pisimmälle niin vähiten se on evolutioitunut briteillä.
Mukavaan hotelliimme putkahti parinkymmenen britti-idiootin sakki ja meno on kuin Benidormissa, Elämöivät kuin sikaslauma ja ryyppäävät kaken aikaa ja menevät peseytymättä altaaseen ja hyppivät kielloista piittaamatta altaaseen eivätkä kunnioita vähääkään toisten rauhaa eivätkä piittaa hiljaisuusajoista tai mistään muistakaan rajoista joita muut kyllä kunnioittavat.
Älystähän tuon täytyy olla kiinni vai mitä? Siis sen puutteesta.
Kertokaahan millä nuo saisi rauhoittumaan. Ajattelin laittaa yöllä hotellin ilmoitustaululle jollain oikein hankalalla brittimurteella lappusen jossa sanotaan että altaassa on haviattu virtsaa. Tämä siksi murteella ettei hotellin henkilökunta heti älyäisi ottaa lappua pois ja silti britit sitä joukolla kummastelisivat.
Onko parempia keinoja? Eihän tuo valettakaan olisi sillä kyllä tuolla altaassa on aina pisko pissaakin.
Auttakaahan nyt hiukan ystävää hädässä, ettei tarvitse ottaa kauhavaisia keinoja käyttöön.
Jos kreikkalaisten äly on evolutioitunut
27
103
Vastaukset
Yksinkertaista. Ota joku heistä kiinni ja makaa hänet ja selitä, että tämä oli vähän förskottia.
- a.
Hah hah, Molocci on polttanut päreensä....heh heh.. Tiedän kyllä miksi.
En minäkään tykkäisi jos eukkoni olisi ollut avioon vietäessä hutsu ja olisin siihen itse osasyyllinen ja eukkoni tietäsi sen ja mäkättäisi siitä nyt kun a. sen paljasti.
Vaikka minua nyt naurattaakin , niin eikös ole Molo kurjaa kun evoluutioteoria-moraalin mukaisia harmittavia tekemisiä ei saa takaisin?
Menetetty mikä menetetty, siis se viattomuus.
Käännä kiukkusi oikeaan osoitteeseen. evoluutiotereetikot sinulle ovat pahaa tehneet, en minä. Minä vain aukaisin silmäsi näkemään sen että mitä vahinkoa he tässäkin asiassa ovat sinulle ja vaimollesi tehneet. He riistivät sinulta ja vaimoltasi ja oikeastaan käytännöllisesti katsoen kaikilta evokeilta jotain ainutlaatuista ja ainutkertaista hyvää. Siis jotain sellaista jota ei koskaan voi kautta ikuisuuden saada kokea kun on kerran mennyt mokaamaan.
Nyt kai ymmärrät että miksi Raamattu pitää förskottiakin niin kovin pahana asiana? Ymmärrätkö?
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä? a. kirjoitti:
En minäkään tykkäisi jos eukkoni olisi ollut avioon vietäessä hutsu ja olisin siihen itse osasyyllinen ja eukkoni tietäsi sen ja mäkättäisi siitä nyt kun a. sen paljasti.
Vaikka minua nyt naurattaakin , niin eikös ole Molo kurjaa kun evoluutioteoria-moraalin mukaisia harmittavia tekemisiä ei saa takaisin?
Käännä kiukkusi oikeaan osoitteeseen. evoluutiotereetikot sinulle ovat pahaa tehneet, en minä. Minä vain aukaisin silmäsi näkemään sen että mitä vahinkoa he tässäkin asiassa ovat sinulle ja vaimollesi tehneet. He riistivät sinulta ja vaimoltasi ja oikeastaan käytännöllisesti katsoen kaikilta evokeilta jotain ainutlaatuista ja ainutkertaista hyvää. Siis jotain sellaista jota ei koskaan voi kautta ikuisuuden saada kokea kun on kerran mennyt mokaamaan.
Nyt kai ymmärrät että miksi Raamattu pitää förskottiakin niin kovin pahana asiana? Ymmärrätkö?
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä?"Hah hah, Molocci on polttanut päreensä....heh heh.."
LOL. En suinkaan pottanut päreitäni, vaan nauroin ääneen ajatellessani sinua selittämässä raiskauksesi jälkeen siilitukkaiselle tatuoidulle englantilaismiehelle, että "this was förskott".
"Tiedän kyllä miksi.
En minäkään tykkäisi jos eukkoni olisi ollut avioon vietäessä hutsu ja olisin siihen itse osasyyllinen ja eukkoni tietäsi sen ja mäkättäisi siitä nyt kun a. sen paljasti."
Hyi, yök. ihan etoo ajatus, että sinä mietit ja puhut vaimostani.
"Vaikka minua nyt naurattaakin , niin eikös ole Molo kurjaa kun evoluutioteoria-moraalin mukaisia harmittavia tekemisiä ei saa takaisin?
Menetetty mikä menetetty, siis se viattomuus."
Buaahahhaaaaa. Ymmärrän kyllä että köyhän seksielämäsi takia utelet muilta, että miten se oikein sujuu. Tämä palsta ei kuitenkaan ole tarkiitettu seksikokemusten vaihtoon. Sen verran voin toki paljastaa, että näin jälkeenpäin nuoruudesta kaduttaa ainoastaan se, etten aina ottanut kaikkia kumppaneita, jotka olisin saanut.
"Käännä kiukkusi oikeaan osoitteeseen. evoluutiotereetikot sinulle ovat pahaa tehneet, en minä. Minä vain aukaisin silmäsi näkemään sen että mitä vahinkoa he tässäkin asiassa ovat sinulle ja vaimollesi tehneet. He riistivät sinulta ja vaimoltasi ja oikeastaan käytännöllisesti katsoen kaikilta evokeilta jotain ainutlaatuista ja ainutkertaista hyvää. Siis jotain sellaista jota ei koskaan voi kautta ikuisuuden saada kokea kun on kerran mennyt mokaamaan."
Buaahahahahaaaaa. Voi raasua, sinua vain harmittaa, ettet itse elänyt villiä nuoruutta ja nainut niin monia kumppaneita kuin mahdollista, vaan uhrasit miehuutesi typeryyttäsi hihhuliutesi alttarille.
"Nyt kai ymmärrät että miksi Raamattu pitää förskottiakin niin kovin pahana asiana? Ymmärrätkö?
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä? "
Sinun on aika havaita, että olet katkera muille, joilla on normaali seksielämä ja siksi yrität kääntää puheen aina seksiin, jopa homoseksiin.- ±∞²
a. kirjoitti:
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä?"He riistivät sinulta ja vaimoltasi ja oikeastaan käytännöllisesti katsoen kaikilta evokeilta jotain ainutlaatuista ja ainutkertaista hyvää. Siis jotain sellaista jota ei koskaan voi kautta ikuisuuden saada kokea kun on kerran mennyt mokaamaan."
Selittäisitkö tarkemmin, sillä en todellakaan keksi mitä sellaista minulta on riistetty mitä sinulla on. Poikuusko? - a.
moloch_horridus kirjoitti:
"Hah hah, Molocci on polttanut päreensä....heh heh.."
LOL. En suinkaan pottanut päreitäni, vaan nauroin ääneen ajatellessani sinua selittämässä raiskauksesi jälkeen siilitukkaiselle tatuoidulle englantilaismiehelle, että "this was förskott".
"Tiedän kyllä miksi.
En minäkään tykkäisi jos eukkoni olisi ollut avioon vietäessä hutsu ja olisin siihen itse osasyyllinen ja eukkoni tietäsi sen ja mäkättäisi siitä nyt kun a. sen paljasti."
Hyi, yök. ihan etoo ajatus, että sinä mietit ja puhut vaimostani.
"Vaikka minua nyt naurattaakin , niin eikös ole Molo kurjaa kun evoluutioteoria-moraalin mukaisia harmittavia tekemisiä ei saa takaisin?
Menetetty mikä menetetty, siis se viattomuus."
Buaahahhaaaaa. Ymmärrän kyllä että köyhän seksielämäsi takia utelet muilta, että miten se oikein sujuu. Tämä palsta ei kuitenkaan ole tarkiitettu seksikokemusten vaihtoon. Sen verran voin toki paljastaa, että näin jälkeenpäin nuoruudesta kaduttaa ainoastaan se, etten aina ottanut kaikkia kumppaneita, jotka olisin saanut.
"Käännä kiukkusi oikeaan osoitteeseen. evoluutiotereetikot sinulle ovat pahaa tehneet, en minä. Minä vain aukaisin silmäsi näkemään sen että mitä vahinkoa he tässäkin asiassa ovat sinulle ja vaimollesi tehneet. He riistivät sinulta ja vaimoltasi ja oikeastaan käytännöllisesti katsoen kaikilta evokeilta jotain ainutlaatuista ja ainutkertaista hyvää. Siis jotain sellaista jota ei koskaan voi kautta ikuisuuden saada kokea kun on kerran mennyt mokaamaan."
Buaahahahahaaaaa. Voi raasua, sinua vain harmittaa, ettet itse elänyt villiä nuoruutta ja nainut niin monia kumppaneita kuin mahdollista, vaan uhrasit miehuutesi typeryyttäsi hihhuliutesi alttarille.
"Nyt kai ymmärrät että miksi Raamattu pitää förskottiakin niin kovin pahana asiana? Ymmärrätkö?
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä? "
Sinun on aika havaita, että olet katkera muille, joilla on normaali seksielämä ja siksi yrität kääntää puheen aina seksiin, jopa homoseksiin.On se minusta toki kummallista että joku iloitsee ja reimuitsee ja riekkuu siitä ilosta että on saanut hutsun muijakseen eikä muijansa enää kiinnosta koska pitää haikailla menetettyjä hutsuvisiittejä. Varmaan hutsuvaimo tykkää noista haikailusitasi?
Tosi outoa.
Tosin epäilen tämän Molocin hutsuhimotunnustuksen myötä että vaimo on lähtenyt lätkimään, tai jos ei ole niin kohta lähtee.
Minun vaimollani on itsetunto niin kohdallaan että hän ei tuollaista riekkumista kuuntelisi.
Mikähän kotiorja Mololla mahtaa olla. Varmaan joku vielä hoitsuakin vähäpalkkaisemmassa toimessa oleva mitätön tyyppi, siis kuvitteellinen.
Ja vielä kerran rautalangasta koska eihän tuo Molo muuten mitään tajua.
Siis kuka muu mies Moloa lukuunottamatta hihkuisi innosta saatuaan vaimon joka on kaikkien kylän ja kenties naapurikylienkin sällien pumppaama?
Myönnän että evoluutiomoraali menee yli ymmärryksen. a. kirjoitti:
On se minusta toki kummallista että joku iloitsee ja reimuitsee ja riekkuu siitä ilosta että on saanut hutsun muijakseen eikä muijansa enää kiinnosta koska pitää haikailla menetettyjä hutsuvisiittejä. Varmaan hutsuvaimo tykkää noista haikailusitasi?
Tosi outoa.
Tosin epäilen tämän Molocin hutsuhimotunnustuksen myötä että vaimo on lähtenyt lätkimään, tai jos ei ole niin kohta lähtee.
Minun vaimollani on itsetunto niin kohdallaan että hän ei tuollaista riekkumista kuuntelisi.
Mikähän kotiorja Mololla mahtaa olla. Varmaan joku vielä hoitsuakin vähäpalkkaisemmassa toimessa oleva mitätön tyyppi, siis kuvitteellinen.
Ja vielä kerran rautalangasta koska eihän tuo Molo muuten mitään tajua.
Siis kuka muu mies Moloa lukuunottamatta hihkuisi innosta saatuaan vaimon joka on kaikkien kylän ja kenties naapurikylienkin sällien pumppaama?
Myönnän että evoluutiomoraali menee yli ymmärryksen."On se minusta toki kummallista että joku iloitsee ja reimuitsee ja riekkuu siitä ilosta että on saanut hutsun muijakseen eikä muijansa enää kiinnosta koska pitää haikailla menetettyjä hutsuvisiittejä. Varmaan hutsuvaimo tykkää noista haikailusitasi?"
Kas, haukut vaimoani hutsuksi, vaikka et tunne ihmistä etkä tiedä lainkaan mitä hän on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Kristillinen moraalinen oivallisuutesi häikäisee.
"Tosi outoa."
Minustakin on tosi outoa, että tiedät hänen olevan hutsu, vaikka en ole puhunut hänestä mitään.
"Tosin epäilen tämän Molocin hutsuhimotunnustuksen myötä että vaimo on lähtenyt lätkimään, tai jos ei ole niin kohta lähtee."
Siinähän epäilet.
"Minun vaimollani on itsetunto niin kohdallaan että hän ei tuollaista riekkumista kuuntelisi.
Mikähän kotiorja Mololla mahtaa olla. Varmaan joku vielä hoitsuakin vähäpalkkaisemmassa toimessa oleva mitätön tyyppi, siis kuvitteellinen."
Sen voin paljastaa, että on akateemisessa ammatissa.
"Ja vielä kerran rautalangasta koska eihän tuo Molo muuten mitään tajua.
Siis kuka muu mies Moloa lukuunottamatta hihkuisi innosta saatuaan vaimon joka on kaikkien kylän ja kenties naapurikylienkin sällien pumppaama?"
Mistä sinä sellaista vaimostani olet kuullut? Taisit keksiä tämän valheen aivan itse mielikuvituksellasi.
"Myönnän että evoluutiomoraali menee yli ymmärryksen."
Minä myönnän, että sinun moraalinen oivallisuutesi ylittää villeimmätkin kuvitelmani: haukkua nyt hutsuksi ihmistä, josta ei tiedä yhtään mitään. vaimosi on sinusta varmasti tosi ylpeä, samoin Jeesus kiittää sinua.
Ja minä kiitän myös, että osoitit todellisen luonteesi, olet täysi paska.- hnhgjhghj
a. kirjoitti:
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä?Kai tiedät että kun haukut jotain hutsuksi syyllistys kunnianloukkaukseen?Ala Molocci tehdä rikosilmoitusta..
- fdhghggfugfj
a. kirjoitti:
On aika sinunkin avata silmät totuuksille, vai mitä?Kai tiedät että jos haukkuu jotain hutsuksi se on kunnian loukkaus..eli ala molocci tekemään rikoisilmoitusta niin ehkä multinikki viimein lähtee karkuun:D
- .ljhftdf
fdhghggfugfj kirjoitti:
Kai tiedät että jos haukkuu jotain hutsuksi se on kunnian loukkaus..eli ala molocci tekemään rikoisilmoitusta niin ehkä multinikki viimein lähtee karkuun:D
Multinikki on mennyt sen verran pitkälle, että kyllä tähän olisi hyvä saada stoppi. Tuleeko se sitten viranomaisten kautta vai älyääkö multinikki lopettaa ja pyytää anteeksi, se jää nähtäväksi.
- fdhgljvnbmn
.ljhftdf kirjoitti:
Multinikki on mennyt sen verran pitkälle, että kyllä tähän olisi hyvä saada stoppi. Tuleeko se sitten viranomaisten kautta vai älyääkö multinikki lopettaa ja pyytää anteeksi, se jää nähtäväksi.
Siis jos tuo joka haukkuu on oikea a. vai joku muu..siitähän se on kiinni, mutta silti kunnianloukkaus..
- k.
" Elämöivät kuin sikaslauma ja ryyppäävät kaken aikaa ja menevät peseytymättä altaaseen ja hyppivät kielloista piittaamatta altaaseen eivätkä kunnioita vähääkään toisten rauhaa eivätkä piittaa hiljaisuusajoista tai mistään muistakaan rajoista joita muut kyllä kunnioittavat. "
He osaavat pitää hauskaa, toisin kuin sinä.
Otatko ton kireen pipon pois edes lomalla?- a.
Kiitos kannustuksesta. Taidanpa heittää kohtapuoliin vapaalle ja katsotaan mitä tapahtuu kun kauhavalainen ilakoi.
Sen kun vaan menet huomenna vilkkaimpaan uintiaikaan altaan reunalle, riisuudut munasillesi, hetken heiluttelet siinä ylvästä miehuuttasi, kerrot samalla suureen ääneen sillä hankalla brittimurteella olevasi etsimässä uusia ystäviä ja sitten hyppäät sinne altaaseen.
Luultavasti pysyvät sinusta aika etäällä sen jälkeen ja hetken kiljumisen jälkeen lähistölläsi on luultavasti hyvin hiljaista.
Ja bonuksena, jos sitten joukkoon on mahdollisesti osunut tuosta innostuva hintti, niin voitkin sitten loppureissun yrittää tätä eheyttää.- V.Loco
Rukouksen mahtavalla taikavoimalla etenisin tassa keississa..Jumalahan voisi taikoo ne tyypit hiljaisiksi alkuseurakuntalaisiksi.Eheyttihan jumala sen ruurangonkin elavaksi niin taman nyt pitaisi olla iisi..
Ei muuta kuin rukoilemaan loman loppuajaksi. - a.
Menin altaaseen ja runkkasin tynkämunaani ajatellessani kuinka raavaat miehet pissaavat päälleni ja kuinka kusiliemi valuu löysästä peräsuolestani sisääni.
- a.
Apo se taas a.a.ttaa.
- Hähäää!
a. se vaan kateellisena runkkailee vinttihuoneessaan, kun katselee telkusta brittinuorten hauskanpitoa etelässä :))))))))))))))))))))))
- a.
vinttihuone tai hinttihuone, eheytyä tai yhtyä. who cares.
- V.Loco
Oikeasti, pitää laittaa europesetoita jonoon tarpeeksi..Ei tarvi A.lla katsella cocneyta jauhavia brittejä jos tahtoa löytyy (ja pengaa) reppuhotellissa kaikenlaista..
Olisit a.kertonut ennen taannoista pohjois-suomen reissuasi tarvitsevasi majoitusta niin olisin voinut lainata 120 neliön kesämökkiäni.
Avain halkoliiterissä maton alla, en ole käynyt siellä-mökillä siis, ihan liian moneen vuoteen..- a.
En muista käyneeni Sotkamoa kauempana aikoihin, mutta pidetään avainkätkösi mielessä.
Jos haluat joskus peseytyä niin minulla on osakkeita lähes kaikista Suomen kylpylöistä. Joku viikko saattaisi löytyä sinullekin vastineeksi.
Mökkeilyä en enää paljoa harrasta.
En enää viitsi maksaa mökkitalkkareille jos en viitsi mökeille vaivauta.
Nyt minulla on meilessäni erään pikkusaaren myynti Saimaalta. Se on rakentamaton. Kallioiset loivat rannat. Aika kaukana sivistyksestä mutta rakennuslupa on kolmelle asunnolle. Pitäisi kohta aloittaa ettei lupa mene vanhaksi. Ajattelin sitä ensin sakuille mutta koska ne häippäsivät Saimaalta niin jäi sitten rakentamatta.
Ryssät tykää että lian pitkä venematka.
Mutta junamiehen kärsivällisyys saattaisi riittää pitkään venematkaan.
Niin että kiinnostaako?
Saisit ihan oman saaren. Enkä ota paljoa voittoa sillä se oli virhesijoitus. Sakujen trendit muuttuivat jostain oudosta syystä eikä heitä enää Puumalassa näy niinkuin ennen.
Takavuosina Saimaalaiset pelkäsivät vakavissaan että EU:n myötä sakut ostavat kaikki myyntiin vapautuvat rannat koska parveilivat siellä tuhatpäsinä joukkoina.
Toisin kävi. Pelko ei toteutunut, vaan he saivat ostajiksi mukavat naapurit. Siis ryssät. Ja kauppa käy.
Mutta nuo ovat niin riivatun mukavuudenhaluisia että tunnin venematka on liikaa.
- V.Loco
Hmmh..Tunnin venematka-tarkoittanee sita etta sinne on myos kovin vaikea haalata rakennusmateriaalit? Periaatteessa se ei ole mikaan ongelma, omapahan jonkinlainen hidaste.
Olen myymassa iivanoille alle tuhannen nelion tonttia ja hintaa vajaa 50 tuhatta europesetaa, tontin sijainti tekee siita arvokkaan.Rakennuslupa 400 neliolle mutta silloin kerroksia tulee kolme, rakennuslupaan sisallytetty lupa kolmelle kerrokselle.Itseasiassa tamakin osto oli virhe..
Seuraaavalla kerralla kun tulen suomeen lahden kauppaamaan tonttia "itasuomeen" Viisumi, multisellainen vetamassa jo ja alueesta hyvat kuvat/kuvailut yms.
Turha pelata iivanoita tai sakuja, siis sita etta muka ostaisivat suomen..Muistaakseni iivanan omistuksessa on vain nelisensataa tonttia rakkaassa entisessa kotimaassani-ja neljasataa pahaista tonttia ei maalta merelle nakkaa.
"Pitäisi kohta aloittaa ettei lupa mene vanhaksi."
Uusia lupia kylla saa..Vai oliko saaren hankintaan sidottu rakennusvelvollisuus jollakin tavalla, aikaraja? Eraalla tontillani kunta velvoittaa rakentamaan tai aloittamaan rakentamisen kahden vuoden sisalla.Nyt mennyt jo 5 vuotta, laskin aivan oikein ettei kunnasta ole mitaan kuulunut-jos yritetaan pakottaa (Kunta ostaa tontin silla hinnalla jonka siita itse maksoit) niin ensimmaisen pakkolunastuksen jalkeen kukaan ei osta tontteja.
Kaikenlaisilla jumalilla tuntuu olevan jos jonkinlaisia taikavoimia ja jumalathan pystyisivat kimpassa taikomaan vaikka kokonaisen lomakylan silamarapayksessa.Minakin pystyn seitsemassa paivassa kyhaamaan minkalaisen tahansa kesamokin, kunhan mokki on alle 60 neliota..
Ainoa vaatimus on etta mahdollinen laatta pitaa olla sitaennen jo valettu ja rakennustarpeet rakennuspaikan aarella.Lisaksi pitaa olla yksi samanlaisen tyomoraalin kuin minulla omaava kirvesmies.Seitsemantena paivana saunanpiipusta nousee savu..
Saa epailla kuka haluaa, kokeiltu on monta kertaa..Ja joka nurkka on vaaterissa ja yhtaan roskaa/naulaa ei lahiymparistosta loydy. - V.Loco
Etsin ja loysin saimaalta myytavia saaria..Kovin ovat arvokkaita! Itsekin olen tehnyt lukuisia emamunauksia ja yksi niista on vajaan tuhannen nelion tontti jota kaupittelen nyt "Itasuomalaisille"
Viisumi, multisellainen on vetamassa ja kunhan joskus tassa palailen entiseen kotimaahani niin lahden tonttia pelipaikoille kaupittelemaan.Neliolle tulee hintaa koska kysyn tontista suomalaisen veturikuskin nettovuosipalkan suuruisen summan.Se sijainti, se sijainti.. - dvcbbc
Joko se a. pyyti anteeksi että haukkui toisen vaimoa hutsuksi? Olis varmaan aika jo?
- asianharrastaja
Se oli ns. kelvoton yritys, josta ei rankaista. Haukkuja ei tietänyt haukuttavasta yhtään mitään ja lopulta toisella ei aviovaimoa ollutkaan. Kuka tietää, oliko haukkujaakaan olemassa?
asianharrastaja kirjoitti:
Se oli ns. kelvoton yritys, josta ei rankaista. Haukkuja ei tietänyt haukuttavasta yhtään mitään ja lopulta toisella ei aviovaimoa ollutkaan. Kuka tietää, oliko haukkujaakaan olemassa?
Silti tuo osoiti sen verran alhaista mielenlaatua, että päätin noudattaa Apon ja makkukoon neuvoa ja tästä lähtien ignoorata multinikin, hänen sairauttaan ei voi täällä parantaa ja toisaalta kaikki tievät juttunsa valeiksi ja typeriksi trolleiksi, joten sivullisetkin ovat suojassa.
- asianharrastaja
Ymmärrettävää. Palaahan siinä päreet kun joku osoittaa sinut valehtelevan että sinulla on vaimo ja osoittaa vielä senkin että elät naisesi kanssa haureudessa ja siität aviottomia lapsia.
On se a. vaan tosi kamala tyyppi.
En minäkään enää sille vastaile.
Onhan se evologiikalla katsottuna niin tämä asia että se joka valehtelee ja asuu haureudessa ei tietenkään ole läheskään niin paha kuin se joka siitä huomauttaa.
Ja kyllähän minuakin harmittaa että tuli hutsu naitua, ja nyt vasta sen huomasin. Olisi vaan a. pitänyt turpansa kiinni, nyt muija mäkättää kuin vanha vuohi siitä että korkkasin sen ennen papin aamenta.- asianharrastaja/aito
Lienee helppo nähdä, että jb-multinilkkihän se siinä hiippailee nikkivarkaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172254Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2191876Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071752Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021431Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541139Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1741125- 891031
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148937Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891