazz0 kirjoitti:
No annapas esimerkki jostakin toteutuneesta
ennustuksesta.Saatat päästä hiukka jyvälle!
- Yazz0
hillo kirjoitti:
Saatat päästä hiukka jyvälle!
No luetaan...
Hui! Temppeli tullaan hävittämään. Matteuksen
evankeliumi tosin kirjoitettiin Jerusalemin
temppelin hävittämisen jälkeen, joten
mikäs "ennustus" se sellainen muka on?
Sotia, nälänhätää, maanjäristyksiä...Liirumlaarum.
Jeesus puhuu kuun valosta. Kuulla ei tosin ole
omaa valoa. Mutta mitäs pienistä...
Ja tähdetkin näköjään putoavat taivaalta. Mihin
ne putoavat? Maahan? Ilmeisesti Jeesus kuvitteli
tähtien jotenkin roikkuvan taivaalla tai jotain
muuta primitiivistä.
Matt. 24:34 "Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa
ennen kuin kaikki tämä tapahtuu"
Kyseinen sukupolvi katosi jo 1900 vuotta sitten.
Ehkä Jeesus tulikin takaisin. Kukaan ei vain
huomannut...
Loppu luvusta onkin sitten mystistä höpinää.
Olipas vakuuttavaa... - Kaizu
Nefas Aether kirjoitti:
Raamatustako tässä taas oli kyse? Olen eri mieltä
ennustuksista, oma totuutensa se kyllä on.
Hei... pistäpä sinä kaulaasi muutamaksi viikoksi
se Pietarin risti ja mene heiluskelemaan sinne
tampereen kaduille. Voit tehdä sen aivan hyvin,
jos kerran olet uskossasi vahva. Minä ainakin
kantelen kaikenlaisia ristejä ja aina yhtä
huvittuneena ihmisten kiinnostuksen
aaltoilemisesta...
Voi tosin olla että Riku Rinne hyökkää
kitaroineen kimppuusi. ;DOvatko, toteutuneet ennustukset, mielipideasioita?
Eivät, vaan kiistattomia tosiasioita!
En kuitenkaan laittaisi ristiä väärinpäin
mihinkään, koska se symboloi pahaa.
Sinäkin olet juuri näin toiminut:
Kääntänyt kaiken ylös-alaisin. Jeesus on mukamas
paha ja Saatanan hyvä. - Kaizu
Yazz0 kirjoitti:
No annapas esimerkki jostakin toteutuneesta
ennustuksesta.Tätä aihetta on käsitelty laajasti palstalla mm.
otsikolla:
Raamatun toteutuneita profetioita
tms.
Raamattu on täynnä profetioita Jeesuksesta
Hänen syntymästään
Syntymäkaupungistaan
Johannes Kastajasta, joka kulki Hänen edellään
Jeesuksen kuolemasta
Hautapaikasta
Paosta Egyptiin lapsena
Beetlehemin lastensurmasta
Israelin luopumuksesta
Evankeliumin leviämisestä koko maailmaan
ym satoja - Pakana(M)
Kaizu kirjoitti:
Tätä aihetta on käsitelty laajasti palstalla mm.
otsikolla:
Raamatun toteutuneita profetioita
tms.
Raamattu on täynnä profetioita Jeesuksesta
Hänen syntymästään
Syntymäkaupungistaan
Johannes Kastajasta, joka kulki Hänen edellään
Jeesuksen kuolemasta
Hautapaikasta
Paosta Egyptiin lapsena
Beetlehemin lastensurmasta
Israelin luopumuksesta
Evankeliumin leviämisestä koko maailmaan
ym satojaRaamatulla ei voi todistaa Raamattua. UT on
tahallisesti kirjoitettu siten, että näyttäisi
siltä, että jotain profetioita olisi muka
toteutunut, mutta tehtävässä epäonnistuttiin
perusteellisesti. Ei uskottavaa, vaan pelkkää haperoa. - Kaizu
Pakana(M) kirjoitti:
Raamatulla ei voi todistaa Raamattua. UT on
tahallisesti kirjoitettu siten, että näyttäisi
siltä, että jotain profetioita olisi muka
toteutunut, mutta tehtävässä epäonnistuttiin
perusteellisesti. Ei uskottavaa, vaan pelkkää haperoa.Se on niin hauskaa, että tornistasi katselet ja
jaat viisauttasi sananparsilla:
"Höpsistä"
ja
"voi mitä haperoa"
Oudolta vaan tuntuu taistelusi tuulimyllyjä
vastaan.
Jos me elämme harhassa sinua loukkaamatta, niin
anna meidän elää.
Voittaisitko sillä kenties jotain, että sinua
ihan tosissaan uskoisi joku ja vaikkapa luopuisi
uskostaan?
Eli, mitä ja ketä vastaan taistelet? Ja miksi
käyt tätä taistelua, joka vie ilmeisen paljon
jopa aikaasi?
Etkö nyt jo itsekin huomaa, että tässä on ihan
todelliset voimat takana?
Jos siis uskovat eivät ole sinulle
henkilökohtaista pahaa tehneet, niin mikä on
motiivisi? - Pakana(M)
Kaizu kirjoitti:
Se on niin hauskaa, että tornistasi katselet ja
jaat viisauttasi sananparsilla:
"Höpsistä"
ja
"voi mitä haperoa"
Oudolta vaan tuntuu taistelusi tuulimyllyjä
vastaan.
Jos me elämme harhassa sinua loukkaamatta, niin
anna meidän elää.
Voittaisitko sillä kenties jotain, että sinua
ihan tosissaan uskoisi joku ja vaikkapa luopuisi
uskostaan?
Eli, mitä ja ketä vastaan taistelet? Ja miksi
käyt tätä taistelua, joka vie ilmeisen paljon
jopa aikaasi?
Etkö nyt jo itsekin huomaa, että tässä on ihan
todelliset voimat takana?
Jos siis uskovat eivät ole sinulle
henkilökohtaista pahaa tehneet, niin mikä on
motiivisi?Tämähän on uskontopalsta, ei siis mitenkään
uskovaisten palsta. Aivan samoinhan sinä puolustat
kantaasi, kuin minä omaani. Ei sinulla ole
pienintäkään varaa arvostella minua tai ketään
muuta, joka on kanssani samaa mieltä. - Kaizu
Pakana(M) kirjoitti:
Tämähän on uskontopalsta, ei siis mitenkään
uskovaisten palsta. Aivan samoinhan sinä puolustat
kantaasi, kuin minä omaani. Ei sinulla ole
pienintäkään varaa arvostella minua tai ketään
muuta, joka on kanssani samaa mieltä.Rukoukseni puolestasi jatkuvat. Ehkä Jumala ottaa
asiasi esille. Sitä ainakin toivon.
- karitsa
kuka tämmöisen viestin tänne on laittanut?
Ilmoittautukoon, jos huvittaa.- Pakana(M)
Kyllä se on aito K.T.S.
- K.T.S.
Pakana(M) kirjoitti:
Kyllä se on aito K.T.S.
Sen alkuperäisen "molopään" viesti, jota tuossa
panin alta lipan, katosi.
Siitä johtuu väärinkäsitys.
En kai aloittaisi keskustelua tuolla tasolla,
ellei joku toinen jo olisi sitä niin alas vetänyt. - Rashaverak
K.T.S. kirjoitti:
Sen alkuperäisen "molopään" viesti, jota tuossa
panin alta lipan, katosi.
Siitä johtuu väärinkäsitys.
En kai aloittaisi keskustelua tuolla tasolla,
ellei joku toinen jo olisi sitä niin alas vetänyt.Ja muuten vauhdilla katosikin.
Harvoin ylläpito poistaa noin nopeasti mitään.
Rashaverak
Ps. Tällä kertaa oli kyllä aihe poistoon. - Pakana(M)
K.T.S. kirjoitti:
Sen alkuperäisen "molopään" viesti, jota tuossa
panin alta lipan, katosi.
Siitä johtuu väärinkäsitys.
En kai aloittaisi keskustelua tuolla tasolla,
ellei joku toinen jo olisi sitä niin alas vetänyt.Olen tietoinen asiasta. Vitsi silti ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466