Mä oon nyt vähän epätietoinen Simpsoneiden 14 tuotantokauden ilmestymisestä. Wikipedia nimittäin selvästi väittää, että "DVD-julkaisu ilmestyy Suomessa 16. syyskuuta 2011." http://fi.wikipedia.org/wiki/Simpsonit_(14._tuotantokausi) No kyseinen päivämäärähän oli eilen. No minä kävin eilen Jumbon Anttilassa etsimässä kyseistä tuotantokautta. En sitä sieltä kuitenkaan löytänyt. Kysyin asiasta kohdalle sattuneelta myyjältä. Hän sanoi, että kyseinen dvd-boksi ilmestyisi vasta marraskuussa. En mistään muustakaan Jumbon kaupasta sitä löytänyt.
Nyt asia on tietenkin niin, että joko Wikipedia tai tämä Jumbon Anttilan myyjä on antanut minulle väärää tietoa. Kumpi on oikeassa? Onko Simpsoneiden 14 tuotantokausi jo ilmestynyt dvd:nä? Jos on, niin missä se on saatavilla (eli missä on parempi valikoima kuin Jumbossa)? Jos ei ole, niin onko tietoa, milloin se tarkalleen ilmestyy? Olen kiitollinen vastauksista jo etukäteen.
Onko Simpsoneiden 14 tuotantokausi vielä ilmestynyt dvd:nä?
Ahtahi
1
169
Vastaukset
- Ahtahi
Huomasin juuri, että joku oli korjannut wikipediaan päivämääräksi 16. marraskuuta. Menen nyt sitten silloin katsomaan, onko se Jumbon Anttilassa silloin. Toivottavasti tämä päivämäärä on nyt oikea. Kiitokset korjauksen tehneelle henkilölle, jos luet tämän (en tietenkään tiedä, oliko tällä munavauksella vaikutusta asiaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010