kuulinkohan nyt ihan väärin että paikka ois myyty?????... mitähän siihen sitten tulee????.......joku vanhojen kokouspaikka????
ravintola pelikenttä
27
2930
Vastaukset
- Häkäässä
Sellaista juttua on kyllä liikkeellä. Jatkosta en tiedä.
- Onko viihtysämpi
Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?
- Ei mitään menettänyt
Onko viihtysämpi kirjoitti:
Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?
No et ole mitään menettänyt. Ei sama paikka enään ollenkaan missään muodossa.
- Nukkumattiko
Onko viihtysämpi kirjoitti:
Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?
Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??
- zizzi00
Nukkumattiko kirjoitti:
Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??
tekijä nukkunut känniään pois........
- peluri
zizzi00 kirjoitti:
tekijä nukkunut känniään pois........
viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.
- Alun loppua
peluri kirjoitti:
viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.
Eli loppuu, ennenkuin alkaa:)
- Eläkeläisten pelit
Karaokebaari eläkeläisille.
- kunta
N-järville liitoksen yhteydessä.
- hakoteillä
On loistavaa, että luusereiden juoppojuottola häviää! Mikä on vanhojen kokouspaikka? Sinun mielestäsi vanha on varmaan yli 30v.
- tttt
tilalle tulee tietty kirpputori. mikäs muu täällä työläiskaupungissa menestyisi. heh
- Pelit pilalla
Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)
- nuudes
Pelit pilalla kirjoitti:
Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)
siinäpä se ku niitä rahamiehiä ei oikeesti edes ole, isot puheet, pieni lompakko. ei pidä uskoa aina kaikkea..höh
- nipussa löytyy kyllä
köyhän ei kannata pelata, on parempi jättää pelaaminen niille, joilla on varaa hävitä.
Köyhät pysyköön kotona nuudelisoppaa litkien.- Ei kateutta
Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.
- Outoa käytöstä
Ei kateutta kirjoitti:
Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.
Onhan se melkoista kännisekoilua ja maine kasvaa. Kyllä sitä välillä katsoo ja kuuntelee ja ihmettelee miksi henkilökunta ei puutu? Vai korvaako yksi ihminen monta muuta maksavaa asiakasta jotka kääntyy ovelta pois.
- -ark-
Mun mielestä ihan viihtyisä kuppila nyt, kun saivat sitä sisustustakin kuntoon :)
Takuulla on halvimmasta päästä keskustan paikkoja! - kaveri
ei tietenkään ole enään se sama baari kuin ennen kun on uudet työntekijät ja omistaja. hyvin on ainakin porukkaa ollu tähän mennessä, vanhoja kantiksia ja muutamia uusiakin tuttavuuksia. plussaa että näkyy isolta kankaalta urheilua, pokeri-iltoja ja bändejäkin on aika tieheästi esiintymässä, mutta saa myös tarvittaessa olla rauhassakin. kivan avaraa ja valoisampaa kuin ennen.
- mie
ennen tuli käytyä, mutta ei enään näitten uusien "parannuksien" jälkeen
- Ninue
Sama omistaja ku krouvilla.
On kuulemma myymässä kovasti pois, ei ilmeisesti tuota tarpeeks.
Asiakkaita kadonnut ku hyvät tuotteet piti korvata huonoilla.. - Hiano homma
Juu'u nyt jo näyttää melko kuolleelta pelikentässä.
- raira1
kiinni on ja pysyy.................. seuraavaksi varmaan joku grilli baari............
- niintainäin
Kyllä mä oon kuullu, että siihen tulisi baari. Sellanen baari, missä ois paljon bändejä..
- kanuri
Sellaista juttua olen kuullut että paikalle tulis kiinalainen ravintola.
- Anonyymi
Nyt on vihdoin näihinkin tiloihin saatu laatupubi isolla tarjonnalla ja viihtyisäkin vielä. Ajat muuttuu ja kaikki menee eteenpäin. Eipä tullut pelikentässä käytyä koskaan vaikka ikääkin olisi ollut.
- Anonyymi
Päätit sitten kommentoida 7 vuotta vanhaa uutista.
- Anonyymi
Pelikenttä oli parempi, tästä uudesta ei saa edes stidejä maksava asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614