jesjesjesjes..mitä taas tulee alkoholimainontaan sekä media sitä ja media tätä jne. Olisiko teidän omassa juomakulttuurin ihanoinissa jotain parantamisen varaa te itsehän suomalaiset juotte säännölisesti Pääsiäisenä, Jouluna, Juhanuksena, kesälomalla kuin että teillä on siiderit sekä keskarit normaalia jokapäiväistä tai viikotaista jne.
Aikuiset itse eivät ole osanneet pitää hauskaa ilman alkoholia eivät ns. "hulutella " vaaan ovat niin epänormaalilla tavalla kiinni aikuisuudessaan että vähäinenkin leikkimielisyys terve lapsellisuus kuin :) luetun ymmärtäminen on useilla jotain käsittämätöntä.jne....
Mutta suomen Huippumallia haussa alkaa tänään :)
Suomen Huippumalli haussa alkaa tänään
1
95
Vastaukset 1
- :)gdrewqf
:) ai että kun pidän tuosta suomen huippumalli ohjelmasta kertakaikkiaan ohjelmassa esiintyvät anne saimin ja mikä sen paratsi tyypin nimi jne. kaikki niin ok. Tiedän muuten että täällä suomi 24 fi media ja tällä palstalla hiiviskelee ihmi ei ku :) henkilöitä jotka käyvät kopiomassa että lukemassa sekä sen jälkeen matkivat kirjoitustani mm. miesten lokikkaan tyylin että muka minä siellä kirjoittaisin jne. täysin outojen vieraiden ihmisten kanssa.
Kyllä minut tunistetaan kun siellä vierailen siitä ei pitäisi olla yhdelläkään epäselvää ASIAAN. huippumalli haussa on niin jette kiva hyvä loistava ainutkertaisen tyylikäs hauska ihana ohjelma : ettäs tiedätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479