Tekeekö hyvää motivaatiolle ja lihaskunnolle kun pari viikkoa jättää salihommat väliin?
Parin viikon tauko treenissä?
8
191
Vastaukset
- ÖNN ÖNN ÖNN
Olin runkkaamatta pari viikkoa niin sen jälkeen spermuli lensi komealla kaarella!
- läpyttäjä
Yleensä kyllä jos on hakkaamatta hanskaan enempi kuin neljä päivää, niin sellainen klimppihän sieltä tulee. Joka päivä kun veivaa rukkaseen, niin komeesti irtoo enempi normiarvojen, joka muuten on 6ml -liekö sitten siittiöitä paljon kun joka päivä läpyttelee?
Parin päivän setti on aikamoinen myöskin, mutta sitten alkaa paksuuntua, eli piimiintyy.
Treenistä tauko tekee vain hyvää.
- YeahBundy
Mä oon pitänyt kohta vuoden taukoa eikä lihasmassassa tunnu tai näy mitään eroo. Voimaa on tietenki lähteny mutta kaikki pelkää ihan turhaan että ne lihat johonki lähtee.
- Pikku-A
Riippuu, kuinka kovaa se harjoittelu on ollut, jollekin kilpatason nostajalle..ehkä. Sinänsä ovela(ja napiton) nostaja käyttää muka-pakolliset kesätauotkin hyödykseen vetämällä pitkän pohjakuntokauden sillä aikaa, kun muut paistattelee terassilla ja vetää kaljaa...
Hyvin yksilöllistä.
Kuuntele omaa kroppaasi, ni eiköhän asia sillä selviä..- lautaperse
Meikäläinen on hardgainer ja voin kertoa, että kahden viikon tauko esim jalkatreenissä pudottaa harjoituspainoja kyllä monta kiloa.
- perselauta
Taas höpö, höpö, kaksi viikkoa treenitaukoa ei tee kelleen vielä yhtään mitään.
- oikeesti kookas
kaksi viikkoa taukoa laittaa tulokset kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584