Muita puumanaisia?

Aaalyjah74

Olen 37 v, eronnut pari vuotta sitten, pari pientä lasta. Elelen tyytyväisenä sinkkuelämää. Nautin siitä, etten ole kellekään tilivelvollinen ja joo, harrastan nuorempia miehiä...

Minua hiukan jopa jaksaa hämmästyttää se (en nuorempana tajunnutkaan), miten kiinnostuneita nuoret miehet (20-25 v) ovat vanhemmista naisista. Niitähän suorastaan liimaantuu joka paikasta kylkeen kiinni!

Hauskaahan se on harrastaa seksiä hyvännäköisen nuoren kollin kanssa, joka ei ole vielä päässyt kaljuuntumaan, lihomaan tai henkisesti äijistymään. Ja kieltämättä nosti nopealla tahdilla mun erossa kolhiintunutta itsetuntoani.

Ja miten kätevää, kun nekään eivät yleensä jää kaipaamaan pientä seikkailua enempää.

130

8046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      Yksi kaltaisesi vei poikuuteni ja toinenkin ehdoteli rajua seksiä, mutta naisen ylipainon takia kieltäydyin.

      • 2. pedofiilin uhri

        Voimia sinulle.


      • wdaqwdeqwewqe
        2. pedofiilin uhri kirjoitti:

        Voimia sinulle.

        Miks ei naiset saa vaihataa nuorempaa tai vaatia nuorempaa kun sitä täällä miesten taholta koko ajan kuulutetaan kuinka nuorempi on parempi? Ihna yhtä pedoja on nämä miehet täällä tai oikeastaan jos mies on esim. 24 ja nainen 37 ei siinä ole mitää väärää. Mutta jos mies on 40 ja tyttö 13, siinä on.


    • Aikansa kutakin

      On meitä muitakin. olen jo melkein 50 ja vapaana olevat ikäiseni miehet ovat vanhentuneita kropaltaan ja mieleltään. Eniten minua miellyttäisi itseäni hiukan nuoremmat, mutta nyt on tarjolla ollut puolta nuorempia. Enkä kyllä valita.

      • Juuri kaltaisesi naiset tekevät mun elämästä aivan upeaa... olen huomannut että tämmönen 40 vee mies on kovassa huudossa iäkkäämpien naisten seurassa... ja se jos mikä kohentaa mielialaa.. :) Kiitos teille rakkaat naiset... :)


      • tellanova
        jbgoethe kirjoitti:

        Juuri kaltaisesi naiset tekevät mun elämästä aivan upeaa... olen huomannut että tämmönen 40 vee mies on kovassa huudossa iäkkäämpien naisten seurassa... ja se jos mikä kohentaa mielialaa.. :) Kiitos teille rakkaat naiset... :)

        Eikös olekkin kiva olla todella halukkaan ja kiimaisen naisen syleilyssä ;o) Nainen tietää mitä saa ja antaa sen mukaan itsensä sinun käyttöön nauttien täysin saamastaan kohtelusta !!! Kiitos että saa elää vielä tälläista aikaa ja nauttia ja uskokaa tai älkää olen jo 56 v ;o))


    • efhwrh

      Miksei teitä ole enemmän? Itse pistin joskus nettiin ilmoituksen jossa hain puumanaista, mutten saanut yhtään vastausta. Vai onko liian suuri työ hakea seuraa netistä?
      Kelpaako vain ne miehet jotka tulevat livenä iskemään?

      • faktahiiri

        94,2 % aikuisista naisista ei ole puumia.


      • Mihin..
        faktahiiri kirjoitti:

        94,2 % aikuisista naisista ei ole puumia.

        tuo lukusi perustuu? Ja ei kai nyt aikuisista, kun eihän parikymppinen mitenkään voi olla puuma, se on sitten jo pedofiili.


      • hiiri tietää
        Mihin.. kirjoitti:

        tuo lukusi perustuu? Ja ei kai nyt aikuisista, kun eihän parikymppinen mitenkään voi olla puuma, se on sitten jo pedofiili.

        Perustuu tieteellisiin tutkimuksiin.


      • Aha.
        hiiri tietää kirjoitti:

        Perustuu tieteellisiin tutkimuksiin.

        No nyt vakuutuin.


      • Puumaksi..
        Aha. kirjoitti:

        No nyt vakuutuin.

        määrittelisin naisen, joka

        A) on vähintään 40v.
        B) on kiinnostunut vähintään kymmenen vuotta nuoremmista miehistä.


      • ja..
        Puumaksi.. kirjoitti:

        määrittelisin naisen, joka

        A) on vähintään 40v.
        B) on kiinnostunut vähintään kymmenen vuotta nuoremmista miehistä.

        C) Vain tai ensisijaisesti nuoremmat miehet kiinnostavat.


      • naispedofiilit
        Puumaksi.. kirjoitti:

        määrittelisin naisen, joka

        A) on vähintään 40v.
        B) on kiinnostunut vähintään kymmenen vuotta nuoremmista miehistä.

        Puuma = nainen joka harrastaa seksiä itseään nuoremman miehen kanssa.

        Pedofiili = nainen joka harrastaa seksiä itseään yli 3v nuoremman miehen kanssa.


      • Niin..
        naispedofiilit kirjoitti:

        Puuma = nainen joka harrastaa seksiä itseään nuoremman miehen kanssa.

        Pedofiili = nainen joka harrastaa seksiä itseään yli 3v nuoremman miehen kanssa.

        Onhan jotkut 37 v miehet aika vauvoja, mutta sanoisin että tuo on liioittelua.


      • tikru..
        naispedofiilit kirjoitti:

        Puuma = nainen joka harrastaa seksiä itseään nuoremman miehen kanssa.

        Pedofiili = nainen joka harrastaa seksiä itseään yli 3v nuoremman miehen kanssa.

        Ei kumpikaan väittämä pidä paikkaansa. Pedofiili vain, jos 3 v nuorempi on alaikäinen. Ollaanpa hiukan tarkempia siellä taas mitä kirjoitellaan. :-)

        Puuma taas on yleisen käsityksen mukaan yli 40 nainen, joka haalii reilusti nuorempia miehiä seksikaveriksi. Puuma on saalistaja, joten siitä se termi tulee näille seksikumppanin etsijöille.

        En kuitenkaan sanoisi puumaksi naista, joka elää vakituisessa ja seksisuhdetta vakavemmassa suhteessa itseään nuoremman miehen kanssa. Jolloin suhteessa on kyse muustakin, kun vain seksistä randomina.


      • pedofiili-hunter
        tikru.. kirjoitti:

        Ei kumpikaan väittämä pidä paikkaansa. Pedofiili vain, jos 3 v nuorempi on alaikäinen. Ollaanpa hiukan tarkempia siellä taas mitä kirjoitellaan. :-)

        Puuma taas on yleisen käsityksen mukaan yli 40 nainen, joka haalii reilusti nuorempia miehiä seksikaveriksi. Puuma on saalistaja, joten siitä se termi tulee näille seksikumppanin etsijöille.

        En kuitenkaan sanoisi puumaksi naista, joka elää vakituisessa ja seksisuhdetta vakavemmassa suhteessa itseään nuoremman miehen kanssa. Jolloin suhteessa on kyse muustakin, kun vain seksistä randomina.

        Siellä taitaa itse pedofiili selitellä.


      • Tarkentajatyyppi
        tikru.. kirjoitti:

        Ei kumpikaan väittämä pidä paikkaansa. Pedofiili vain, jos 3 v nuorempi on alaikäinen. Ollaanpa hiukan tarkempia siellä taas mitä kirjoitellaan. :-)

        Puuma taas on yleisen käsityksen mukaan yli 40 nainen, joka haalii reilusti nuorempia miehiä seksikaveriksi. Puuma on saalistaja, joten siitä se termi tulee näille seksikumppanin etsijöille.

        En kuitenkaan sanoisi puumaksi naista, joka elää vakituisessa ja seksisuhdetta vakavemmassa suhteessa itseään nuoremman miehen kanssa. Jolloin suhteessa on kyse muustakin, kun vain seksistä randomina.

        Vieläkin on termit vähän väärin. Pedofiili on henkilö, joka on seksuaalisesti kiinnostunut alle murrosikäisistä lapsista, joissa ei siis vielä ole naiselle tai miehelle ominaisia piirteitä.

        Mediassa tosin puhutaan pedofiilista aina kun uhri on ollut alle 16v, mutta journalistitkaan eivät tunnu tietävän aina sanojen merkitystä.


      • tikru..
        Tarkentajatyyppi kirjoitti:

        Vieläkin on termit vähän väärin. Pedofiili on henkilö, joka on seksuaalisesti kiinnostunut alle murrosikäisistä lapsista, joissa ei siis vielä ole naiselle tai miehelle ominaisia piirteitä.

        Mediassa tosin puhutaan pedofiilista aina kun uhri on ollut alle 16v, mutta journalistitkaan eivät tunnu tietävän aina sanojen merkitystä.

        Kiitos korjauksesta.


      • Ikärasisti minäkin
        tikru.. kirjoitti:

        Ei kumpikaan väittämä pidä paikkaansa. Pedofiili vain, jos 3 v nuorempi on alaikäinen. Ollaanpa hiukan tarkempia siellä taas mitä kirjoitellaan. :-)

        Puuma taas on yleisen käsityksen mukaan yli 40 nainen, joka haalii reilusti nuorempia miehiä seksikaveriksi. Puuma on saalistaja, joten siitä se termi tulee näille seksikumppanin etsijöille.

        En kuitenkaan sanoisi puumaksi naista, joka elää vakituisessa ja seksisuhdetta vakavemmassa suhteessa itseään nuoremman miehen kanssa. Jolloin suhteessa on kyse muustakin, kun vain seksistä randomina.

        Kiitos, olin jo aivan kauhuissani, kun luin noita määritelmiä. Niiden mukaan olisin pedofiili ja puumakin, vaikken ole ollut pelkässä seksisuhteessa, enkä koskaan alaikäisen kanssa.
        Molemmat lasteni isätkin ovat minua vuoden, pari nuorempia.

        Minulle ihminen on ihminen, riippumatta iästä tai seksuaalisesta suuntautumisesta tms. Laittomuudet ovat tietysti ehdoton ei. Joskus on tuntunut kuitenkin pahalta kun on iän tähden joutunut sanomaan ei viattomillekin treffeille, joille on pyydetty. Ulkonäköni tähden minua usein luullaan nuoremmaksi kuin olen, siksi juttuseurakin melkein säännöstään juuri tuota 5-15 vuotta nuorempaa jos ulos menen. Todella mukavia miehiä, ikävä vain ovat syntyneet vääränä vuonna. Ja korostan, aina jutut ovat olleet navan yläpuolella.
        Sitten kun jutellessa iät paljastuvat, tulee siinä purkukeskustelussa usein ilmi kuinka varsinkin nuo 15 vuotta nuoremmat naiset kiinnostuvat eniten ulkonäöstä, asemasta, juhlimisesta ja sen pituudesta. Keskustelukykyä ja halua ei usein ole. Ei kaikki miehetkään lähde ulos elämään BB-talon tyyliin.

        On toki joukossa noitakin jotka etsivät vanhempaa, kokeneempaa naista leikkeihin. Heille onkin helpompi nätisti sanoa ei.

        Olen toki muutama vuosi sitten erehtynyt minäkin, eräässä harrastusyhteisössä keskustelimme tiiviisti ja sitten kerran lähdimmekin ulos. Juttelin tapani mukaan kaikkien kanssa, sosiaalinen kun olen. Seuraani lyöttäytyi mies jonka kanssa olin aiemminkin jutellut usein, vakavistakin asioista. Olimme myös yhdessä olleet erääässä tilanteessa jossa tarvittiin kokemusta ja tietotaitoa, jotta tilanteesta päästiin ilman ihmishengen menetystä. Toimimme tuolloin parina erittäin hyvin.
        Tanssimme ja juttelimme, kumpikaan ei sen kummemmin humalassa. Tapasimme muutaman kerran, harrastimme mukavaa seksiäkin, mukavaa oli ja hänen vanhempansakin olivat mukavia. Sitten iski se pommi, juhlimme perheen ja ystävien kesken hänen syntymäpäiväänsä, aamulla kysäisin miten en voinut laittaa korttiini ikää kun en edes tiennyt sitä. Vastaus sai minut voimaan pahoin, hän oli 13 vuotta minua nuorempi. Luulin että vain max 5 v nuorempi. Ihana mies, mutta liian nuori. Hänkin oli yllättynyt kuullessaa että olin 36, oli luullut alle 30 vuotiaaksi, vaikka olinkin kertonut lasteni iätkin. Ja kertonutkin iäkseni 30 ja muutama sateinen syksy päälle.
        Hänen mukaansa asiassa ei ollut ongelmaa, tulimmehan hyvin juttuun ja jo sukukin oli tuttu. Poistuin ajattelemaan asiaa, ajeltuani hetken ja pysähtyen välillä miettimään, tein päätöksen jonka palasin kertomaan hänelle.
        Kyynelsilmin kerroin etten voi jatkaa suhdetta, en vain voi, jossain vaiheessa kuitenkin ympäristö reagoisi ja tein työtä vain paria vuotta häntä nuorempien miesten parissa. Selitin kaiken mutta mies ei halunnut ymmärtää että hänen syntymävuotensa oli se ongelma, ei hän itse. Äidilleenkin tokaisi tämän pyytäessä meitä puhelimitse kahville, olisit rakas äiti synnyttänyt minut ensin, etkä kuopuksena. Kyyneleitä riitti tuolloin ja on riittänyt jälkeenpäinkin. Miehen kaveritkin tulivat sanomaan parin vuoden päästä nähtyään minut kuinka tuo mies oli vieläkin todella pahoillaan tapahtuneesta, oli usein jutellut aiheesta.

        Vieläkin tunnen että tapahtui vääryys, meitä kaikkia kohtaan, koska kyseessä ei suinkaan ollut mikään seikkailu, vaan se mitä haluan vieläkin, yhteiset arvot, ihmisten kunnioittaminen, yhteiset mielenkiinnon kohteet ja tavoitteet. Samat nk. kunnolliset elämäntavat, alkoholia vähän ja harvoin. Huumori joka ei satuta ketään, samanlainen makumaailma ruoassakin. Molemmat näkivät edessään sellaista joka miellytti silmää, tuntui mukavalta halatessa.


    • Huonojakin kokemuksi

      En meinannut millään päästä eroon eräästä 20 vuotta nuoremmasta miehestä.

    • :)))

      Mäpä sain tällasen joltain nuorelta ulkomaalaiselta naiselta, vaikken muista mihinkään liittyneeni. Tässä mitään puumia tarvita.

      You are currently registered as: ebonyloveline. com


      - Age: 25

      - Neme: Toshiko

      - Seeking: A Female. Group 18-45

      - Status: ONLINE

      - Service: ebonyloveline. com 1118 Girls Currently Online

      - Fotos: 6 fotos in attached file.

      - Title: "Tell me I am good

      I am a flirty, sweet and very out going woman. I love to explore and do things that are fun and pleasurable. But, I dont know why but with the men I a... "

      • Pyysikö..

        tuo jo lentolippurahoja nigerialaiselle tilille?


      • retkahditko?

        Varmaan moni muukin mies sai samanlaisen. :D


    • -----

      37v ei ole puumanainen.

      • VanhaMarsu

        Ihan mielenkiiinosta: Missäs se ikäraja menee ja kuinkas paljon nuorempi miehenpitäisi olla, että puumakynnys ylittyy? tekeekö yksi nuorimies naisesta puuman vai vasta puumailuharrastus?


      • -----
        VanhaMarsu kirjoitti:

        Ihan mielenkiiinosta: Missäs se ikäraja menee ja kuinkas paljon nuorempi miehenpitäisi olla, että puumakynnys ylittyy? tekeekö yksi nuorimies naisesta puuman vai vasta puumailuharrastus?

        Sanotaan että vähintäin viisikymmentä naisella ja nuorella miehellä huomattavasti alle kolmekymmentä. 37v on vielä nuori nainen. Viisikymppinen on keski-ikäinen.
        Itse olen keski-ikäinen ja nuoret miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Heidän suunnaltaan on kyllä tullut kiinnostuksen osoituksia.


      • ei puumanainen
        ----- kirjoitti:

        Sanotaan että vähintäin viisikymmentä naisella ja nuorella miehellä huomattavasti alle kolmekymmentä. 37v on vielä nuori nainen. Viisikymppinen on keski-ikäinen.
        Itse olen keski-ikäinen ja nuoret miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Heidän suunnaltaan on kyllä tullut kiinnostuksen osoituksia.

        En kyllä tunne itseäni puumanaiseksi vaikka olen yli viisikymppinen, en ole kiinnostunut nuorista miehistä, mutta m inkäs teet että 25-30 vuotiaat miehet on kimpussani. Puumahan on saalistaja ja jos mies on vanhemmasta naisesta kiinnostunut, se ei tee naisesta puumaa. Typerä nimitys joka tapaukessa.....


    • FF

      Täällä ollaan.

      Pikkupoikien viattomuus ja terhakkuus sängyssä on vaan niin söpöä :) "Latautumisaikakin" on paljon lyhyempi kuin ikäisilläni ukkoontuneilla sohvasankareilla.

      Ja heitä on helppo hallita toisin kuin aikuisia miehiä.

    • VanhaMarsu

      Taustani on hyvin samanlainen kuin aloittajan, paitsi etten ole puuma. Jos joku 20-25v kolli alkaa ehdottelemaan tai tekemään tuttavuutta, juoksen kyllä äkkiä karkuun. En itse näe mikä pikku poikien iskemisen juju on. Vaikka kyseessä olisi vain "pikarakkaus", silti pistän painoarvoa henkiselle yhteydelle ja läheisyydelle ja hyvin harva pikkupoika on siihen pystyväinen. Ei suurin osa selkeämmästi aikuisimmistakaan ole.

      Sen sijaan >29v iän arvioiminen voi olla joskus vaikeaa. Ja joku mies sattuu puhumaan suht fiksuja ja olemaan muuten mukavan oloinen, ei sitä heti ala tarkistamaan minkäs ikäinen olitkaan. Jos oikeasti jonkun kanssa kolahtaa, se ei ole vuosista (tai muusta ulkoisista asioista) kiinni kuitenkaan, vaikka ideaali olisi omaa ikää -4v 8v.

      Baarissa on ongelmana, että aloitetta yrittävät miehet ovat keskimäärin nuorempia johtuen varmaan baarien ikärakenteesta ja ehkä siitä, että miehet kuvittelevat kaikkien yli 35v olevan puumia. Ei samaa ilmiötä ollut 10v sitten...

      Flirttailen paljon. En hae flirtistä itsetunnon nostoa vaan molemmin puolista hyvää mieltä. En mielestäni anna ymmärtää flirtillä sen enempää. Ja jos huomaan, että vastapuoli ymmärtää enemmän mitä olen ajatellut antaa (= useimmiten hymy), on helppo ottaa takapakkia. Toisaalta joskus flirtti voi johtaa tutustumiseen ja sitä kautta parisuhteeseenkin. Onhan sekin mahdollisuus, vaikkei alkuperäinen tavoite olekaan.

      • tikru..

        Moni 25 on jo isäkin. Ei pikkupoika ikänsä puolesta.


      • asdfasdfasdfjhthgrfg
        tikru.. kirjoitti:

        Moni 25 on jo isäkin. Ei pikkupoika ikänsä puolesta.

        Ei se penskojen tekeminen kenestäkään miestä tee. Elukatkin osaa lisääntyä.


      • Viisi pistettä
        asdfasdfasdfjhthgrfg kirjoitti:

        Ei se penskojen tekeminen kenestäkään miestä tee. Elukatkin osaa lisääntyä.

        Isyys on muutakin kuin penskojen tekemistä.


    • red4837646

      Aaalyjah74 olisi nautinto viettää kanssasi yhteinen yö
      t.mies 28w

    • :-0 ??

      En haluaisi moralisoida, mutta miten pystyt esittämään äidin roolia pienille lapsillesi ja samalla käyttäytyä kuin jo ohimennyttä teini-ikäänsä läpikäyvä keski-ikäinen nainen?

      Itse en jotenkaan pystyisi elää tuollaista kaksoiselämää.

      • Vanha marsu

        Olen ap kanssa samanikäinen, samassa elämätilanteessa mutten syö pikkupoikia yöpalaksi. Silti en ymmärrä kysymystäsi.

        Suurimmalla osalla lapset on isällään joko vuoroviikoin tai ainakin joka toinen viikonloppu (itsellä paljon harvemmin). Jos lapset on poissa, miksi äiti ei voi tehdä omalla mitä haluaa oli se sitten puumailu, lärvit, virkkaus, lukeminen tai kirkkokuoro.

        Yhtähyvin voi ajatella, että kuka tahansa lyhyitä suhteita elävä elää kaksoiselämää tai normiperheen isällä ja äidillä on "kaksoiselämä" lapsilta piilossa ;-) Kyllä aikuiset voi elää vapaasti aikuisten juttuja, kun lapset eivät ole mukana. Ei äitiys poista naiseutta tai toistenpäin.

        Yh-äidin on tietysti suotavaa mietittävä tekojensa seurauksia edeltä esim. jos pää ei kestä miesseikkauluja, se on heti pois lapsilta. Epämääräiset jutut voi aiheuttaa henkistä poissoloa ja mielipahaa. Mutta, jos teot ei suista henkistä tasapainoa niin sen kun vaan vapaasti oman harkinnan mukaan. Silti, asioita miettivällekin voi joskus käydä virheitä ja se on inhimillistä.

        Pahempi vaihtoehto olisi, jos äiti roudaisi lapsen silmien eteen eri miehiä joka viikonloppu. Tiedän kauempaa tapauksessa, jossa äidin touhu loppui vasta kuin lapsi sanoi äidille, että kuinka monta poikaystävää vielä tulee ja hän ei enään jaksisi uusia "isiä". Surullista ja itsekästä. Koska olen itsekin eronnut ja tein päätöksen pysyä miehistä totaalisen erossa kunnes oma pää selvitetty ja asiat käsitelty loppuun, tiedän että käsittelyssä on iso työ. Pysyin päätöksessä. Valitettavasti kaikilla ei ole kykyä ja voimia käsitelyyn, ja läheisyyden tarve ja ykisnäisyys vie tyhmiin juttuihin. Tavallaan ymmärrän sellaistakin yh:ta joka tekee lapsellensa väärin tuomalla vieraita miehiä taloon, vaikka en hyväksy itse asiaa. Lapsia ei saisi laittaa kantamaan äidin vaikeuksia, lapsen on oikeus olla lapsi.


      • prkl*

        Aloittaja ei esitä äidin roolia, hän on äiti. Silloin hän esittäisi roolia, jos toimisi kaltaistesi tuomitsevien mielipiteiden takia oman tahtonsa ja omien halujensa vastaisesti. Hänhän on mitä parhain äiti, kun huolehtii omasta jaksamisestaan ja virkistyksestään, eikä raahaa kumppaneitaan tilapäis-isiksi kotiin lapsilleen. Ihmettele niitä naisia, jotka tuovat sinne kotiin lasten eteen jos jonkinlaisia törhöjä.


    • kaamoskappi

      Mä taas oon Tiger-mies. Mulla 11 v nuorempi kaunis vaimo.
      Treenaan päivittäin. Kroppa kuin 30 v urheilijallla (52 v. oon)
      Ei travii pyörii missään kun vaimo on täysi 10

    • hyi hitto

      Kohta sulla on joku sukupuolitauti kuppa elimistössä lopun ikää,ei
      paljon naurata sen jälkeen!

      • trolli-tuulikki

        Onneksi meillä kurppanaisilla "lopun ikää" ei ole kovin pitkä aika!

        *ba-dum-tish*


    • Teppo P. Puumalasta

      Puumanainen sopisi vaikka sukunimeksi.

      Kuvitteelliset esimerkit Puumalan kunnan asukkaista: Paula (os. Horttanainen) ja Simo Puumanainen.

      Rouva Puumanainen (46) peruskoulunopettaja. Herra Puumanainen (47) Puumalan kunnan vesilaitoksen käyttöpäällikkö.

      Lapset: Pauliina Puumanainen (23) ja Timo Puumanainen (20).

    • miks noi puumat ei hyökkää mun kimppuu ;P vai onks 19v nuorimies liian nuori ;P

      • komea poikka

        sama tarina tälläkin kaveri.... :D tykkään MILFsta eli mothers I like to fcuk :D


    • virheitä

      Puumanainen on mairitteleva nimitys naisesta, joka antaa helposti. Nuorilla miehillä hormooni jyllää, ja siksi iäkkäämpi nainen on helppo panopuu. Naiset jotka tuohon sortuvat, löytävät itsensä pian katkerina vanhoina, ja yksinäisinä naisina. Ei millään pahalla, mutta kyllä nyt jo pitäisi naisten ymmärtää, että sen yhden ja saman asian perässä ne nuoret kollit vonkuu. Vähänkin fiksumpi nainen voisi nauttia keskusteluista ja miehen tasokkaasta seurasta.

      • nopia

        Nii, mut ko hyö tekkee sen nii nopiasti. Työntö, veto ja karkuun!


      • kysymys??

        Mikä on nimitys miehestä joka antaa helposti? Miesten kanssahan nämä naiset yleensä on. Tai yleensäkin naiset iästä riippumatta.


      • kuppe 1

        Niinpä, kyllähän noi pojat kahvitunneilla kertoo viikonloppureissuistaan ja toteavat kuinka helppoja saaliita nämä "mummot " ovat !

        Itse miehenä katselen mieluimmin nuorempia naisia, virtaa on ja useammilla
        muös timmi vartalo !


      • Sateenkaaren värit

        Yli neljäkympppinen kyllä tietää mistä on kyse antautuessaan puumaksi. Eihän silloin poikaystävää etsi ja jos nainen ei ole puuman perässä juoksevan kollin puutteessa, kolli jää ilman. Kumpikin tietää mitä tahtoo ja antavat sen toisilleen mielihyvällä.

        Puumasuhteita harrastava nainen voi hyvin harrastaa keskusteluja ja tasokkaan miehen seurasta, kollien ohessa. Keskustelukumppani voi olla ystävä tai kiinnostuksen kohde, tuleva miesystävä. Eivät sulje toisiiaan pois.

        Silti vain pieni osa keski-ikäisistä naisista on puumia.


      • Prrrr

        Joopa joo..... ensimmäinen aviomieheni oli minua 9 vuotta vanhempi yhdessä oltiin 23 vuotta, tosin viimeiset kolme vuotta juoksin hänen selkänsä takana nuorissa miehissä minkä ennätin ja uskalsin.
        Olin 4-kymppinen, kun tiemme erkanivat, mutta jo muutaman kuukauden kuluttua tapasin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen, josta tuli toinen aviomieheni kahdeksan vuoden ajaksi.
        Viidenkymmenen ikävuoden korvilla meikäläisessä oli vielä virtaa ja vapaus mennä ja tulla ja pitää lystiä ihan miten paljon huvitti. Kyllä vipinää olikin melkolailla, irtosuhteiden lisäksi myös kolme vuotta kestänyt lämmin suhde itseäni 30 vuotta nuorempaan. Sekään ei estänyt pitämästä muutamaa pitempiaikaista ns. vakipanoa. Paria poikkeusta lukuunottamatta kymmenet partnerini ovat olleet minua huomattavastikin nuorempia.
        Puuma -sanaa sen nykyisessä merkityksessä en tuntenut (silloin oltiin pelinaisia).
        Voin sanoa, että vaikka nuorilla miehillä on se yksi asia kirkkainpana mielessä, niin myös erittäin mukavia, pitkiä ja syvällisiäkin keskusteluja on tullut käytyä (oikeastaan se on ollut minulle tärkeääkin, että lakanoiden väliin ei hyökätä suoraan ovelta, vaan jonkinlainen henkinenkin yhteys muodostuu).

        Aika aikaansa kutakin.... muutamaan vuoteen en ole enää viitsinyt innostua (muutamalle pitempiaikaiselle tuttavuudelle piti laittaa lappu luukulle).
        Joskus harvoin tulee mieleen pitäisikö vielä kerran itseään hauskuuttaa, mutta taidanpa olla jo pahasti yli-ikäinen 62-v (ja laiska sekä haluton) puumaksi, enkä äiti-poika leikkeihin tunne vetoa.
        Mitään en kadu, hauskaa ja ihanaa on ollut enimmäkseen - en toisaalta pahemmin muistelekaan - vaan nautin tästä uudesta elämänvaiheesta. Se kolmaskin aviomies on kyllä olemassa, mutta onneksi niin kaukana, ettei pääse häiritsemään itsenäistä elämääni.


    • säälijä

      Säälittäviä juttuja

    • Hirvi vai ei...

      Olen 49 v nainen, eronnut muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta, lapset aikuisia ja omillaan.
      Tyyliltäni ja ulkonäöltäni nuoremman näköinen, varsinkin nyt kun olen laihtunut toistakymmentä kiloa.
      Hämmästyin suuresti kun erottuani kumppanistani, alkoivat nuoremmat miehet piirittämään, siis 5-25 v nuoremmat...
      Ja jokunen ihan tosissaan seurustelutarkoituksessa.

      En mihinkään vakisuhteeseen ryhtyisi itseäni paljon nuoremman miehen kanssa, mutta kyllä sitä voi silloin tällöin hauskaa pitää viriilin, hyvännäköisen, fiksun nuorukaisen kanssa.
      On kyllä toista tuolla vällyjen välissä kuin se väsähtänyt viiskymppinen, huh!

      Sitä vähän viriilimpää viiskymppistä ootellessa voi hyvin hoitaa tarpeensa nuoren, innokkaan komistuksen kanssa :)

      • ...................s

        Tunnen eräänkin ikäisesi naisen, joka on ollut jo 11 vuotta yhdessä nyt 33 vuotta täyttävän miehen kanssa. Heillä se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
        Että kyllä se joillain onnistuu ihan parisuhdekkin.


      • täällä,.-

        myös yks "väsähtäny" 5kymppinen,viikonloppuna sekstailtiin tai paremminkin rakasteltiin tulevan vaimon kanssa n.20 kertaa.
        Tuntuihan se sinänsä jo vähän hullulta,mutta jos molemmista tuntuu hyvältä niin mikäpä siinä.


      • 50 vuotiaana nainen on parhaimmillaan... :)


    • tjaa a......

      Sitten on myös niitä puumanaisia, jotka iskevät miehen ihoon kiinni vaikka selvästi näkevät, että miehen kumppani on vieressä. Aika törkeää käytöstä sellaisilta naisilta vaikka se olisikin oman ulkonäkönsä testaamista.
      Ihmettelen suuresti näin yleisesti ottaen, että mikä saa ne sinkkunaiset yrittämään varattua miestä jopa silloin kun mies on rakkaansa kanssa iltaa viettämässä.
      Mikä siinä oikein on?

    • Eipäs lähdetä yleistämään, kyllä jotkut 25v nuoretmiehet ovat henkisesti kypsempiä kuin monet naiset koskaan... Ja mikäli tämä nuorimies on vielä terveydestään huolehtiva, viriili ja osaa hommansa... noh, kukin tekee mitä lystää. Naiset vaan yleensä hakevat seksistä jotain muutakin, kuin itse seksiä, esim huolehdituksi tulemisen tunnetta, ja siihen jotenkin nuorempi mies ei sovellu.

      • Kyllä minäkin aikoinaan Vanhasta Maestrosta lähdin itseäni paljon vanhempien naisten matkaan. Ei silloin kyllä mistään puumista puhuttu vaan puutteessa elävistä ex-rouvista joilta sai helposti. Ehkä tuo puuma kuullostaa kauniimmalta mutta asia sinänsä on sama.


    • jo vuosia ilman..

      Saisiko sähköpostin niin puumaillaan viikonloppuna.

    • Tarkku69

      LOL tämä keskustelu!! :) Aaalyjah74 anti palaa vaan. Et tee mitään laitonta. Et loukkaa ketään. Jukka Poikaa lainaten: "Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa. En aio sua omistaa, vaan elämääsi somistaa. Niinkuin enkelit tekee..." :)

    • Aikaslaillapa

      köyhää on elämä jos seksin harrastaminen on elämän huippukohta.

      • Mustaa vai valkoista

        Jos nauttii seksistä yksin, parisuhteessa taui irtosuhteessa, se ei poista elämän muita huippukohtia. Kiksejä voi saada useasta asiasta. Puuma voi olla työtön tai yritysjohtaja. Puumalla voi olla paljon hyviä ihmissuhteita tai ei ei yhtäkään.


    • Niinniin--

      "puuma" on vaan rupinen katti,ei muuta.

    • Lähiö.

      Baarissa yleensä "puumanaiset"saalistaa. Suomalaisen "puumanaisen"kansanomainen nimi on latoharakka,tai seinäruusu. Jo aikoinaan sanottiin pojille,vanhemmalla räähkällä on hyvä harjoitella.

      • Säälittävää touhua.

        Olen vanhempi nainen, mutta EN OLE PUUMA.
        Säälittävää miten vanhemmista ihmisistä puhutaan. En ole penikoista kiinnostunut, enkä etsi minkäänlaista suhdetta. HALUAN OLLA RAUHASSA.
        En käy edes baareissa.
        Noinko puhut äidillesi tai mummollesi?


    • Mirindos

      Suomi24 deitistä on tällaiselle 47v naiselle tullut tulvimalla miehiä välillä 19-30. Sopii vaan valita...Tosin kyllä sieltä ikähaarukan alapäästä karsiutuu oman lapsen ikäiset vähän niin kuin luonnostaan, mutta kolmekymppiset on jo eri asia. Eronneelle tämä on mitä paras ratkaisu kun ei ole tarvetta enää kotiansa jakaa tai vakavammin seurustella. Seksi on iloinen asia ja onhan tämä nyt helpompaa kuin haeskella baareista. Fiksuja ja älykkäitä nuoria miehiä tuntuu riittävän.

      • pussiraha

        Ollaan me pojat fiksuja ja älykkäitä, ennemmin me tyhjennämme pussimme
        teikäläisiin, kuin tumputamme kännyymme ja onneksi teitä on olemassa..
        Vanhempikin menettelee, ainakin jos tekarit ottaa pois, niin pallitkin menee
        suikkiin,, aah..
        Seuraava potilas...


    • Jakob27

      Joskus aikoinaan ryskyttelin tällaisen puuman kanssa, olisi halunnut pidempääkin suhdetta ja lupasi hoitaa kaikki kustannukset. Minulle riitti kuitenkin kertakokemus, nuorempaakin kun on saatavana.

    • Voi kuinka te 'puumanaiset' vaan tietäisitte kuinka naurettavana ne nuoremmat miehet tosiaankin teitä pitävät. Naureskelevat ja pilkkaavat teitä, auringonlaskun mummoja. he eivät todellakaan anna teille mitään arvoa. Esineellistävät teidät täysin ja käyttävät teitä surkeina seksiobjekteina, mutta eiväthän he näitä asioita teille voi suoraan sanoa, koska jäisi helpot panot sitten saamatta.

      Palveluammatissa tiskin ja ratin takana kuulee ihmisiltä joskus näitä ikäviä totuuksia. Miettikääpä näitä, oletteko tosiaankin tällaisen kohtelun ansainneet. Kyllä teilläkin pitäisi sentään hiukan parempi itsekunnioitus olla. Ikävä kyllä, kaikki eivät osaa arvostaa omaa minuuttaan tarpeeksi.

      • ....

        Minua huvittaa nämä niin katkerat viestit. Onko nämä vanhoja ukkoja vai mitä pelkäävät? Niin, senhän takia tänne vissiin aina sivukaupalla linkitetään samaa juttua jos jollain vanhalla ukolla on nuori nainen, että katsokaas nyt, näin sen kuuluisi mennä. Vaan kun ei menekään. Ja mitä tulee tuohon seksiobjektina pitämiseen, niin eiköhän nämä puumat ole siihen vain tyytyväisiä ja taitaapa mennä useammin niin, että nuoret miehet ne niitä seksiobjekteja ovat.


    • nuorta saanut

      Mulla on ikää 40v ja olen eronnut kahden lapsen äiti. Ja kyllä olen nuoria miehiä saanut ylipainostani huolimatta. Ehkä syynä on se, että nautin aidosti seksistä eikä mulla ole mitään estoja sen suhteen. Sitäpaitsi olen sinut itseni kanssa enkä häpeä olla alasti edes nuoremman miehen nähden.
      Tosin mulla on kokemusta myös vanhemmista miehistä ja 5-kymppiset ne vasta kiihkeitä onkin ;)))

      • nainen44www

        Nautin minäkin seksistä ja estoja ei ole sen suhteen. Paitsi ikäkysymys. En tunne vetoa itseäni vanhempiin miehiin. En myöskään tunne minkäänlaista vetoa itseäni huomattavasti nuorempiin miehiin. Kyllä miehen pitää tietää, mitä naiselle tehdään, ilman neuvomista. Ja ketkäs sen paremmin osaavat kuin miehet neljänkympin kieppeissä. Suosittelen sullekin :).


    • komea poikka

      oon ma koko ajan teijän kaltaisian etsimässä kun ei oo paljon näkoä olemässäkää............ muuten missä sä asut :D

    • onni lempinen

      Enempikin taidat olla epätoivoinen erotettu 2 lapsen yh-äiti, toki pojat
      harjoittelee mielellään...
      Kunnon puumat on täysi-ikäisiä vapaita ja varakkaita (pystyvät hoitamaan astumispalkkion mukisematta), ei paina asuntolainat, eikä tenavat pyöri
      jaloissa, vaan päästään keskittymään olennaiseen..
      Painahan töitä vielä 25v ja hoida taloutesi kuntoon, niin palataan asiaan..

    • ei kiitos

      ne jotka iskevät "puumanaisia" ovat poikia jotka eivät pienenä saaneet äitiltä tarpeeksi tissiä ja nyt vanhempana yrittävät etsiä äitin korvaajaa.

    • 53ja se on siinä

      Hienoa kun ilmeiset nauttii seksistä tai ovat rauhassa. Mitä sitä toisten juttuja kadehtimaan tai mollaamaan. Minä arvostan enemmän yhteistä huumoria ja leppoisaa pidempää suhdetta. Siitä se kiva seksikin lähtee.

    • JJ

      V AI NIIN

    • kana1

      puumanainen antaa takaapäinkin
      nami
      hölmöjä akkoja
      panen ja unohdan saman tien

    • Yualle

      Kiitos, mutta ei kiinnosta.

      Kun tietää, että kaikenlaiset Jesset ja Jasset ovat vingutelleet piirakkaasi tautisilla, vaikkakin kenties kortsutetuilla, nakkimakkaroillaan, niin pysyn kaltaisistasi kiertopalkinnoista kiitollisesti kaukana. Muista myös, että et nimittäin ole heidän ensimmäinen hoitonsa... he ovat jo painaneet kaikenlaisia niittinaamaisia ja tatuoituja Mirkkuja ja Nettoja, jotka taas ovat luuhannet kaikenlaisten baarikärpäspervojen kanssa, jne, jne...=) Siinäpä sitä tartuntaketjua kerrakseen =)

      Onneksi teidät puumanaiset jo tunnistaa kaukaa =)

    • aito puuma

      kokemuksia on nuoremmista miehistä, hyviä sekä huonoja. Itse olen vahvasti puumanainen ja aion pysyä sellaisena. Miksi ei vanhempi nainen saisi nauttia nuoresta täysi-ikäisestä pojasta/miehestä ja antaa nautintoa? Ihmiset on erilaisia ja tapaamani nuoret miehet ovat olleet järkeviä ja fiksuja, osa jopa osaa keskustella asiallisesti. Arvostelijat voi jättää omaan arvoonsa, kenelläkään tuskin on varaa arvostella toisen elämäntapaa. Kautta aikojen vanhat äijät ovat käyttäneet nuoria tyttöjä, eikä heitä moitittu siitä, sehän oli vaan coolia. Puumailussa ei ole mitään vikaa, antakaa puumat mennä vaan.

      • Saahan.-

        sitä nuoresta miehestä nauttia jos pitää minuuttimunasta..Mutta jos taas tykkää piiiitkistä sessioista siihen tarvitaan jo kokemusta ja se tulee iän myötä.


    • sinkku52v.....

      Joo kyllä se varmaan hetken on kivaa, kunnes 5kymppisenä olevasi yksin ja kaipaat mieheltä muutakin kuin seksiä.
      Itse en moiseen lähtisi, jo senkin takia että nämä sun miehet lentää kukasta kukkaan ja kuljettavat mukanaan 'tuliaisia' ties mistä, Yäk

    • vastausss

      Lol

      puumanainen = tosiassa sama kuin vanha irstas mies. Tosin tässä naurettavan epätasa-arvoisessa ajassa vain kohteliaampi nimitys.

      • Onko..

        esim. vanha irstas mies?


      • Nimi jäi.
        Onko.. kirjoitti:

        esim. vanha irstas mies?

        Piti kysyä että onko esim. Sauli Niinistö vanha irstailija?


    • 30-vee mies

      " Ja kieltämättä nosti nopealla tahdilla mun erossa kolhiintunutta itsetuntoani. "

      Tuo vaikuttaa oudolta, sillä naisethan saavat AINA seksiseuraa halutessaan, ulkonäöstä riippumatta. Ainoastaan miehen täytyy olla lähes täydellinen, että "irtoaa"- ilman siis, että laskee rimaansa todella alas seuran laadun suhteen...voin toki olla väärässä.

      "Henkisesti äijistynyt"...jossain vaiheessa se teini-ikä on jätettävä taakse, mentävä töihin, ja pois äidin helmoista. Mutta kerropa se "pappa betalar"-ihmiselle siten, että se älyää ajatuksen ytimen.

      Mutta kukin tavallaan-en minäkään huoli alle 25-vuotiaita naisia kuin korkeintaan kavereiksi.

    • 20+6

      Näyttäisi nyt kuitenkin siltä, että aloittaja on tilivelvollisuuden tunnoissaan tullut tänne kertomaan yksityisasioistaan TÄYSIN VENTOVIERAILLE IHMISILLE. Menisit peilin eteen miettimään.

    • Mirindos

      Voisin helposti vaikka ostaa seksiä nuoremmilta miehiltä, mutta kun ei tarvitse. On ilmaista seuraa tarpeeksi. Omalta, entiseltä 50 vuotiaaltani sain jo se klamydian niin että se on koettu.

    • olet pedofiiliämmä.

      Ongelma on nyt aloittajan korvien välissä. Sinne kaivataan hoitoa.

    • Mies1985

      Voisin ehkä vastaanottaa suuseksiä puumanaiselta mutta en välttämättä haluaisi kosketella raskausarpia, suonikohjuja ja ämpäriksi tärähtänyttä emätintä.

      Valitettavasti miehellä ei ole mahdollisuuksia sellaiseen koska mies voi saada vain saamisseksiä. Nainen voi saada myös ihailuseksiä. Toki jos olisin julkkis voisin saada myös tuollaista ilmaisseksiä jossa minun ei tarvitsisi "tyydyttää" (kuin naisilla olisi jotain haluja) naisen tarpeita vaikkei se mitään ihailuseksiä olisikaan.

      • 14+10

        Semmoinen pikku huomautus, että raskausarpia voi olla nuorillakin ihmisillä - jopa sellaisilla jotka eivät ole eläessään synnyttäneet tai olleet raskaana. Omani sain 12-vuotiaana kun ihonalaiskudokset eivät pysyneet kropan kasvutahdissa mukana. Kaveripiiristä löytyy myös kaksi miespuolista henkilöä, joilla on mahoissaan sekä käsivarsissaan raskausarpia samasta syystä.

        En tajua, miksi niitä kutsutaan suomeksi "raskausarviksi". Englanniksi ne ovat ihan vain stretch marks eli venymäjäljet.

        Summa summarum: vaikka pokaisit panoseuraksesi 18-vuotiaan neitsyttytön, hänellä saattaa hyvinkin olla raskausarpia. Minullakin oli 18-vuotiaana neitsyenä. Ekoilla kerroilla epätäydellinen ihoni nolotti, mutta nykyään ei enää. :D


    • kaikkee ei voi saada

      Hyväkuntoinen, älykäs ja keskustelutaitoinen keski-ikäinen mies älyää kyllä nopeasti ettei puumanaisten kanssa kannata seurustella. Ne eivät kykene enää sitoutumaan pidempaikaiseen henkisesti kypsään suhteeseen.

      Puumanaiset ovat valintansa tehneet. Olkoon niin.

    • Mies29wjkhiu

      tuukko kahville???:)

    • puumanmetsästäjä

      Puuma = nainen joka harrastaa seksiä itseään nuoremman miehen kanssa.

      Pedofiili = mies joka harrastaa seksiä nuoremman naisen kanssa.

      puuman metsästäjä=nuori mies joka harrastaa seksiä puuma naisen kanssa

      pedofiilin metsästäjä=nuori tyttö joka harrastaa pervosedän kanssa seksiä

    • puumien kotipaikka
    • 31v toivoton mies

      Pisti kyllä katkeraksi tämä ketju. Naisille seksin saanti on niin uskomattoman helppoa, jos vaan pysyy jossain määrin kunnossa. Voisi lähteä jonain ensi talven -25 tähtiyönä jäätymään metsään, kuulemma kivuton tapa kuolla. :) Sitä ennen käyn maksullisilla kuluttamassa kaikki vähäiset säästöni, koska siitä saadulla leimalla ei ole enää mitään väliä kuolleena. Saan ainakin kerran kokea, miltä seksi tuntuu.

      • Paneminen kannattaa

        Millä leimalla? Siitä vaan panemaan maksullisia. Se tekee gutaa.


      • zdiortj aoitejo

        Siis haloo! Tämän ketjun naiset eivät edusta koko naissukupuolta! Toivottavasti se maksullinen seksi saa sut innostumaan elämästä jälleen, jos ei mikään muu.


    • ----

      Muuten sopisi minulle, mutta kun olen itsekin melkein 37 vuotta, ja naissuhteista on kokemusta tasan yhden naisen kanssa, eikä sekään kestänyt kovin kauan (vähän yli vuoden). Varmaan parikymppisenä olisin vielä kelvannut vajaa nelikymppisille naisille, mutta nyt kun olen itse vajaa nelikymppinen, en kelpaa kaksikymppisille, en nelikymppisille, en kuusikymppisille, enkä kahdeksankymppisille.
      Kyllä se on miehille se vähän yli kaksikymmentä vuotta jolloin on viimeinen mahdollisuus koko elämänsä aikana hankkia seksikokemusta. Jos siitä myöhästyy, saa olla ilman naista hautaan asti.

      • aopsekmawerpi

        Miksi hyppäät yli luettelossasi kolmi-, viisi- ja seitsenkymppiset? Uskomuksesi ovat vain uskomuksia, älä anna niiden ohjata sinua!


      • ----
        aopsekmawerpi kirjoitti:

        Miksi hyppäät yli luettelossasi kolmi-, viisi- ja seitsenkymppiset? Uskomuksesi ovat vain uskomuksia, älä anna niiden ohjata sinua!

        Hyppäsin niiden yli vain säästääkseni tilaa. En usko että kelpaan kenellekään noin 20 - 100 -vuotiaalle naiselle.


    • Hki28m

      Moi, vieläkö asia on ajankohtainen? :)
      m27

    • Mistä teitä puumia löytää ?
      Mies 25

    • mkirei

      Tuu mummotunnelin baareihin perjantaina tai lauantaina.

      Puuma 47

    • 25 mies

      Antaisko joku puuma mullekkin piparia? Mielellään ei ylipainoinen.

      • 25 mies

        Helsinkiin on täältä turhan pitkä matka. Eikö Tampereella ole puumanaisia?


    • shanti67

      On meitä puumia olemassa. Pidän todellakin nuoremmista miehistä. Silti pelkkä keho ei riitä, ihmisessä pitää olla syvyyttä ja sielua ja sitä ei valitettavasti kaikissa nuorissa miehissä, eikä kyllä vanhemmissakaan, ole. Ilmeisesti olen sitten valikoiva puuma, kaikki eivät kelpaa saaliiksi.

    • maukkaz

      Täällä ois yks 18.v kundi itä suomest ja olen myö paljon lapissa. Olisin todella kiinnostunu vanhemmista naisista ;)laittakaa s-postiin viestiä jos kiinnostaa yhtään(: olen valmis mihin tahansa:3 [email protected]

    • Analyytikko

      Lisää ?

    • huu2

      olen 36 vuotias poikuuden omaava mies Pirkanmaan perältä ja haluaisin puumanaisen mutta ne puumanaiset ei halua minua missä vika !!!!!!

      • ----

        Missäkö vika?
        1: Sinulla on poikuus tallella.
        2: "Haluaisit puumanaisen" eli yrität aktiivisesti etsiä naista.
        Naisille kelpaa vain mies joka saa kymmenittäin ellei sadoittain naisia ilman että hänen tarvitsee tehdä asian eteen mitään.


    • nainen.....

      Oon 36 ja lukuisat lukuisat 18-25 vuotiaat iskeneet mua. En mitenkään ajatellut koskaan että olisin kiinnostunut nuoremmista mutta niin vaan kävi ja enää en voisi harkitakaan vanhempia miehiä. Se nuoruudenilo ja hymy mikä nuoremmissa ihmisissä vielä on saa minut niin iloiseksi. He tekevät onnelliseksi ennakkoluulottomalla ja kunnioittavalla ja lempeällä mielellään.

    • ----

      Näillekin puumanaisille kelpaavat vain miehet, joilla on jo ollut kymmenittäin naisia ja jotka saavat naisia koko ajan milloin vain haluavat. Jos joku nuori mies joutuu etsimään puumanaista, ei hän voi sitä koskaan saada. Aivan niin kuin ylipäätäänkin jos mies joutuu etsimään naista sen sijaan että naisia vain tulisi hänen eteensä, ei hän koskaan voi ketään naista saada.

      Muuten, olen itse tuota ikäluokkaa, ja omalta osaltani käsittäisin puumanaiset sellaisiksi 50-60 -vuotiaisiksi. Minulle 37-vuotias nainen olisi ihan tasavertainen kumppani eikä mikään puuma. Mutta tämä kaikki on pelkkää spekulaatiota, koska ikisinkkumiehenä en voi koskaan saada ketään naista.

    • Mies 25v

      Olen 25-vuotias ja olen kylläkin jo kaljuuntunut. Minkäs sille mahtaa jos kaljuuntuu?

      • Mies 25v

        On tuo mahakin päässyt jonkun verran kasvamaan ja vitutuskäyrä naisia kohtaan koska olen ujo enkä saa naisseuraa kun en itse tee aloitteita.


      • Mies 25v
        Mies 25v kirjoitti:

        On tuo mahakin päässyt jonkun verran kasvamaan ja vitutuskäyrä naisia kohtaan koska olen ujo enkä saa naisseuraa kun en itse tee aloitteita.

        Itseasiassa ajoittain jopa vihaan ja halveksin naisia kun he eivät tunnu olevan kiinnostuneita minusta. En sitten osaa sanoa huomaavatko naiset sen minusta.


    • Seikkailun haluinen

      Haluisitko vielä jonkun?:)

    • huu2

      taidan tietää syyn miksi en saa naista edes sitä puuma naista. Taidan olla liian köyhä mies kun ei ole rahaa ja sitä kautta saatua isoa taloa ja isoa autoa ajettavaksi ! Taidan täysin lopettaa naisten etsimisen ! Pitäkää pyllynne !!!!!!

    • en tosiaan usko

      Aloitus lienee provoilua.

    • hottispoju22

      oon ite 25 vee jätkä ja ihannoin puuma naisia asun e pohjanmaalla ja ihania naisia tavannu puumat osaa hallita mailia tulemaan
      [email protected]

    • 21v
    • 21v
    • 21v
    • 21v
    • 21v
    • 21v

      Moi olen mukava 21v kaveri Helsingistä, joka arvostaa ja kunnioittaa naisia suuresti ja jota kiinnostaisi hieman vanhemman naisen seura ;) Ottakaas pk-seudun puumat yhteyttä: [email protected]

    • justjepa

      Moikka haluaisin puuman seuraa olen 26v neitsyt vielä :(

      Haluaako joku autaa ja viedä neisyyden.

      [email protected]

    • KissaEläin

      Puuman ikäraja menee siinä 33 vuoden paikkeilla. Se on se parasta ennen päiväys.

      • Naisasialooser11

        25 nainenkin on puuma jos hänellä on 20v mies.


    • M184

      Tulipa selattua tämä suhteellisen vanha ketju läpi. Tuskimpa nuo asenteet hirveästi ovat muuttuneet joten muutama ajatus tuosta kyllä heräsi.

      Ensinnä täytyy kyllä toivoa että aloittaja (jos ei siis ollut provo) ja muut vastaavassa tilanteessa olevat naiset osaavat arvostaa ja olla kiitollisia siitä mitä heillä on ja ovat saavuttaneet. Lapset tehty, tarvittaessa nuoret miehet antaa kyytiä, työelämässäkin aletaan olla siellä uransa huipulla tai lähellä sitä sekä ympärillä jo aika vakioitunut ystäväverkosto. Siinä voi sitten kultalusikalla kauhoa elämän kaviaaria vatsantäytteeksi kun taas kokemukseni mukaan samaan aikaan keski-ikäiset miehet kiskovat maksalaatikkoa kertakäyttölusikoilla.

      Lähinnä jäin miettimään sitä ristiriitaa miten yleistä tämä naisten puumailu on suhteutettuna profiilien teksteihin. Tätä ketjua kun peilaa vielä niihin tarinoihin mummotunneleista ja legendaarisesta EG;stä niin aika yleistä kai tuo on ollut kautta aikain. Nyt kun katsoo noita naisten profiileja niin aika monessa on maininta että "poikasia en ala opettaa", " en ole puumanaisia" jne. Jos ei tuo puumailu ole sitten enää voimissaan; mihin en kyllä usko, niin toimiikohan tuo nyt sitten nuoremmille miehille ihan kuin yllykkeenä tai haasteena? Saahan sitä sitten samanikäisille kirjoitella kun todellisuudessa viesti kohtaa heti näppäimistön del-painikkeen kun vastaanottimen ääressä haarukoidaan jo tulevaa sukupolvea.
      Voisihan tuota tietysti pistää kokeeksi viestiä 15-vuotta vanhemmille naisille mutta kun tässä ikäluokassa se siirtyminen parisuhteesta omaishoitajaksi tulisi ehkä turhan nopeasti vastaan.

      Eipä ollut myöskään itku kaukana kun näin 40 ikäisenä lueskeli mitä mieltä ikäiseni naiset ovat samanikäisistä miehistä. Tämä nyt tuskin on noista ajoista muuttunut kun keskustelu on avattu, ehkä siinä mielessä tasa-arvo on edistynyt että nykyään myös miehet käyttävät ikäisistään naisista termejä jotka nyt eivät kaikilta osin ole mairittelevia.

    • Justjepa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2355
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      128
      1348
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      146
      1306
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1156
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1096
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      38
      959
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      878
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      846
    9. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      146
      823
    10. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      197
      814
    Aihe