Windows Vista ensiasennetun uudelleen osiointi?

Temuliini

Hei!

Käsissäni on läppäri jossa C-asema on osioitu niin että C:lle on jätetty noin 80 gigaa ja D:llä on noin 150 gigaa.

Vuosi sitten käyttis on palautettu palautslevykkeillä jonkun toimesta.

Nyt koneen omistaja on itse palauttanut ne uudelleen ja asentanut kaikki uudestaan D:asemalle :(

Nyt käynnistyksen yhteydessä tulee valikko jossa on kaksi vinukkaa (molemmat siis vistoja) ja nuolinäppäimillä pitää valita kumpi, eka on uusi ja toinen on vanha.

Miten tämän saisi pois niin että käyttis asennetaan/palautetaan uudestaan C:lle. Ja voiko resurssienhallinnasta poistaa kansiot "old".

Eikö olekkin niin että jos kiintolevy on osioitu kannattaa käyttis laittaa C:lle ja ohjemat esim. office D:lle kuin myös kaikki "omat jutut" edelleen D:lle?

Neuvoista kiitollinen

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zoltan0

      Tällä sai muokattua sitä boottivalikkoa eli pystyy poistamaan jommankumman Vistan:

      http://neosmart.net/dl.php?id=1

      Jos tuo kansio on Windows.old niin siellä on tietääkseni jokin aikaisempi järjestelmä tallessa mutta silti ei siis bootata missään vaiheessa.

    • Temuliini

      Kiitos vinkistä mutta onko olemassa ilmaista softaa vastaavaa?

      Pqmazigiä olen joskus käyttänyt mutta luin jostain ettei toimi Vistassa?

      Kyseessä on vista 32-bittinen.

      • ööö-öh

        Tuo neosmartti...kannattaa olla varovainen, ja lukea ensin ohjeet tarkkaan, ettei käy kuten eräälle.

        Tosin se tungettiin Windows7:n, jossa oli kovolla vikaa ja väärin asennettu Ubuntu rinnalla (piilotettuna?, sanoi asentaja). Varsinainen sankari..

        Yritin keinoja jos mitä, sittemmin uuden Ubuntun asennuksen jälkeen muokata sitaädualboottiin sieskan viereen, mutta p*** meni. EI susotunut lopuksi enää käynnistymään mihinkään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe