Puhelinmyynnistä

Asko Nieminen

Puhelin myynnistä sen verran että mitä ihmettä tää on että palstoille pääsee mollamaan ja laittamaan kaikki puhelinmyyjät samaan nippuun!!?? Ärsyttää tosilailla että kaikenmaailman" kuluttajasuojaajat" eivät ollenkaan laske lopputulosta meille muille puhelinmyyjille,että minkalainen katastrofaalinen lopputulos on siinä että yhdistetään kaikki samaan nippuun!.Itse olen puhelinmyyntialalla toiminut monta vuotta ja ihan asiallisesti.Asiakkaat saa ainoastaan sitä mitä tilaavat,Huomioikaaa että kaikki ei myy puhelinliittymiä.Nyt suuta soukemalle ja korjailkaa kirjotuksianne,Antakaa meidän muitten normaalipuhelin myyjien ja elää ok?Tympääntynyt myyjä

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anatot

Asko puhut asiaa! Oon jo kauaa miettinyt sitä että milloin tulee se aika että saataisiin edesvastuusen nää "virkahenkilöt" jotka elämän työkseen kaivaavat maata pois myyjien jalkojen alta? Nää sais laittaa telkien taakse kun antavat harhaan johtavaa lausuntoa koko aika puhelinmyyjistä.Meilläkin toimitetaan sellaista tavaraa ihmisillä mitä ei saa kaupanhyllyistä ja ovat tyytyväisiä,Niin tällanen ottaa pattii aika rankasti kun ei anneta viattomien puhelinmyyjien ansaita leipäänsä.Ja joo tosiaan ei kaikki myy jotakin puhelinliittymiä.Yst terv kyrsiintynyt myyjä

• urpo vaan

olen kokenut samaa ihmiset vaan toivottaa että me ollaa nixattu ja kiksattu jne joten ei kannata soittaa ja kaikki johtuu näistä mulkkupää asiamiehistä jotka niin hanakkaasti toimittaa muka asiaa

• ella v
        urpo vaan kirjoitti:

olen kokenut samaa ihmiset vaan toivottaa että me ollaa nixattu ja kiksattu jne joten ei kannata soittaa ja kaikki johtuu näistä mulkkupää asiamiehistä jotka niin hanakkaasti toimittaa muka asiaa

joo näille paskapää kuluttajasuojaajille pitäis tehhä sellanen asia että repiä pois leipä suusta ja laittaa pakkotyöhön niin ehkä ymmärtäisivät että puhelin myynti on mitä rankin ammatti joss tosissaan joutuu rä,pimään viidakossa ja kiitos näiden viranomaisten jotka paskaa jauhaavat ja antavat todellakin väärää infoa puh myyjistä

• Totuus esiin heti
        ella v kirjoitti:

joo näille paskapää kuluttajasuojaajille pitäis tehhä sellanen asia että repiä pois leipä suusta ja laittaa pakkotyöhön niin ehkä ymmärtäisivät että puhelin myynti on mitä rankin ammatti joss tosissaan joutuu rä,pimään viidakossa ja kiitos näiden viranomaisten jotka paskaa jauhaavat ja antavat todellakin väärää infoa puh myyjistä

Eiköhän siellä puhelin myynnissä ole niitä "mätiä omenoita"ihan omiksi tarpeiksi.
        Niin paljon on asian vierestä puhujia että poliitikotkin jää toiseksi.Salaillaan heti alkuun että kyse on nimen omaan myynnistä eikä mistään muusta,asia selviää kyllä lopuksi.Näin on "paremmillakin" firmoilla edustajia sekoittelemassa tilauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe