Sauri on kunnon mies.

a.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090914358447_uu.shtml

Kun seuraavan kerran pride-marssijat alkavat häiriköidä ja tukkia katuja liikenteeltä sanon niille Saurin neuvon mukaan että "Lopettakaa".
Eiköhän se siihen lopu homojen pullistelu.

Ja jos ei lopu niin ohjaan nätisti olkapäästä kiinnipitäen pois tieltä.

Ja jos ei muu auta niin sitten pitää katsoa jotain kauhavalaista konstia häiriön poistamiseksi.

Kiitos Sauri hyvästä esimerkistä.

22

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys kuuluukin, että onko jb kunnon mies. Eilen kirjoitit vaimostani, josta todellisuudessa et tiedä mitään muuta kuin että hän on lasteni äiti, mm. näin:

"On se minusta toki kummallista että joku iloitsee ja reimuitsee ja riekkuu siitä ilosta että on saanut hutsun muijakseen eikä muijansa enää kiinnosta koska pitää haikailla menetettyjä hutsuvisiittejä. Varmaan hutsuvaimo tykkää noista haikailusitasi? "

"Mikähän kotiorja Mololla mahtaa olla. Varmaan joku vielä hoitsuakin vähäpalkkaisemmassa toimessa oleva mitätön tyyppi, siis kuvitteellinen."

"Siis kuka muu mies Moloa lukuunottamatta hihkuisi innosta saatuaan vaimon joka on kaikkien kylän ja kenties naapurikylienkin sällien pumppaama?"

"Evoluutioteoreetikot sinua ovat huijanneet ottamaan hutsun vaimoksesi, en minä."

Nyt voit näyttää kirjoituksesi omalle vaimollesi ja kysyä haluaako hän todellakin viettää ikuisuuden ihmisen kanssa, joka kykenee kirjoittamaan moisia naisesta, josta ei tiedä mitään, pitääkö hän sinua vielä miehekkäänä ja ritarillisena sankarinaan. Kerro meille sitten mitä vaimosi vastasi.

• Akkad

jb on valunut kirjoittelullaan jo viemärirottaakin alhaisemmaksi.

• asianharrastaja
        Akkad kirjoitti:

Näin on. Kun hän vielä yritti valehdella asiaa, niin juttujaan korjailemalla pystyi ainakin valistamaan sivullisia. Nyt niistä ei ole sitäkään hyötyä, pelkkä yökötyksen tunne vain.

• a.

Mitä uikutat. Itse leuhkit irtosuhteillasi ja ihan itse haikailit menetettyjen hutsujen perään. En minä muuta ttehnyt kuin kerroin vain että Raamatullisessa mielessä olit häpäissyt vaimosi viemällä häneltä ainutkertaisen tilaisuuden avioitua puhtaana neisyenä, javeit irtosuhteillasi vaimoltasi tilaisuuden saada puhdas kunnollinen aviomies. Moraalittomuutta harrastaneen ja sillä leuhkivan joutui ottamaan.
        Ja saman puhtauden mahdollisuuden veit itseltäsi.
        Ja sitten vielä leuhkit sukupuolisella holtittomuudellasi.

Jos tässä joku on idiootti niin en se ole minä.

Sääliksi käy muijaasi, sanoi vaimoni. Sinua hän ei sääli, sait mitä ansaitsit. Ei vaimoni olisi sinulle neitsyttä suonut vaimoksi. Moraalittomalle sopii vaimoksi vain förskottiakka, silloin on puntit tasan. Moninkertaiselle förskottileuhkijalle sopii Mooseksen tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuusperiatteen mukaan vaimoksi moninkertainen förskottiakka. Joten mitä valitat?

Ei sellaista vaimoa olekaan joka ei pahoittaisi mieltään jos ukko julkisesti haikailee kokematta jääneiden hutsujen perään.
        Jos sinun vaimosi ei likaisista taipumuksistasi välitä niin sinun on syytä olla huolissasi. Arvaat varmaan että miksi.

• a.
        Akkad kirjoitti:

jb vain osoitti sen että evomoraali, ts hienosti sanottuna uusmoraali joka tarkoittaa täydellistä moraalittomuutta on viemäriäkin allhaisemmalla tasolla.

Väitän että jokainen palstan naimisissa oleva evokki asustelee förskotilla tai useilla förskoteilla häväistyn vaimon kanssa.
        Ja avoliitossa asuvat elelevät jatkuvassa häväistyts-suhteessa.

Esiaviolliset sukupuolisuhteet ennen avioitumista eivät todellakaan ole tätä päivää,, sanoi Kotimaa-lehtikin.

Niin tavattoman kauas Raamatun korkeista ja ihan toimivista terveistä moraalimittapuista yhteiskuntamme on evoluutioteoria-opetuksen myötä itensä alentanut. Siis tämä koskee ev.lutteja siinä missä attejakin. ja ikävä kyllä hellarinuoretkin ovat ajautumassa hyvin usein avoliittoihin eikä heidänkään kirkkonsa heitä jaksa enää siitä moittia.

Todella outoa on se että minua, joka teen parhaani ylläpitääkseni korkeaa moraalia toisia opettaessani, moititaan evokkien taholta alhaiseksi olennoksi?

Eikös asian pitäisi olla aivan toisinpäin. Kaikkien evokkien pitäisi nousta kiittämään ja ylistämään minua siitä etttä olen taas kerran avannut heidän silmänsä näkemään sen että kuinka pahasti evoluutioteoria-opetus on heitä moraaliasioissa vahingoittanut riistämällä heiltä sen ainutkertaisen mahdollisuuden avioitua puhtaan neitsyen kanssa.

Jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus astua vihille puhtaana ja koskemattomana.

Raamatun mukaan tästä poikkeminen on kuoleman ansaitseva rikos.
        Molocin mukaan nuorten pitäisi harrastaa tuota rikosta mahdollisimman paljon.

• Apo-Calypso
        Akkad kirjoitti:

Valehteleva vajakki on ainoastaan räkyttelevä rakkikoira, joka koettaa herättää huomiota nylkyttämällä lähintä säärtä vasten.

En ole enää aikoihin lukenut tuon niljakkeen viestejä, enkä kehota ketään muutakaan, saati vastaamaan hänen verbaaliseeen ripulipaskaansa.

Sangen säällittävä ja naurettava tapaus.

• a.

Itse asiassa en tiedä että vaimosi on lastesi äiti.
        Tiedätkö sinä? Vai luuletko vain tietäväsi.

Olet niin tavattoman herkkäsuskoinen kaikessa tieteeseen littyvässä että en lainkaan ihmettelisi jos kuulisin että isyystestit on tekemättä.

• a. kirjoitti:

Itse asiassa en tiedä että vaimosi on lastesi äiti.
        Tiedätkö sinä? Vai luuletko vain tietäväsi.

Olet niin tavattoman herkkäsuskoinen kaikessa tieteeseen littyvässä että en lainkaan ihmettelisi jos kuulisin että isyystestit on tekemättä.

"Itse asiassa en tiedä että vaimosi on lastesi äiti.
        Tiedätkö sinä? Vai luuletko vain tietäväsi."

Tiedän.

"Olet niin tavattoman herkkäsuskoinen kaikessa tieteeseen littyvässä että en lainkaan ihmettelisi jos kuulisin että isyystestit on tekemättä."

Juu, en tarvitse sellaisia.

Mutta ole hyvä ja keskustele jostakin muusta aiheesta kuin vaimostani, nimittäin olet jo häpäissyt itseäsi aivan tarpeeksi

• ∳ ♪♫♪♩♪♫♬
        a. kirjoitti:

jb vain osoitti sen että evomoraali, ts hienosti sanottuna uusmoraali joka tarkoittaa täydellistä moraalittomuutta on viemäriäkin allhaisemmalla tasolla.

Väitän että jokainen palstan naimisissa oleva evokki asustelee förskotilla tai useilla förskoteilla häväistyn vaimon kanssa.
        Ja avoliitossa asuvat elelevät jatkuvassa häväistyts-suhteessa.

Esiaviolliset sukupuolisuhteet ennen avioitumista eivät todellakaan ole tätä päivää,, sanoi Kotimaa-lehtikin.

Niin tavattoman kauas Raamatun korkeista ja ihan toimivista terveistä moraalimittapuista yhteiskuntamme on evoluutioteoria-opetuksen myötä itensä alentanut. Siis tämä koskee ev.lutteja siinä missä attejakin. ja ikävä kyllä hellarinuoretkin ovat ajautumassa hyvin usein avoliittoihin eikä heidänkään kirkkonsa heitä jaksa enää siitä moittia.

Todella outoa on se että minua, joka teen parhaani ylläpitääkseni korkeaa moraalia toisia opettaessani, moititaan evokkien taholta alhaiseksi olennoksi?

Eikös asian pitäisi olla aivan toisinpäin. Kaikkien evokkien pitäisi nousta kiittämään ja ylistämään minua siitä etttä olen taas kerran avannut heidän silmänsä näkemään sen että kuinka pahasti evoluutioteoria-opetus on heitä moraaliasioissa vahingoittanut riistämällä heiltä sen ainutkertaisen mahdollisuuden avioitua puhtaan neitsyen kanssa.

Jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus astua vihille puhtaana ja koskemattomana.

Raamatun mukaan tästä poikkeminen on kuoleman ansaitseva rikos.
        Molocin mukaan nuorten pitäisi harrastaa tuota rikosta mahdollisimman paljon.

"Väitän että jokainen palstan naimisissa oleva evokki asustelee förskotilla tai useilla förskoteilla häväistyn vaimon kanssa."

Epäilen ettei fundispiirejä lukuunottamatta yksikään nainen vapaaehtoisesti suostu menemään naimisiin raiskaajansa kanssa. Onneksi Suomen laki ei tähän pakotakaan, toisin kuin Mooseksen laki.

Mitä taas oloitukseen tulee, Sauri halusi estää rikoksen, sinä taas haluaisit tehdä rikoksen lailliseen pride-kulkueeseen osallistuneelle.

Ovatko huo kaksi tapausta kretiinimoraalin mukaan toisiaan vastaavia.

• a.
        Apo-Calypso kirjoitti:

Valehteleva vajakki on ainoastaan räkyttelevä rakkikoira, joka koettaa herättää huomiota nylkyttämällä lähintä säärtä vasten.

En ole enää aikoihin lukenut tuon niljakkeen viestejä, enkä kehota ketään muutakaan, saati vastaamaan hänen verbaaliseeen ripulipaskaansa.

Sangen säällittävä ja naurettava tapaus.

Lukemattomilla sivunikeilläsi olet kyllä innokkaasti tarjoamassa "ripulipaskaa" juttuihini ihan tarpeeksi.
        Pysy oikeasti poissa kimpustani.

• Apo-Calypso
        a. kirjoitti:

Lukemattomilla sivunikeilläsi olet kyllä innokkaasti tarjoamassa "ripulipaskaa" juttuihini ihan tarpeeksi.
        Pysy oikeasti poissa kimpustani.

Toisin kuin kaltaisesi patologinen valehtelija ja ääriuskonnollisen roskaväen edustaja, en harrasta multinikkeilyä,

Jos en pysy poissa mädästä "kimpustasi" teet sitten mitä? Heittäydyt selällesi, ja alat kirkua ja nylkytät seuraavaa säärtä entistä innokkaammin?

• "Mitä uikutat. Itse leuhkit irtosuhteillasi ja ihan itse haikailit menetettyjen hutsujen perään. En minä muuta ttehnyt kuin kerroin vain että Raamatullisessa mielessä olit häpäissyt vaimosi viemällä häneltä ainutkertaisen tilaisuuden avioitua puhtaana neisyenä, javeit irtosuhteillasi vaimoltasi tilaisuuden saada puhdas kunnollinen aviomies. Moraalittomuutta harrastaneen ja sillä leuhkivan joutui ottamaan."

Kerrotko vielä miten minun irtosuhteeni ennen tätä suhdetta vaikuttavat vaimoni neitsyyteen tai sen olemattomuuteen?

"Ja saman puhtauden mahdollisuuden veit itseltäsi.
      Ja sitten vielä leuhkit sukupuolisella holtittomuudellasi."

LOL. Enhän kertonut muuta kuin että minulla on ollut normaaleja sukupuolisuhteita.

"Jos tässä joku on idiootti niin en se ole minä."

Juu, kyllä olet.

"Sääliksi käy muijaasi, sanoi vaimoni."

Niinkö hän sanoi noista teksteistäsi? Sittenhän olette ansainneet toisenne.

"Sinua hän ei sääli, sait mitä ansaitsit. Ei vaimoni olisi sinulle neitsyttä suonut vaimoksi."

Edelleenkään en ole kertonut, oliko vaimoni neitsyt aloittaessamme suhteemme, katsos kun se ei ole teidän asia.

"Moraalittomalle sopii vaimoksi vain förskottiakka, silloin on puntit tasan. Moninkertaiselle förskottileuhkijalle sopii Mooseksen tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuusperiatteen mukaan vaimoksi moninkertainen förskottiakka. Joten mitä valitat? "

Valitan sitä, että sinä solvaat vaimoani tietämättä hänestä ja hänen elämästään mitään.

"Ei sellaista vaimoa olekaan joka ei pahoittaisi mieltään jos ukko julkisesti haikailee kokematta jääneiden hutsujen perään.
      Jos sinun vaimosi ei likaisista taipumuksistasi välitä niin sinun on syytä olla huolissasi. Arvaat varmaan että miksi."

Pyh, se oli neuvo nuorille, että rakastelkaa, kun se on mahdollista ettei jälkeenpäin harmita.

• a.

Älä väistele.

Sinut on nähty. Läpi asti.

Ja tietenkin olet häväissyt vaimosi förskottaamalla hänet.

Vai väitätkös että nait neitsyen? Etpäs titenkään halua puhua koko asiasta koska se ketuttaa näin jälkeenpäin.

Ja loppukaneetissasi paljastatkin sitten evomoraalisi kannustamalla nuoria irtosuhteisiin. Kivaahan se on sinusta että sukupuoplitaudit saavat tilaisuuden lisääntyä ja sinä saat lisää abortoitavaa.

• a. kirjoitti:

Älä väistele.

Sinut on nähty. Läpi asti.

Ja tietenkin olet häväissyt vaimosi förskottaamalla hänet.

Vai väitätkös että nait neitsyen? Etpäs titenkään halua puhua koko asiasta koska se ketuttaa näin jälkeenpäin.

Ja loppukaneetissasi paljastatkin sitten evomoraalisi kannustamalla nuoria irtosuhteisiin. Kivaahan se on sinusta että sukupuoplitaudit saavat tilaisuuden lisääntyä ja sinä saat lisää abortoitavaa.

"Älä väistele.

Sinut on nähty. Läpi asti."

Sinutkin on nähty noista sinun kirjoituksistasi, joita lainasin tuohon alkuun. Hyvin tarkkaan.

"Ja tietenkin olet häväissyt vaimosi förskottaamalla hänet."

Toki.

"Vai väitätkös että nait neitsyen? Etpäs titenkään halua puhua koko asiasta koska se ketuttaa näin jälkeenpäin."

Ei ketuta lainkaan. Niin ja me emme muuten ole naimisissa vieläkään, vaikka sanonkin häntä vaimokseni, olemmehan asuneet yhdessä jo monia vuosia.

"Ja loppukaneetissasi paljastatkin sitten evomoraalisi kannustamalla nuoria irtosuhteisiin. Kivaahan se on sinusta että sukupuoplitaudit saavat tilaisuuden lisääntyä ja sinä saat lisää abortoitavaa."

Juu, paitsi että syy on tietysti se, että elämästä kannattaa nauttia, kun se on mahdollista, myös seksistä. Ja useampien kumppaneiden kanssa, jotta tietää mitä haluaa.

• a.
        moloch_horridus kirjoitti:

"Älä väistele.

Sinut on nähty. Läpi asti."

Sinutkin on nähty noista sinun kirjoituksistasi, joita lainasin tuohon alkuun. Hyvin tarkkaan.

"Ja tietenkin olet häväissyt vaimosi förskottaamalla hänet."

Toki.

"Vai väitätkös että nait neitsyen? Etpäs titenkään halua puhua koko asiasta koska se ketuttaa näin jälkeenpäin."

Ei ketuta lainkaan. Niin ja me emme muuten ole naimisissa vieläkään, vaikka sanonkin häntä vaimokseni, olemmehan asuneet yhdessä jo monia vuosia.

"Ja loppukaneetissasi paljastatkin sitten evomoraalisi kannustamalla nuoria irtosuhteisiin. Kivaahan se on sinusta että sukupuoplitaudit saavat tilaisuuden lisääntyä ja sinä saat lisää abortoitavaa."

Juu, paitsi että syy on tietysti se, että elämästä kannattaa nauttia, kun se on mahdollista, myös seksistä. Ja useampien kumppaneiden kanssa, jotta tietää mitä haluaa.

On sinulla oudot aviopuolison hankintakriteerit.

Tosin tuo selittääkin aika paljon.

Olenkin näet ihmetellyt kohdallasi vähän sitä että miksi käytät niin kovin vähän aikaa vaimosi kanssa.

Jos seksi on pääkriteeri niin sittenhän sitä jääkin paljon laatuaikaa netissä kirjoitetluun.

Ja mikäs siinä jos se riittää vaimollekin, niinkuin tuntuu hyvin riittävän. Eipä sinusta kovin henkevää juttuseuraa saiksikaan, mutta jos vaimo on samaa maata niin uskon kyllä että olette onnellisen tyytyväisiä oloonne. Tai ainakin tyytyväisiä. Tai ainakin vaimosi tyytyy tilanteeseen, ehkä lasten takia.

Eikä sinulla tietenkään ole oikeutta kutsua hutsuasi vaimoksi jolle hän sitä ole.
        Mutta milloin sinä olisit muutenkaan todenmukaisesti mitään puhunut.

Vaimosi ilmeisesti sydämmesssään pahoittelee sitä että et halua häntä lailliseksi vaimoksesi. (Kukapa sitä nyt hutsua, edes itse häpäisemäänsä.)

Ole hyvä ja korjaahan asia. Tosin saattaahan se niinkin olla että vaimosikaan ei halua avioitua kanssasi. Ehkäpä lasten lähdettyä lähtee hänkin. Veikkaan näin olevan jos hänkin on avioitumistanne vastaan.

• Hiski ja kissi

Mitähän psykoanalyytikko saisi irti noista a:n seksuaalifantasioista?

• Antimytomaani

Varmaan kaikenlaista. Valehtelee ja kieroilee minkä kerkiää. Kehuu itseään ja hakee huomiota kuin narsisti vaikka narsistinen luonne saattaisi olla hienovaraisempi tuossa pöljyydessään kuin mytomaanimultinikkimme itse. Helvetillinen itsekorostus päällä. Ei minkään lajin itsekritiikkiä omien juttujensa suhteen.

Kaikenkaikkiaan vastenmielinen elukka koko tyyppi. Tajuaisi olla hiljaa, mutta kun ei tajua. Ei niin minkään valtakunnan häpyä.

• asianharrastaja
        Antimytomaani kirjoitti:

Varmaan kaikenlaista. Valehtelee ja kieroilee minkä kerkiää. Kehuu itseään ja hakee huomiota kuin narsisti vaikka narsistinen luonne saattaisi olla hienovaraisempi tuossa pöljyydessään kuin mytomaanimultinikkimme itse. Helvetillinen itsekorostus päällä. Ei minkään lajin itsekritiikkiä omien juttujensa suhteen.

Kaikenkaikkiaan vastenmielinen elukka koko tyyppi. Tajuaisi olla hiljaa, mutta kun ei tajua. Ei niin minkään valtakunnan häpyä.

Sananvapaassa maassa ei auta kuin katsella päältä. Vastata ei kannata, ellei suuntaa sanomaa muille kuin hänelle. Eikä lukea kannata, paitsi tuollaisten tilanteiden löytämiseksi.

• S Freud

Selvästikin nimimerkki a. on setänsä raiskaama peräkammarin poika joka vihaa naisia ja homoja koska pelkää heitä.

• esdffdhbvbvcbvnbvn

Silloinpa saat syytteen jos kosket...hah hah haa...

• utuyuit5796r7r767676

a.:lta on mennyt jauhot niin perusteellisesti suuhun, ei keksi enää mitään sanottavaa kreationismin puolustukseksi.

siksi on hänen pitänyt alkaa viljelemään pelkästään asiattomuuksia.

• a.

Mitä asiatonta on siinä että osoitan Raamatullisen pidättyvyyden esiaviollisesta seksistä olevan erittäin hyödyllistä evomoraalittomuuteen verrattuna?

Ja että puhun asioista niiden oikeilla nimillä?

Opin tämän itämaisen tavan Sanghain yliopiston psykologian kurssilla, ja se on erittäin tehokas tapa paneutua asioiden todellisille juurille.

Evokit karttavat kuin myrkkyä niitä evoluutioteorian asioita joiden voisi olla osoitettavissa vahingollisia heidän henkselle hyvinvoinnilleen.
        He eivät niistä keskustele. Minä keskustelen.

Minä pidän tärkeänä osoittaa evoluutioteorian henkisen vahingollisuuden jotta myös siltä kantilta todellista ihmisyyttä arvostavat näkisivät että evoluutioteoria on järjetön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2254
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      219
      1876
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1752
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1431
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1139
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      174
      1125
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1031
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      937
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe