Taiteiden Yönä oli Helsingin keskustan Elielinaukiolle parkkeerattu iso bussi, minkä kyljessä luki:"Suomi Jeesukselle". Bussin edessä seisoi megafooniin puhuva mies, kuka kovaan ääneen väitti, että maapalloon on iskeytymässä komeetta Elenin ja että maailmanloppu on lähellä. Välillä hän luki otteita Raamatusta ja väitti, että Jeesukseen uskominen pelastaa.
Tämä kaikki huvitti minua suuresti. Kuinka epätoivoiseksi ovat Suomen kristityt menneet kun järjestävät tälläisiä tempauksia ja pelottelevat maailmanlopulla. Kyseinen komeetta Elenin-tuho on siis täyttä satuilua vailla perusteita. Ja nyt kristityt pelottelevat ihmisiä sillä kun eivät muuta keksi! Eikö tälläinen pelottelu ole hiukan kohtuutonta? Tietämättömät pikkulapset ja nuoret voivat oikeasti vielä uskoakin kyseiseen sontaan ja alkaa oikeisti pelätä. Väärä tieto leviää nopeasti.
Haluavatko siis kristityt levittää pelkoa ja väärää tietoa ihmisten keskuuteen? Haluavatko he tehdä ihmisistä ahdistuneita ja masentuneita?
Kristinuskoa levitetään Suomessa pelottelemalla!
40
337
Vastaukset
- llllllljjj
''Haluavatko he tehdä ihmisistä ahdistuneita ja masentuneita?''
Tottakai, sehän helpottaa uskonnon iskostamista. Totta turiset! Olen tällä palstalla kertonut sairastaneeni syöpäsairauden. Sain kimppuuni uskovaisen, joka pelotteli minua , että syöpä uusii ja usein agressiivisena. Sairauteni oli "kilteintä tyyppiä" (lääkärin sanat) Joku siis tahtoisi minun sairastuvan,ellen usko, että jumala on paha! Sitten uskoisin ja rakastaisin jumalaa! Aika outo tapa levittää niinsanottua "Evankeliumin ilosanomaa" Evankeliumi tarkoittaa ilosanomaa.Minulla on vammainen lapsi,tosin jo aikuinen ja pärjää omassa asunnossa.Jos minä nyt kuolisin agressiiviseen syöpään, olisiko tämä poika ilosta sekaisin,ja ylistäisi jumalaa?Tuskin, kun perintökin olisi melko pieni.Ja sen veisi yhteiskunta, koska lapsi on sairautensa vuoksi edunvalvonnassa.
- sorry, mutta?
En ota kantaa edelliseen, mutta kyllä minua hämmästyttää, että olet jo noin iäkäs - vähintäänkin keksi-ikäinen ihminen ja noin lapsellinen ja typerä. Lukiessa kirjoituksiasi, vielä ymmärtäisin jos olist joku kapinallinen teini, mutta keksi-ikäiseltä elämää kokeneelta naiselta tuollaiset jutut ovat lapsellisa ja typeriä. (tarkoitan aiemmin lukemiani).Jos oletkin päätynyt ateismiin, niin tarvitseeko silti tekeytyä noin viimeisen päälle varustetuksi typerykseksi.
Ihan yllätyin iästäsi. Täytyy sinulla olla ikää kun olet aikuisen lapsen äiti.
Olet todella lapsellinen. - sori, mutta
sorry, mutta? kirjoitti:
En ota kantaa edelliseen, mutta kyllä minua hämmästyttää, että olet jo noin iäkäs - vähintäänkin keksi-ikäinen ihminen ja noin lapsellinen ja typerä. Lukiessa kirjoituksiasi, vielä ymmärtäisin jos olist joku kapinallinen teini, mutta keksi-ikäiseltä elämää kokeneelta naiselta tuollaiset jutut ovat lapsellisa ja typeriä. (tarkoitan aiemmin lukemiani).Jos oletkin päätynyt ateismiin, niin tarvitseeko silti tekeytyä noin viimeisen päälle varustetuksi typerykseksi.
Olet todella lapsellinen.Hanna, miksi olet niin katkera ja vihainen?
sorry, mutta? kirjoitti:
Olet todella lapsellinen.Ja mikäs se sun ikäs on, kun noin kirjoitat?
Ja mitenkä muuten aikuisen täytys sitten kirjoittaa?
Muutenkin, näköjään tälläkertaa nimimerkki sorry, mutta?(muuten on sitten lapsellisista lapsellisin nimimerkki) voisit olla kommentoimatta kenenkään henkilöön liittyvistä asioista, jos itse olet sellainen vellihousu, ettet uskalla rekisteröityä, näyttää naamaas, tai käyttää edes aina samaa nikkiä.- tiedemies-xyz
On hyvä, että ihmisille julistetaan hädän hetkellä ilosanomaa ja kerrotaan, ettei kannata luopua toivosta. Tässä ei ole mitään väärää.
- öörk..
tiedemies-xyz kirjoitti:
On hyvä, että ihmisille julistetaan hädän hetkellä ilosanomaa ja kerrotaan, ettei kannata luopua toivosta. Tässä ei ole mitään väärää.
Siinä ei ole mitään muuta kuin väärää.
sori, mutta kirjoitti:
Hanna, miksi olet niin katkera ja vihainen?
"Sorry mutta" mksi toistat samaa kaiken aikaa?Et osaa ilmaista itseäsi!Sanat "Lapsellinen ja typerä" toistuvat lyhyessä viestissä kahteen kertaan. Sitten kirjoitat taas:Typerä,typerä" Alkaisit lukea hyvää kertomakirjallisuutta! Sanavarastosi kasvaa ja saat sekä ajattelemisen aihetta, että viihdettä.Esim. Sidney Sheldon ja John Grisham ovat hyviä kirjailijoita.Luet kymmenen sivua ja tarina imee mukaansa ja samalla yleissivistyksesi kasvaa.
- Näin se vaan menee.
öörk.. kirjoitti:
Siinä ei ole mitään muuta kuin väärää.
Päin vastoin kuin väität, että "Tiedemies-xyz" olisi asiasta väärässä, Hän juuri on oikeassa, mutta sinä, hyvä ystävä, "öörk", olet todellakin väärässä, etkä ymmärrä asiasta todellisuudessa vähääkään! Kirjoituksesi paljastaa sen.
Nimimerkki "öörk" on ihan metsässä, eikä polkua ole missään näkyvissä.
Tästä on hyvä jatkaa: 1. Moos. 3:15. jes. 53; Joh. 3:16; 11:1-44
Kokenut kaiken olen, siksi tiedän kaiken Raamatussa todeksi.
Raamattu ei ole satukirja vaikka niin saatatkin luulla.
Viisastu, äläkä jää tyhmäsi! Viisas uskoo Evankeliumin. Tyhmä uskoo itseensä.
Siunaukset Sinulle. Näin se vaan menee. kirjoitti:
Päin vastoin kuin väität, että "Tiedemies-xyz" olisi asiasta väärässä, Hän juuri on oikeassa, mutta sinä, hyvä ystävä, "öörk", olet todellakin väärässä, etkä ymmärrä asiasta todellisuudessa vähääkään! Kirjoituksesi paljastaa sen.
Nimimerkki "öörk" on ihan metsässä, eikä polkua ole missään näkyvissä.
Tästä on hyvä jatkaa: 1. Moos. 3:15. jes. 53; Joh. 3:16; 11:1-44
Kokenut kaiken olen, siksi tiedän kaiken Raamatussa todeksi.
Raamattu ei ole satukirja vaikka niin saatatkin luulla.
Viisastu, äläkä jää tyhmäsi! Viisas uskoo Evankeliumin. Tyhmä uskoo itseensä.
Siunaukset Sinulle."Näin se vaan menee."
Noin surkeilla perusteluilla sinä näytät vain sen, että koko väitteesi todellisuudesta on harhaisia uskomuksiasi.
Raamattu ei edelleenkään ole mikään perustelu millekään vaan se on mytologinen kirja, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten todellisuus makaa.
- Tosin mini mutta maa
Heh, mun mielestä on viisaampaa levitellä jalkoja siinä vaiheessa, kun alkaa tulla uskisajatuksia helvetinpelkoineen:)
Niin onkin! Minulle valkeni äsken, miksi uskikset pelottelevat sairauksilla ja helvetillä ja kuolemalla.He pelkäävät niitä itse!
- Jumalaonhakkaus
Kristinuskoa on aina levitetty pelottelemalla. Ennemmin maa repeää kuin huora häpeää ja homot ovat irstaita syntisiä saastoja, jotka kärventyvät ikuisesti helvetin liskoissa! Noin karjuivat minulle pää punaisena niin rippileirin pappi kuin koulun uskonnonopettajakin.
Usko kuten me käskemme, tai tapamme sinut ja vielä sen jälkeenkin kidutamme sinua ikuisesti helvetissä. Tämä on aina ollut kristinuskon keskeisin ydinsanoma, se jota kristityt ovat vuosituhansia ajan aina kaikkialle levittäneet.
Ihan vain pieni ote kristinuskon uljaan kauniista lähimmäisenrakkauden historiasta eli uskonpuhdistaja Lutherin ajatuksia ja kannattamia tekoja:
“Se että kapinamielisistä opin uskonkappaleista tulee rangaista miekalla, ei tarvitse lisätodisteita. Myös silloin, kun on kyse pelkästään hengellisestä opinkappaleesta kiinnipitämisestä, me päätämme, että itsepäiset lahkolaiset täytyy näissäkin tapauksissa aina tappaa." - Martti Luther
Tuhansia uudestikastettuja tuomittiin kuolemaan julmilla tavoilla. Heitä kidutettiin eri tavoin, poltettiin roviolla, mestattiin, hirtettiin, hukutettiin ja haudattiin elävältä. Heiltä riistettiin lapset ja omaisuus. Myös kaikki heidän teologiset kirjoituksensa tuhottiin polttorovioilla. Tätä tapahtui kaikkialla uskonpuhdistuksen ajan Euroopassa, mm. Sveitsin, Itävallan, Saksan, Hollannin, Belgian ja Ranskan kaupungeissa. Nooh. Varmaan kuitenkin ainakin puolet kristityistä kykenee rationaaliseen ajatteluun ja elää normaalielämää pelkäämättä turhia ja uhkailematta ketään.
- normielämä
Nämä normielämään kykenevät kristityt ovat juuri niitä, joita heidän (omasta mielestään) oikeassa uskossa olevat uskontoverinsa halveksivasti kutsuvat nimikristityiksi, jotka eivät tunne sitä oikeaa uskoa.
Näiden ns. uudestisyntyneiden ja uskoon tulleiden joukosta et mitään rationaalista löydä koskaan suurennuslasillakaan. Heidän mielestään kaikki järki ja rationaalisuus on vain paholaisen lähettämää eksytystä, jota pitää välttää kuin ruttoa. Saman huomaa aina, jos yrittää "keskustella" heidän kanssaan - ei ikinä järjen eikä logiikan hippustakaan. Heitä ei paholainen logiikalla ja faktoilla totta vieköön hämää.
- wefrtg
Olin kanssa paikalla läheisellä terassilla, kun tuo älämölö alkoi.
Seurueeni oli vähällä tilata ammattiapua julistajalle. Jopa seurueen ainoa jotenkin uskovainen tunsi myötähäpeää. Lähdimmekin sitten Rafaellon terassille. Ihmiset ovat valmiita tekemään uskomansa asian eteen ihan mitä tahansa. Vaikka peli olisi jo hävitty. Uppoavan laivan pelastamista ei muuta.
- Sake Jake
Lähdimmekin sitten Rafaellon terassille. "
Ja viina senkun maistui, niinpä niin, oleppa varuillasi. - Suomi usko jo
Nimimerkki "No Fear"ja muut olette ymmärtäneet asian täysin väärin!
Satun tuntenaan puhujan, joka asteroidista ja sen maapallon kohtaamista mainitsi. Kyse EI TODELLAKAAN ollut tarkoitus missään tapauksessa pelottella ketään, vaikka siltä monet kuulijat nähtävästi ovat näin ymmärtäneet.
Meillä ei ole halua pakkokäännyttää ketään eikä tule koskaan olemaankaan.. Tulkoon se selvästi tässä nyt sanottua!
Mikäli joku ryhmämme jäsenistä puhuu tietoisesti pelottelutarkoituksessa, se ei ole koko ryhmän päämäärä.
Puhuja halusi vain herätellä ihmisiä tosiasioiden keskellä koko ajan eteenpäin kuluvasta ajasta ja sen tapahtumista, joka loppuu vääjäämättä kerran, halusimme sitä tai emme.
Meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin jatkuvasti toistaen varoittaa kertoen sekä lakia, että evankeliumia (ilosanomaa Jeesuksen lunastustyöstä, joka oli Hänelle työnä erityisen raskas kokemus. Yksin Jeesuksen käskystä me teemme tätä työtä kehoittaen ihmisiä tosissaan ajattelemaan että täällä ajassa meidän on jokaisen mieluimmin otettava pelastus vastaan Jeesuksessa mikäli haluamme välttyä ikävyydeltä, joka ei lopu koskaan, jos kadotukseen joudumme.
Olin saman "Suomi Jeesukselle" Bussin mukana, ja siksi kerron koko totuuden asiasta oman kokemukseni mukaan.
Olen itse kokenut hyvin, hyvin voimakkaasti tulevia tapahtumia, jotka ovat täyttyneet, ihmeellistä kyllä.
Se, mikä minuakin todella surettaa, on, että mekään emme ole synneistä vapaita.
Syntien tähden tahtomatta rikomme joka ikinen päivä Jeesuksen tahtoa vastaan. Häneen uskovina ja Hänet kohdanneina emme mekään ole tulleet yhtään paremmaksi tässä maailmassa kuin joku toinenkaan. Tämän asian voin ja haluan sanoa todella käsi sydämellä.
Paavalikin, joka kohtasi Jeesuksen, sanoi itsestäänkin: "kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. Room. 7:12-25
Markus 28
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Tätä käskyä meidän on uskovina toteutettava!
Viimeinen luku Evankeliumi Markuksen mukaan
Viimein Jeesus ilmestyi myös yhdelletoista opetuslapselleen heidän ollessaan aterialla. Hän moitti heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet kuolleista nousseena. 15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. 16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. 17 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. 18 He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Toivottavasti nyt ymmärrätte ja huomaatte, että tarkoituksenamme on vain toteuttaa sitä käskyä, jonka Herramme Jeesus antoi meille tehtäväksi. Muuta emme voi, kuin noudattaa Jeesuksen antamaa käskyä.
Me, Jeesuksen kohdanneet olemme vain armon alla, ja tunnustaessamme yksin Hänelle omat syntimme ja virheemme, ovat useinkin totisesti rankkoja.
Toivottavasti nyt ymmärrätte ja huomaatte, että tarkoituksenamme on vain toteuttaa sitä käskyä, jonka Jeesus meille, Hänet kohdanneille tehdä.
Teidänkään ei tarvitse jäädä tuomion alle!
"Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän lähetti ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuiksi, vaan hänellä olisik iankaikkinen Elämä" Joh. 3:16
Siunausta Teille kaikille lukijoille!- nmcbn cfv
Liitän tähän linkin, jossa kerrotaan tarkemmin, millä perusteella voidaan väittää raamatun olevan Jumalan omaa puhetta.
Viisas on se, joka ei hauku perättömiä, vaan lukee linkin sisällön ottaen raamatun kertomukset todesta.
Kaikki on vain ihmisen omaksi parhaaksi ikuisuutta silmällä pitäen.
http://koti.mbnet.fi/teppov/giertz.htm
Kokenut kaiken olen. Siksi tiedän, tosi se on.
Yst. Terveisin. Nimimerkki Suomi, usko jo.
Nimimerkin oikea nimi: Jukka Lohikoski - lkkjhgjhjgk
nmcbn cfv kirjoitti:
Liitän tähän linkin, jossa kerrotaan tarkemmin, millä perusteella voidaan väittää raamatun olevan Jumalan omaa puhetta.
Viisas on se, joka ei hauku perättömiä, vaan lukee linkin sisällön ottaen raamatun kertomukset todesta.
Kaikki on vain ihmisen omaksi parhaaksi ikuisuutta silmällä pitäen.
http://koti.mbnet.fi/teppov/giertz.htm
Kokenut kaiken olen. Siksi tiedän, tosi se on.
Yst. Terveisin. Nimimerkki Suomi, usko jo.
Nimimerkin oikea nimi: Jukka Lohikoski''Liitän tähän linkin, jossa kerrotaan tarkemmin, millä perusteella voidaan väittää raamatun olevan Jumalan omaa puhetta. ''
Linkistä lyhennetty versio, raamattu on jumalan sanaa, koska raamatussa lukee niin. "Nimimerkki "No Fear"ja muut olette ymmärtäneet asian täysin väärin!"
Emme ole. Me emme vain jaa sinun harhaista mielikuvitusmaailmaasi.- M@k3
Kovin ristiriitaista, alkuun toteat että ei ollut tarkoitus pelotella ketään ja sitten lataat ne raamatun suosituimmat synti tuomio jakeet, joiden koko pointti on silkka pelottelu.
- Vihapuhe=totuus
Totuus on poikkeuksetta epämiellyttävä. Totuus, jota myös vihapuheeksi kutsutaan, yritetään kieltää lailla että ihmiset saisivat elää rauhassa valheessa.
- Juma todella rakkaus
Se, minkä Jeesukseen uskomaton ihminen sanoo TOTUUDEKSI, on lähes poikkeuksetta vain valhetta. Valhetta ilmenee tavallisessa pulliaisessa ihan pursuamiseen asti kuten itsessänikin ihan läpeensä!
Ihmiset eivät uskalla tunnustaa elävänsä valheissaan, sillä me teemme Jumalan edessä pelkästään pahaa. Tässä huomataa kuka tahansa uskoon tullut kuinka saatanan henkiolento sokaisee ihmisen todella taitavasti ja pelottavasti.
"Hyvillä teoillaan" ihminen valehtelee huomaamatta vain itselleen, jonka varsinkin kouliintunut uskova havaitsee.
Tuntiessaan pelkoa uskovien todistaessa ja julistaessa missä tahansa tilaisuudessa, kyse on vain saatanan henkiolennon kiusaamisesta. Ei mistään muusta!
Tunnustaessaan olevansa syntinen ja luopuen palvelemasta syntejään, joka totisesti on veristä taistelua, hän vapautuu kahleistaan huomaten itse itsensä pettäneeksi ja tuomituksi. Tämä tosiasian paljastuessa valheessa elänyt ihminen alkaa lähes aina hyvin raskaasti itkemään. Alkaessaan itkeä raskaasti on osoitus siitä, että Pyhä Henki astuu ihmiseen ja hän tulee tämän tapahtuman yhteydessä oikealla tavalla uskoon.
Asian selvittyä ahdasmielisyyden tunne todella katoaa. Sen muutoksen olen huomannut todella olevan totisinta totta.
---------------------
Miksi vain kristinusko ja juutalaisuus ovat ainoita oikeita uskon suuntia? Uskonnollisuus on saatanan valhetta.
Vastaus: Kukaan muu kuin Jeesus nasaretilainen sikisi ja syntyi Pyhän
Hengen toimesta. Jos näin ei olisi tapahtunut, hän ei olisi synnitön eikä voisi nousta haudasta ilmestyen opetuslapsilleen ja äidilleen, Marialle. Hän ei ilman syntiä voisi pelastaa, herättää kuolleista, parantaa sairauksista ja muista ihmisellä olevista helmasynneistä, kuten esim. tupakan poltosta ja viinan himosta, muutamia mainitakseni.
Ylösnousemus on totisinta totta! Sen olen kerran itse saanut selvästi kokea! Se Tarina on niin pitkä, ettei minulla riitä edes aika tapahtuneen tosiasian selittämiseen.
Valhe muuttuu TOTUUDEKSI vapauttaen ihmisen valheen kahleista.
Tällä tapahtumalla Jeesus on astunut asumaan ko. ihmisen sydämeen. pelastaen hänet helvetin ikuisesta vaivasta.
Tästä kokemuksesta kertoo mm. Bill Wase seuraavassa linkissä:
http://www.youtube.com/watch?v=gil5z4ExQAo&feature=related
90 minuuttia taivaassa -------->>>>> http://www.youtube.com/watch?v=1DjQw7PhnIg
Siunausta toivon Teille, jotka tämän tekstin luette ja katsotte linkit!
Yst. Terveisin Jukka Lohikoski - Eipä vaan vielä
Juma todella rakkaus kirjoitti:
Se, minkä Jeesukseen uskomaton ihminen sanoo TOTUUDEKSI, on lähes poikkeuksetta vain valhetta. Valhetta ilmenee tavallisessa pulliaisessa ihan pursuamiseen asti kuten itsessänikin ihan läpeensä!
Ihmiset eivät uskalla tunnustaa elävänsä valheissaan, sillä me teemme Jumalan edessä pelkästään pahaa. Tässä huomataa kuka tahansa uskoon tullut kuinka saatanan henkiolento sokaisee ihmisen todella taitavasti ja pelottavasti.
"Hyvillä teoillaan" ihminen valehtelee huomaamatta vain itselleen, jonka varsinkin kouliintunut uskova havaitsee.
Tuntiessaan pelkoa uskovien todistaessa ja julistaessa missä tahansa tilaisuudessa, kyse on vain saatanan henkiolennon kiusaamisesta. Ei mistään muusta!
Tunnustaessaan olevansa syntinen ja luopuen palvelemasta syntejään, joka totisesti on veristä taistelua, hän vapautuu kahleistaan huomaten itse itsensä pettäneeksi ja tuomituksi. Tämä tosiasian paljastuessa valheessa elänyt ihminen alkaa lähes aina hyvin raskaasti itkemään. Alkaessaan itkeä raskaasti on osoitus siitä, että Pyhä Henki astuu ihmiseen ja hän tulee tämän tapahtuman yhteydessä oikealla tavalla uskoon.
Asian selvittyä ahdasmielisyyden tunne todella katoaa. Sen muutoksen olen huomannut todella olevan totisinta totta.
---------------------
Miksi vain kristinusko ja juutalaisuus ovat ainoita oikeita uskon suuntia? Uskonnollisuus on saatanan valhetta.
Hengen toimesta. Jos näin ei olisi tapahtunut, hän ei olisi synnitön eikä voisi nousta haudasta ilmestyen opetuslapsilleen ja äidilleen, Marialle. Hän ei ilman syntiä voisi pelastaa, herättää kuolleista, parantaa sairauksista ja muista ihmisellä olevista helmasynneistä, kuten esim. tupakan poltosta ja viinan himosta, muutamia mainitakseni.
Ylösnousemus on totisinta totta! Sen olen kerran itse saanut selvästi kokea! Se Tarina on niin pitkä, ettei minulla riitä edes aika tapahtuneen tosiasian selittämiseen.
Tällä tapahtumalla Jeesus on astunut asumaan ko. ihmisen sydämeen. pelastaen hänet helvetin ikuisesta vaivasta.
Yst. Terveisin Jukka LohikoskiRaamatun sanan mukaan kukaan ei mene sen paremmin taivaaseen kuin helvettiinkän ennen viimeistä päivää ja viimeistä tuomiota.
Joten miksi sinä laitat tänne tuollaisia valhelinkkejä, joissa mennäänkin suoraan taivaaseen tai suoraan helvettiin, ennen viimeistä päivää ja tuomiota?
Etkö sinä tunne raamattua ja sen sanaa, vai miksi levität valheita? Juma todella rakkaus kirjoitti:
---------------------
Yst. Terveisin Jukka Lohikoski"Se, minkä Jeesukseen uskomaton ihminen sanoo TOTUUDEKSI, on lähes poikkeuksetta vain valhetta."
Vaikka sinun harhainen mielikuvitusmaailmasi on sinulle totuus, ei se teet siitä todellisuutta. Lähinnä se vain tuo esille, miten sekaisin joku voi olla uskoessaan täyttä hölynpölyä. On aika säälittävää, miten joku voi sekoittaa päänsä uskontonsa avulla. Vähän kuin katsoisi pahasti mielipuolen syöksykierrettä hulluuteen.
- Höpötä Ittekses
Kristinusko ei ole oikeaa uskoa enää. Jeesus on elänyt maan päällä ja hänellä oli suuri elämäntehtävä. Se, minkä Jeesus itse ennusti tapahtuvaksi, on nyt tapahtunut. Kristinusko on muuttunut merkityksettömäksi.Vai kiellätkö, ettei Jeesus itse ole niin sanonut?
- _qqqqqqqqqqq78_
>>Haluavatko siis kristityt levittää pelkoa ja väärää tietoa ihmisten keskuuteen? Haluavatko he tehdä ihmisistä ahdistuneita ja masentuneita?
- Jumalan viha
Pappi ja jotkut muut uskovat kertoivat minulle, että jumala on puhdasta rakkkautta ja haluaa kaikille ihmisille vain hyvää. Miksi tämä puhdas rakkaus onkin kiivas, vihainen ja armoton tuomari, joka on luonut helvettin kidutuskammioksi? Mitä ihmeen rakkautta on ikuisessa kidutuksessa? Ja kuulemma tämä helvetin kiduspäällikkö luciferkin on jumalan luoma ja jumala on vieläpä antanut tälle vapaat kädet tehdä mitä tekee?
Miksi helvettissä?? - jasoo
Jumalan viha kirjoitti:
Pappi ja jotkut muut uskovat kertoivat minulle, että jumala on puhdasta rakkkautta ja haluaa kaikille ihmisille vain hyvää. Miksi tämä puhdas rakkaus onkin kiivas, vihainen ja armoton tuomari, joka on luonut helvettin kidutuskammioksi? Mitä ihmeen rakkautta on ikuisessa kidutuksessa? Ja kuulemma tämä helvetin kiduspäällikkö luciferkin on jumalan luoma ja jumala on vieläpä antanut tälle vapaat kädet tehdä mitä tekee?
Miksi helvettissä??Koska Jumala ei halua olla diktaattori vaan antaa ihmiselle vapaat kädet ottaa armo vastaan uskomalla Jeesukseen tai ottamalla vastaan armottomuuden ja palvella lusiferia.
Ihmisellä silti vapaat kädet tehdä vain itselleen mitä huvittaa.
Siinä koko syy moiseen. jasoo kirjoitti:
Koska Jumala ei halua olla diktaattori vaan antaa ihmiselle vapaat kädet ottaa armo vastaan uskomalla Jeesukseen tai ottamalla vastaan armottomuuden ja palvella lusiferia.
Ihmisellä silti vapaat kädet tehdä vain itselleen mitä huvittaa.
Siinä koko syy moiseen.Mutta etkö ymmärrä että tämä luciferi on jumalasi luoma olento jonka ainoa tarkoitus on saada ihmiset eksytetyksi jumalan yhteydestä? Jumalasi myös loi ihmiselle ominaisuudet sekä omat sääntönsä rangaistuksineen. Kaikkivaltiaana jumalasi olisi pitänyt tietää päätöksiensä seuraukset. Onko jumalasi ymmärtänyt mitä teki? Jos jumalasi ymmärsi täydellisesti mitä oli tekemässä, kuten kaikkivaltiaan pitäisi ymmärtää, on kyse sairaalloisesta psykopaatista. Mikäli ei ymmärtänyt tekojensa seurauksia ei kyseessä voi olla mikään kaikkivaltias.
Ennenkuin ollaan siinä "ihmisen vapa tahto" - tilanteessa on jo jumalasi luonut olosuhteet joilla miljardit ihmiset kituvat ikuisesti helvetissä. Joka päivä myös kuolee 15000 lasta ravinnon puutteeseen. Jumalasi rakkauttako?
- Lasten parhaaksi
"Taiteiden Yönä oli Helsingin keskustan Elielinaukiolle parkkeerattu iso bussi, minkä kyljessä luki:"Suomi Jeesukselle". Bussin edessä seisoi megafooniin puhuva mies, kuka kovaan ääneen väitti, että maapalloon on iskeytymässä komeetta Elenin ja että maailmanloppu on lähellä. Välillä hän luki otteita Raamatusta ja väitti, että Jeesukseen uskominen pelastaa."
Tämän miehen, josta puhutte, on aivan oikeassa. On ilo jättää tämä maailma löyhkineen, roskineen ja päivineen. Ei meitä Jeesuksen omia täällä mikään pidätä. Meillä alkaa ikuiset ilojuhlat. Entä teillä, Fear ja muut kaltaisenne? Varokaa vaan, ettet te joudu katumaan, kun ette uskoneet sanomaa Jeesuksesta. Voitte syyttää vain itseänne, ette muita.
Vain Jeesus todella pelastaa kadotuksesta.
Sanoitte Fear, "Tietämättömät pikkulapset ja nuoret voivat oikeasti vielä uskoakin kyseiseen sontaan ja alkaa oikeisti pelätä."
Kysytte: "Haluavatko siis kristityt levittää pelkoa ja väärää tietoa ihmisten keskuuteen?
Te nähtävästi haluatte ymmärtämättä kysyä itseltänne: "Haluavatko he tehdä ihmisistä ahdistuneita ja masentuneita?" Vastaan: Kirjoituksenne on todella törkeä teko. Miten edes uskallatte mainita tuollaista? Ette olisi edes asettaneet ollenkaan koko kysymystä, jos tajuaisitte itse siihen syyllistyneenne.
Kun näin kirjoitatte, todistatte jo istuvanne sen s----n seassa, ja se jo vie vaivaan jossa haisee se, josta itse todistatte. Pahinta on, ettei sieltä yleensä pääse takaisin, vaikka kuinka itkien pyytäisi. Ei ole enää kuulijaa, joka koskaan auttaisi. Em. kohtalo on todella vakava asia, jonka kanssa ei ole leikkimistä!
Sanotte: "Väärä tieto leviää nopeasti." Totta on, mitä sanoitte, mutta kysyn kuka sitä väärää tietoa haluaa levittää? Älkää vaan syyttäkö minua, joka sanoo tosiasiat. Te tuomitsette vain itsenne. "Mitä sydän tuntee, sitä suu puhuu" sanotaan.
Todella edesvastuutonta on, jos estätte lastanne kuulemasta evankeliumia Jeesuksesta ja Hänen pelastusteoistaan.
Tekisi mieli sanoa, että olette todella julmia vanhempia ja huoltajia, jos estätte lasta kuulemasta maailman parasta sanomaa.
Siitä tulee Teille ennen pitkää kovat seuraukset. Tämä tosiasia on paras sisäistää ennen kuin on liian myöhäistä.
Joh. 3:16 on pienoisevankeliumi. Kun sen uskotte sydämestä, tuomiot väistyvät.
Siunauksin Jukka Lohikoski- 587+96-,55
Hei Jukka, mikä teki sinusta noin katkeran ja vihasen?
"Tämän miehen, josta puhutte, on aivan oikeassa."
Me emme jaa sinun harhaista mielikuvitusmaailmaasi. Koko sinun sepustuksesi on pelkkää uskonnollista houretta, jolla sinä et hämää täällä ketään muita kuin harhaisia uskonveljiäsi.- 2x+3y=18 -> x ja y=?
587+96-,55 kirjoitti:
Hei Jukka, mikä teki sinusta noin katkeran ja vihasen?
Voi suru, mitä luuloja teillä on! Todella surku hupaisa luulo! Ei minulla ole mitään katkeruuden tai vihan tunnetta, ei todellakaan! Päin vastoin. Ilo vain lisääntyy antaessanne lisää energiaa vastaväitteillänne.
Turha Teidän on siinä pyristellä koska olette kuin kala siimassa tai verkossa.
Tehän itse todistatte kirjoituksillanne TOTUUTTA vastaan.
Totta kai maailmassa on totuuksia, mutta ne katoavat kuin poltettavat oljen korret.
Raamattu on ainoa kirja, joka on kulkenut koko maailmassa läpi sukupolvien tähän päivään asti.
Toiset vihaavat raamattua sen totuudellisuuden vuoksi.Ei-uskovat eivät ymmärrä raamatun sisältöä siitä syystä, että se on lukittu heidän ymmärrykseltään. Me taas, jotka olemme ottaneet TOTUUDEN=Jeesuksen vapaaehtoisesti vastaan elämäämme, rakastamme raamattua kaikista eniten koko maailman kirjallisuudesta. Raamatun sisältö ja sanoma on auennut meille Jeesuksesta Kristuksesta käsin. Lukiessamme ja kuullessamme evankeliumia, (ilosanomaa) Jeesuksesta, joka puhuu viestissään raamatussa, saamme enemmän voimaa kestää tätä vastustusta, jota te yrittätte saada nujerrettua kuitenkaan onnistumatta.
Raamatun sisältö ja sanoma aukeavat kaikille, jos Pyhän Hengen annetaan vaikuttaa sydämessä vain ja ainoastaan raamattua lukiessa. Raamattu ei ole taru - tai satukirja, kuten yleensä ymmärretään, vaan totisinta totta! Raamatussa on seka tuomio että pelastus.
En todellakaan ole vähääkään katkera ja vihainen! Väitteenne vahvistaa minua aivan uskomattlomasti kirjoittaessanne perättömiä totuuksia, joita ei ole tai sitten ne ovat pelkkiä valheita. Valheet ovat kuin oksennuksia. (Koirakin palaa oksennukselleen ja pesty sika rypee rapakossa.)----> sanat ovat raamatusta.
Raamatussa ei ole ristiriitoja. Ristiriidat ovat lukijan itsensä päässä. Sen koin itsekin aikanaan ollessani ei-uskova. Uskoon tultuani olen saanut kokea sellaisia jännittäviä elämän tilanteita, joita en ole voinut iki-maailmassa edes kuvitellakaan koskaan kokevani.
Raamattua ei yleensä ymmärretä järkeilyllä. Siiknä ihminen jää aina toiseksi!
Näin se vaan on!
Kiitos oikein paljon luullessanne puolustavanne itseänne. Toisin kuitenkin kävi.
Joh. 3:16 on tosiasia, joka koskee kaikkia ihmisiä maan päällä. Myös uskomattomia, mutta se ei ole voimassa, ennen kuin luopuu omasta väärästä maailmankatsomuksesta, kuten esimerkiksi täysin valheellisesta ateismista!
Ateismi on pe------n juoni, johon ateisti on jämähtänyt kuin kuivunut vaha. Joskus vaha sulaa, mutta se onkin sitten jo eri juttunsa.
Harha ei ole minulla, vaan teillä, valitettavasti.
Se, mitä tässä sanoin omalta kohdaltani, ei ole harhaa!
Todella mielenkiintoista, vai mitä? 2x+3y=18 -> x ja y=? kirjoitti:
Voi suru, mitä luuloja teillä on! Todella surku hupaisa luulo! Ei minulla ole mitään katkeruuden tai vihan tunnetta, ei todellakaan! Päin vastoin. Ilo vain lisääntyy antaessanne lisää energiaa vastaväitteillänne.
Totta kai maailmassa on totuuksia, mutta ne katoavat kuin poltettavat oljen korret.
Raamattu on ainoa kirja, joka on kulkenut koko maailmassa läpi sukupolvien tähän päivään asti.
Toiset vihaavat raamattua sen totuudellisuuden vuoksi.Ei-uskovat eivät ymmärrä raamatun sisältöä siitä syystä, että se on lukittu heidän ymmärrykseltään. Me taas, jotka olemme ottaneet TOTUUDEN=Jeesuksen vapaaehtoisesti vastaan elämäämme, rakastamme raamattua kaikista eniten koko maailman kirjallisuudesta. Raamatun sisältö ja sanoma on auennut meille Jeesuksesta Kristuksesta käsin. Lukiessamme ja kuullessamme evankeliumia, (ilosanomaa) Jeesuksesta, joka puhuu viestissään raamatussa, saamme enemmän voimaa kestää tätä vastustusta, jota te yrittätte saada nujerrettua kuitenkaan onnistumatta.
Raamatun sisältö ja sanoma aukeavat kaikille, jos Pyhän Hengen annetaan vaikuttaa sydämessä vain ja ainoastaan raamattua lukiessa. Raamattu ei ole taru - tai satukirja, kuten yleensä ymmärretään, vaan totisinta totta! Raamatussa on seka tuomio että pelastus.
En todellakaan ole vähääkään katkera ja vihainen! Väitteenne vahvistaa minua aivan uskomattlomasti kirjoittaessanne perättömiä totuuksia, joita ei ole tai sitten ne ovat pelkkiä valheita. Valheet ovat kuin oksennuksia. (Koirakin palaa oksennukselleen ja pesty sika rypee rapakossa.)----> sanat ovat raamatusta.
Raamatussa ei ole ristiriitoja. Ristiriidat ovat lukijan itsensä päässä. Sen koin itsekin aikanaan ollessani ei-uskova. Uskoon tultuani olen saanut kokea sellaisia jännittäviä elämän tilanteita, joita en ole voinut iki-maailmassa edes kuvitellakaan koskaan kokevani.
Näin se vaan on!
Kiitos oikein paljon luullessanne puolustavanne itseänne. Toisin kuitenkin kävi.
Joh. 3:16 on tosiasia, joka koskee kaikkia ihmisiä maan päällä. Myös uskomattomia, mutta se ei ole voimassa, ennen kuin luopuu omasta väärästä maailmankatsomuksesta, kuten esimerkiksi täysin valheellisesta ateismista!
Ateismi on pe------n juoni, johon ateisti on jämähtänyt kuin kuivunut vaha. Joskus vaha sulaa, mutta se onkin sitten jo eri juttunsa.
Todella mielenkiintoista, vai mitä?"Todella mielenkiintoista, vai mitä? "
Ei todellakaan. Harhaiset saarnat täynnä kaanaan kieltä eivät ole kiinnostavia asiapohjaltaan tai mitenkään muutenkaan.
Sinä et voi perustella harhojasi toisilla harhoillasi, sellainen kehäharhailua.
"Se, mitä tässä sanoin omalta kohdaltani, ei ole harhaa!
"
Koko kirjoituksesi on täynnä harhaista hölynpölyä. Et sinä asioista julistamalla totta tee vaikka se kuvitelmasi sinulle kuinka todelta tuntuisikin.
"Näin se vaan on!"
Todella surkea perustelu isolle kasalla sekavia väitteitä.
"Kiitos oikein paljon luullessanne puolustavanne itseänne."
Meillä ei ole edes mitään tarvetta puolustaa itseämme sinua vastaan. Mielikuvitusmaailmasi eivät uhkaa millään tavalla, koska ne ovat mielikuvituksessasi.- Lyhyestä virsi...
2x+3y=18 -> x ja y=? kirjoitti:
Näin se vaan on!
Todella mielenkiintoista, vai mitä?"Näin se vaan on!"
Tuossahan ne uskovaisten perustelut ovatkin kaikessa täydellisyydessään. Koko muu juttusi oli aivan turhaa.
Eri asia sitten kenelle tuo riittää mutta muuta ei tosiaankaan ole. - 789+587+458
2x+3y=18 -> x ja y=? kirjoitti:
Näin se vaan on!
Todella mielenkiintoista, vai mitä?''Voi suru, mitä luuloja teillä on! Todella surku hupaisa luulo! Ei minulla ole mitään katkeruuden tai vihan tunnetta, ei todellakaan!''
Jaa, teksteistäsi päätellen kiehut välillä raivosta, ja katkeruus siitä, että harhojasi ei uskota paistaa läpi aika selvästi.
''Päin vastoin. Ilo vain lisääntyy antaessanne lisää energiaa vastaväitteillänne. ''
Kiitos samoin, minä taas saan lisää energiaa joka kerta kun valehtelet, mikä energian lähde oletkaan. Harmi että tuollaista energianlähdettä ei saa kytkettyä valtakunnanverkkoon.
''Todella mielenkiintoista, vai mitä?''
Ainoa mikä tuossa harhailussa herätti mielenkiintoa on se miten olet päässyt avohoitoon nyt jo.
Tässä voikin jatkaa kysymällä, miksi olet niin harhainen ja typerä? Johtuuko se uskosta, vai oletko uskova koska olet niin harhainen ja typerä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256