Siis mulla on nyt joku dna:lta ostettu kanavapaketti 12kk:n sopimuksella. Nyt sitä on n. 4kk menny , joten kysyisin voiko sitä keskeyttää ja tilata soneraalta urho tv totalin ?
OLISIN KIITOLLINEN ASIALLISISTA VASTAUKSISTA !
Voiko keskeyttää tilauksen ?? ja vaihtaaa toiseen
kanavoidenvaihto
1
251
Vastaukset
- ..............
Olet kaiketi kaapeliverkossa ja jos ja kun näin on, et voi tilata toiselta operaattorilta kanavia, vaan sun pitää tilata siltä operaattorilta jonka verkossa olet elikkä Soneran kanavia et voi tilata muuten kuin muuttamalla taloon jossa on Soneran kaapeli. Ja lisäksi, ilman todella hyviä perusteita et voi purkaa määräaikaista kanavasoppariasi Dnan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930