Olen "tilannut" lottovoiton tai rikkaan miehen, en jaksa tehä töitä enää, mulla on burn out, haluan olla kotiäiti jonkun aikaa ainakin..haluan olla kotona ja pitää itsestä huolta ja kodista. Toimitetaanko mun tilaus?
Yksi k/e oikeasti näkevälle
3
<50
Vastaukset
- nosto ylös
josko joku vastaisi..
Hei
valitettavasti asiat eivät toimi tuolla tavalla, muutenhan me kaikki heittäisimme pyyhkeen kehään ja alkaisimme oloneuvoksiksi.
oletko jo miettinyt valmiiksi, mitä sinulla on tarjota sille rikkaalle miehelle?
nimittäin, kehittämällä ja hoitamalla itseäsi, sinulla todella mahdollisuudet kiivetä sosiaalisia portait ylöspäin.
mutta muista, että kysymys on ottamisesta ja antamisesta. eli kun sinä toivot varakkaan miehen pitävän perheestäsi huolta - mitä sinä annat hänelle?
siis, hoidata tämä burn out kuntoon aivan ensimmäiseksi, mene lääkäriin ja hae apua. sinulla on paljon hyvää, minkä puolesta kannattaa elää.
t: Keskiyö- wanna live
kyllä ne vain toimivat, olen lukenut salaisuus kirjaa
minä olen aito ihminen oikeasti,se on todella paljon nykymaailmassa ja sen enempää ei voi kukaan antaa ja rakkauttakin riittää mielin määrin sille oikealle kun vaan huolisi
minä kehitän itseäni henkisesti ja olen hyvä monessa asiassa,kuten esim. kodinhoidossa,josta sanoin haluavani pitää huolen
rahaa minulla ei ole,enkä anna enää yhdellekkään miehelle vaikka oliskin,minua on käytetty hyväksi, olisi kiva joskus olla saamapuolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321