Olen opiskellut biologiaa jo yli 25 vuotta...

Biologian professori

Ja voin kyllä ihan suoralta kädeltä todeta että aivan täyttä paskapuhettahan se "evoluutio" on. En mitään luotettavia todisteita urallani siitä ole nähnyt.

23

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

Valehteleva vajakki kummittelee jälleen uudella sivunikillä. Käymässäsi opaskoirakoulussa ei opeteta biologiaa.

• Muikkuinen

Ja taas heräsit housunetumus märkänä!?

• Niin vakuuttavasti veli todistaa! Miä taaen en ole nähnyt luotettavia todisteita painovoimasta!

• Peruskoulutettu

Harvinaisen uskottava vedätysyritys. Kreationisti onnistui jopa kirjoittamaan termin "biologia" ihan oikein. Toisin kun se toinen torvelo, joka väitti olevansa "psygologi".

Sen verran voisit vielä juttuasi hioa, että ei kukaan opiskele biologiaa 25 vuotta. Viimeiset 20 vuotta sinun olisi pitänyt jo tutkia ja opettaa eikä vain opiskella.

• apukouluunko

Entisenä laiskana opiskelijana sanon samaa. Minulla meni 7 v. opiskeluun.

Mutta jos joku kuluttaa siihen 25 v., epäilen, kelpaako hän edes apukouluun.

• a.

Ajan tasalla pysyminen vaatii jatkuvaa opiskelua.
        Muuten jämähtää paikalleen ja käy niinkuin palstan evokeille. Kuolun jälkeen ei mitään uutta. Ilmankos he ovat niin tyhmiä.

Minä olen opiskellut opiskeluaikojen jälkeen teologiaa paljon enemmän kuin teologisessa tiedekunnassa ehditään muutamassa vuodessa opettaa. Ja opiskelen sitä yhä.

• Antimytomaani
        a. kirjoitti:

Ajan tasalla pysyminen vaatii jatkuvaa opiskelua.
        Muuten jämähtää paikalleen ja käy niinkuin palstan evokeille. Kuolun jälkeen ei mitään uutta. Ilmankos he ovat niin tyhmiä.

Minä olen opiskellut opiskeluaikojen jälkeen teologiaa paljon enemmän kuin teologisessa tiedekunnassa ehditään muutamassa vuodessa opettaa. Ja opiskelen sitä yhä.

Missähän mahdat teologiaa opiskella, jossain Kauhajoen raamattupiirissä?

Noh, olemmehan me nähneet. mihin teologiseen tulokseen olet päätynyt mm. Mooseksen lain raiskauspykälissä, että förskottiahan siellä niin.

Et todellakaan ole jämähtänyt paikoillesi, vaan vajonnut jonnekin niin syvälle, ettei järki päätä pakota eikä häpyä tarvitse olla.

Sanghain kirkkoyliopisto kiinalaista sakea siemaillen, joopa joo.

Pussaa hirvinautaasi. Jätä teologia niille, jotka sen osaavat.

• a.
        Antimytomaani kirjoitti:

Missähän mahdat teologiaa opiskella, jossain Kauhajoen raamattupiirissä?

Noh, olemmehan me nähneet. mihin teologiseen tulokseen olet päätynyt mm. Mooseksen lain raiskauspykälissä, että förskottiahan siellä niin.

Et todellakaan ole jämähtänyt paikoillesi, vaan vajonnut jonnekin niin syvälle, ettei järki päätä pakota eikä häpyä tarvitse olla.

Sanghain kirkkoyliopisto kiinalaista sakea siemaillen, joopa joo.

Pussaa hirvinautaasi. Jätä teologia niille, jotka sen osaavat.

Sepäs se. Minä tiedän satavarmasti että kyseessä oli föskotti ja että evokit ovat naineet hutsuja vaimoikseen ja parhaat heistä ovat siittäneet äpärälapsia.
        Suomen ev.lut.homokirkossa satavarmasti opetetaan toisin.

Jos jonkun tässä pitäisi hävetä, niin en se ole minä.

Jo on maailma kummasti kallellaan. Haureudesta moittiva on syyllisempi kuin haureudessa elävä. Milloinkas se näinpäin on kääntynyt? Silloin tietenkin kun evoluutioteoria-pakkosyöttö-kouluopetus alkoi tuottamaan hedelmäänsä, eli täydellistä nollatoleranssin moraalia. Molocci oikein yllytti nuoria harrastamaan mahdollisimman paljon haureutta. Hyvä ettei kannustanut kokeilemaan homouttakin. Mokoma typerys, oikea täystyperys. Kirkon kätyri.

• muutosvolyymiörkki
        a. kirjoitti:

Sepäs se. Minä tiedän satavarmasti että kyseessä oli föskotti ja että evokit ovat naineet hutsuja vaimoikseen ja parhaat heistä ovat siittäneet äpärälapsia.
        Suomen ev.lut.homokirkossa satavarmasti opetetaan toisin.

Jos jonkun tässä pitäisi hävetä, niin en se ole minä.

Jo on maailma kummasti kallellaan. Haureudesta moittiva on syyllisempi kuin haureudessa elävä. Milloinkas se näinpäin on kääntynyt? Silloin tietenkin kun evoluutioteoria-pakkosyöttö-kouluopetus alkoi tuottamaan hedelmäänsä, eli täydellistä nollatoleranssin moraalia. Molocci oikein yllytti nuoria harrastamaan mahdollisimman paljon haureutta. Hyvä ettei kannustanut kokeilemaan homouttakin. Mokoma typerys, oikea täystyperys. Kirkon kätyri.

"Minä tiedän satavarmasti että kyseessä oli föskotti"

Ja kaikissa näkemissäni raamatuissa sekä palstallekkin käännetyssä alkuperäisversiossa puhutaan raiskauksesta.

Mahtaa olla siistiä elellä täysin omassa todellisuudessa.

• Satu N. Nainen.

Kiitos avauksesta veljeni. Olen opiskellut evoluutiobiologiaa myös vuosikymmenet ja tiedän aivan varmasti että evoluutiosta ei ole todellisuudessa olemassa todisteen häivääkään yhtään missään.

Tarkennan. Siis olen työni vuoksi jatkuvasti opiskellut biologiaa ja opiskelen ainakin niin kauan kuin työurani kestää. Ajan tasalla on tässä työssä pysyttävä. Olen tekemisissä sekä mikrobien että nisäkkäiden ja muiden eläinten kanssa.

Palstalla tuntuu olevan muutama varsin mielenkiintoinen tyyppi tuolla kreapuolella. Kannatti kurkistaa tänne.

• hahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
        jb esittämässä naista.

• Apo-Calypso

Vai niin. Ihan mikrobeja, nisäkkäitä ja muita elukoita?

Kuinkakohan ääriuskonnollisen roskaväen epärehellinen edustaja on pysynyt koulutuksensa tasolla ilman ymmärrrystä evoluutiosta prosessina ja evoluutioteoriaa tuon prosessin selityksenä?

• Terveystarkastajatar
        Apo-Calypso kirjoitti:

Vai niin. Ihan mikrobeja, nisäkkäitä ja muita elukoita?

Kuinkakohan ääriuskonnollisen roskaväen epärehellinen edustaja on pysynyt koulutuksensa tasolla ilman ymmärrrystä evoluutiosta prosessina ja evoluutioteoriaa tuon prosessin selityksenä?

Ei tullilaboratoriossa kuule paljoakaan evoluutiosta puhuta.
        Silti jotkut tekevät elämäntyönsä siellä.

Elintarviketeiollisuudessa ei kuule edes jalostuksen yhteydessä puhuta sanallakaan evoluutiosta.

Evoluutiosta puhutaan vain teoreettisella tasolla siellä missä siitä koitetaan ottaa selvää, ei muualla.
        Ei missään käytännön alueella joka sivuaa biologiaa, puhuta evoluutiosta sanaakaan. Jos joku mainitsisi elintarvikelaboratoriossa sanan evoluutio niin se herättäisi vain kummastusta.

• Tippitapitus
        Terveystarkastajatar kirjoitti:

Elintarviketeiollisuudessa ei kuule edes jalostuksen yhteydessä puhuta sanallakaan evoluutiosta.

Evoluutiosta puhutaan vain teoreettisella tasolla siellä missä siitä koitetaan ottaa selvää, ei muualla.
        Ei missään käytännön alueella joka sivuaa biologiaa, puhuta evoluutiosta sanaakaan. Jos joku mainitsisi elintarvikelaboratoriossa sanan evoluutio niin se herättäisi vain kummastusta.

''Ei missään käytännön alueella joka sivuaa biologiaa, puhuta evoluutiosta sanaakaan.''

Tsih tsih! Valheita pukkaa.

Tracking the evolution of insecticide resistance in the mosquito Culex pipiens

http://www.nature.com/nature/journal/v400/n6747/abs/400861a0.html

The impact of seasonal and year-round transmission regimes on the evolution of influenza A virus

http://rspb.royalsocietypublishing.org/content/278/1716/2249.abstract?sid=7a755317-9d39-4087-a746-5c5c502f8691

Ecological and Evolutionary Responses to Recent Climate Change

http://www.law.arizona.edu/AdaptationConference/PDFs/ParmesanAREES_Impacts2006.pdf

Rapid evolution of the neutralizing antibody response to HIV type 1 infection

http://www.pnas.org/content/100/7/4144.short

Mitäs tuossa oli? Evoluutiota sellaisilla käytännön alueilla kuin lääketiede, maanviljely ja luonnonsuojelu.

• Apo-Calypso
        Terveystarkastajatar kirjoitti:

Tyhjäpäinen tollo ei ole koskaan tainnut kuulla lääketieteestä, erityisesti antibiooteista?

Miten muuten elintarvikelaboratorioissa hoidetaan bakteerien antibioottiresistenssiin liittyvät ongelmat? Rukoilemalla?

Jälleen yksi läpimädän uskonsa puolesta valehteleva tyhjäpäinen jeesuspelle...

• a.
        Tippitapitus kirjoitti:

''Ei missään käytännön alueella joka sivuaa biologiaa, puhuta evoluutiosta sanaakaan.''

Tsih tsih! Valheita pukkaa.

Tracking the evolution of insecticide resistance in the mosquito Culex pipiens

http://www.nature.com/nature/journal/v400/n6747/abs/400861a0.html

The impact of seasonal and year-round transmission regimes on the evolution of influenza A virus

http://rspb.royalsocietypublishing.org/content/278/1716/2249.abstract?sid=7a755317-9d39-4087-a746-5c5c502f8691

Ecological and Evolutionary Responses to Recent Climate Change

http://www.law.arizona.edu/AdaptationConference/PDFs/ParmesanAREES_Impacts2006.pdf

Rapid evolution of the neutralizing antibody response to HIV type 1 infection

http://www.pnas.org/content/100/7/4144.short

Mitäs tuossa oli? Evoluutiota sellaisilla käytännön alueilla kuin lääketiede, maanviljely ja luonnonsuojelu.

Uutisoinnin yhteydessä käytetään tietenkin ssanaa evoluutio, mutta sanoin että käytännön työssä sitä ei käytetä.
        Tässä esimerkki siitä:
        http://opetus.ruokatieto.fi/Suomeksi/Nuoret/Maatila/Kotielaimet/Hevonen/Hevosjalostus_ja_kantakirjaus

• a.
        Apo-Calypso kirjoitti:

Tyhjäpäinen tollo ei ole koskaan tainnut kuulla lääketieteestä, erityisesti antibiooteista?

Miten muuten elintarvikelaboratorioissa hoidetaan bakteerien antibioottiresistenssiin liittyvät ongelmat? Rukoilemalla?

Jälleen yksi läpimädän uskonsa puolesta valehteleva tyhjäpäinen jeesuspelle...

Tämä tollo tietää, Apo luulee.

http://ec.europa.eu/research/leaflets/antibiotics/page_28_fi.html

Luehan tuo artikkeli vaikka mitenpäin, niin silti et löydä siitä ainoatakaan evoluutio-sanaa.

Sitä käytetään sitten kun kinutaan määrärahoja.

Arkielämän biologiaa sivuavissa töissä ei todellakaan puhuta koskaan evoluutiosta johtuen siitä että sillä ei ole mitään käytännön merkitystä yhtään missään. Ei olemattomalla voi olla.

• Tippitapitus
        a. kirjoitti:

Uutisoinnin yhteydessä käytetään tietenkin ssanaa evoluutio, mutta sanoin että käytännön työssä sitä ei käytetä.
        Tässä esimerkki siitä:
        http://opetus.ruokatieto.fi/Suomeksi/Nuoret/Maatila/Kotielaimet/Hevonen/Hevosjalostus_ja_kantakirjaus

Eivät nuo ole mitään uutisointeja, vaan tieteellisiä artikkeleita. Mikä hinku sinulla on näyttää tuota tietämättömyyttäsi kaikille? Mitähän sinun mielestäsi tuossa ensimmäisessä Naturessa ilmestyneessä artikkelissa meinataan evoluutiolla kun tiivistelmä alkaa näin: ''The evolution of pesticide resistance provides some of the most striking examples of darwinian evolution occurring over a human life span. ''

• 75667765765765675875
        hahahahahahahahaha kirjoitti:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
        jb esittämässä naista.

Minulla tuli tuosta lausumastasi aivan mieleen Esa Pakarinen mustavalkoelokuvassa akkainvaatteissa ja peruukki päässä... :-D

• Biologian professori

päässäni kuuluu outo surina.

• Apo-Calypso

Se on n. 7 Hz. Kaiku täydellisen tyhjän pääsi sisällä.

• a.

Trolli siellä surisee.

• V.Loco

25 minuuttia biologianopiskelua riittaa evoluutiofaktan sisaistamiseen.Kretardio-nismi ei ole loytanyt selitysta muinaisille jattilaismatelijoille eika niita lammaspaimenten julmissa riittikirjoissakaan mainita..

Vai etta joutsenlisko arkissa,pah!

"Maapallo on luotu 3 eri kertaa ja osa materiaalista kierratetty"

Haha!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4691
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2648
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2533
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2455
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1837
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      60
      1428
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82