ravintola pelikenttä

nazzu

kuulinkohan nyt ihan väärin että paikka ois myyty?????... mitähän siihen sitten tulee????.......joku vanhojen kokouspaikka????

27

2930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häkäässä

      Sellaista juttua on kyllä liikkeellä. Jatkosta en tiedä.

      • Onko viihtysämpi

        Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?


      • Ei mitään menettänyt
        Onko viihtysämpi kirjoitti:

        Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?

        No et ole mitään menettänyt. Ei sama paikka enään ollenkaan missään muodossa.


      • Nukkumattiko
        Onko viihtysämpi kirjoitti:

        Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?

        Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??


      • zizzi00
        Nukkumattiko kirjoitti:

        Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??

        tekijä nukkunut känniään pois........


      • peluri
        zizzi00 kirjoitti:

        tekijä nukkunut känniään pois........

        viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.


      • Alun loppua
        peluri kirjoitti:

        viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.

        Eli loppuu, ennenkuin alkaa:)


    • Eläkeläisten pelit

      Karaokebaari eläkeläisille.

    • kunta

      N-järville liitoksen yhteydessä.

    • hakoteillä

      On loistavaa, että luusereiden juoppojuottola häviää! Mikä on vanhojen kokouspaikka? Sinun mielestäsi vanha on varmaan yli 30v.

    • tttt

      tilalle tulee tietty kirpputori. mikäs muu täällä työläiskaupungissa menestyisi. heh

      • Pelit pilalla

        Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)


      • nuudes
        Pelit pilalla kirjoitti:

        Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)

        siinäpä se ku niitä rahamiehiä ei oikeesti edes ole, isot puheet, pieni lompakko. ei pidä uskoa aina kaikkea..höh


    • nipussa löytyy kyllä

      köyhän ei kannata pelata, on parempi jättää pelaaminen niille, joilla on varaa hävitä.
      Köyhät pysyköön kotona nuudelisoppaa litkien.

      • Ei kateutta

        Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.


      • Outoa käytöstä
        Ei kateutta kirjoitti:

        Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.

        Onhan se melkoista kännisekoilua ja maine kasvaa. Kyllä sitä välillä katsoo ja kuuntelee ja ihmettelee miksi henkilökunta ei puutu? Vai korvaako yksi ihminen monta muuta maksavaa asiakasta jotka kääntyy ovelta pois.


    • -ark-

      Mun mielestä ihan viihtyisä kuppila nyt, kun saivat sitä sisustustakin kuntoon :)
      Takuulla on halvimmasta päästä keskustan paikkoja!

    • kaveri

      ei tietenkään ole enään se sama baari kuin ennen kun on uudet työntekijät ja omistaja. hyvin on ainakin porukkaa ollu tähän mennessä, vanhoja kantiksia ja muutamia uusiakin tuttavuuksia. plussaa että näkyy isolta kankaalta urheilua, pokeri-iltoja ja bändejäkin on aika tieheästi esiintymässä, mutta saa myös tarvittaessa olla rauhassakin. kivan avaraa ja valoisampaa kuin ennen.

    • mie

      ennen tuli käytyä, mutta ei enään näitten uusien "parannuksien" jälkeen

    • Ninue

      Sama omistaja ku krouvilla.
      On kuulemma myymässä kovasti pois, ei ilmeisesti tuota tarpeeks.
      Asiakkaita kadonnut ku hyvät tuotteet piti korvata huonoilla..

    • Hiano homma

      Juu'u nyt jo näyttää melko kuolleelta pelikentässä.

      • raira1

        kiinni on ja pysyy.................. seuraavaksi varmaan joku grilli baari............


    • niintainäin

      Kyllä mä oon kuullu, että siihen tulisi baari. Sellanen baari, missä ois paljon bändejä..

    • kanuri

      Sellaista juttua olen kuullut että paikalle tulis kiinalainen ravintola.

    • Anonyymi

      Nyt on vihdoin näihinkin tiloihin saatu laatupubi isolla tarjonnalla ja viihtyisäkin vielä. Ajat muuttuu ja kaikki menee eteenpäin. Eipä tullut pelikentässä käytyä koskaan vaikka ikääkin olisi ollut.

    • Anonyymi

      Päätit sitten kommentoida 7 vuotta vanhaa uutista.

      • Anonyymi

        Pelikenttä oli parempi, tästä uudesta ei saa edes stidejä maksava asiakas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe