BBC:n tiedeohjelmien lippulaivassa, mainiossa Horizon-sarjassa oli v. 1987 jakso, jossa Richard Dawkins esitteli ehkä parhaan kirjansa The Blind Watchmaker keskeiset teemat.
Olkaapa siis hyvä. Ohjelma on ajankohtainen edelleen vaikka simulaatiot vähän karkeita nykytekniikkaan verrattuna ovatkin - mukana myös se monesti käsitelty "methinks like a weasel" esimerkki kumuloituvasta valinnasta.
http://www.youtube.com/watch?v=EG-7SDb_8Wo&feature=results_main&playnext=1&list=PLF96B3BF8AEED4EDD
Horizon / The Blind Watchmaker
5
87
Vastaukset
- a.
Illu, olen pettynyt arvostelukykyysi.
Joko olet oikeasti tyhmä tai sitten et ole vain ajatellut asiaa ihan oikeasti.
Molon ja asianharrastajan olen jo laulanut suohon. Haluatko oikeasti heidän seurakseen?Sinun kannattaa lomallasi keskittyä retsinan lipittämiseen ja uuden poikaystäväsi paikkojen rasvaamiseen. Käytä kunnon suojakerrointa, muuten voi vaikka aurinko yllättää.
- ❋ ryppyreikä rules
Mites mulla on kokonaan jäänyt huomaamatta että olisit ikinä laulanut ketään suohon? Kerrotko tarkemmin milloin ja missä?
Vai onko kyse vain siitä kuuluisasta pulushakista. Epäilen viimeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639