Kellään kokemuksia? Missä teit ja miten tehtiin? oletko tyytyväinen?
Luomenpoisto kasvoista
8
2121
Vastaukset
- cdef
minulle ihotautilääkäri suositteli kasvojen alueella olevien luomien poistamista plastiikkakirurgilla. Tulee siisti jälki (ei siis arpia). Itselläni kolmen luomen poisto kesti n. puoli tuntia. Toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa.
Tikit poistetaan pääsääntöisesti viikon kuluttua leikkauksesta. Kadulla kehtaa kyllä kulkea vaikka on tikit, niiden päälle laitetaan pienet ihonväriset "laastarit".
Maksaahan se tietysti enemmän, hinnat liikkuu jossakin 200-400 e välillä (tämä hinta max. 3 luomelle). KELAlta saa jonkin verran takaisin, noin 20-30 e. (Nämä hinnat Keski-Suomessa, Jyväskylässä)
Netissäkin on aika hyvin hinnat esillä ja ainahan voi soittaa tai meilata kyseiseen paikkaan ja tiedustella tarkemmin. - Tomu
Poskipäästäni poistettiin paikallispuudutuksella työterveyslääkärin vastaanotolla melko isokokoinen luomi noin 2 vuotta sitten.Kolme tikkiä ja laastari poskessa kuljin viikon.Olen tyytyväinen lopputulokseen,eipä ole jäänyt kuin vähän vaaleampi viiva arveksi jota tuskin huomaa.Suosittelen.
- tyttönen
Yhden luomen poisto plastiikkakirurgilla ja onko näitä plastiikakirurgeja vain isommissa kaupungeissa? Asun aika pienessä kaupungissa ja tietääkseni täällä ei ole sellaista. Haluaisin poistattaa vasemmanpuoleisen kulmakarvan yläpuolella olevan luomen, koska inhoan sitä ja sen vuoksi pidän aina otsatukkaa. Omalääkärini tosin pelotteli, että luomen poistosta voi jäädä iso arpi, mutta siitä huolimatta haluaisin siitä luomesta eroon.
- Ei enää luomia
Hei! Poistata luomet kasvoistasi laserin avulla, se on ehdottomasti paras ja jälkiä vähiten jättävä keino. Poistatin itseltäni useita vuosia sitten kasvoistani yli 50(!) eri kokoista luomea yksityislääkärillä/-sairaalassa Turussa. Silloin hinta oli tasan 1000 markkaa, luomien määrästä riippumatta. En tiedä tämän päivän hintoja, mutta puhelinsoitolla selviää. Ja niinkin suuri määrä kuin poistettavia oli, ei jälkiä juuri jäänyt. Pieniä kuoppia parissa kohtaa, kun valoa vasten katsoo. Varoitus kuitenkin: pari viikkoa laserilla poiston jälkeen kasvot ovat aivan hirveän näköiset, kun ovat ruvella. Kuin muinainen isorokko..! Mutta sen jälkeen kasvot on ok. Luomien poistamisessa leikkaamalla on aina riski arvista, ainakin minulle on jäänyt muualle kehoon isot arvet parista luomesta, jotka poistettiin terveyskeskuksessa.
- jani
kasvoihin jää paljon vähemmän arpia kuin kehoon,
rintaan ja olkapäille jää arpia,mutta kasvoille ei..Katsokaa Enrique Inglesta(tai miten skriivattiin) niin ei mitään..Laserilla on IHAN totta poistettaessa riski siitä että aivan kaikki ihon alla olevat luomen juuret eivät poistu ja näin luomi saattaa tulla takasin 2-5vuoden kuluttua,mutta ei aina! opin nämä kaikki mallikurssilla jossa plastiikkakirurgi esitelmöi
mm tästä!
- jani
moro! olen 21wee malli ja olen poistattanut kaikki
luomeni kasvoista ja kropasta,mulla oli viime kesänä oikein luomimania!! kasvoista kun luomia
poistetaan kannattaa mennä kunnon PLASTIIKKA kirurgille,itse toimenpide on pieni,mutta tarkkana saa olla ettei jää arpia..Tästä noin 1/2
vuoden päästä leikkauksesta jäänyt punanen läikkä alkaa vaaleneen,sitä voi nopeuttaa esim Ella Bachen kasvojen kuorintavoiteella 33egee ja esim
kuivaharjaus on mainio keino! siihen vähän vielä
aurinkoo ja porkkanaa porkkana tuoremehua niin voìla..tikit on noin viikon! poistatin kaulasta jopa 16klp aivan pieniä pisteitä,ja muutaman kasvoista,piristää ulkonäköö ja iho on nyt virheetön ja kullanvärinen,kuulas!- Gia
Onneksi olkoon, Jani!!!!
- xipe
Poistatin laserilla kaksi luomea kasvoista pari vuotta sitten (muistaakseni paikka oli Sairaala Laseri Lauttasaaressa). En ole ollenkaan tyytyväinen. Kaikista luomista jäi selvät jäljet. Yksi luomista levisi kahtia niin, että nyt siinä kohtaa on kaksi pientä ja tosi ihmeellisen muotoista jälkeä.
Ehkä syynä oli, että otin teipit liian aikaisin pois päältä? Jälkihoito-ohjeet oli aika olemattomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839