Sellaisia on kuulemma olemassa. Kyllähän munaa voi vatkata, paistaa ja vaikka keittää mutta että mankeloida. Mikä tämä tämmöinen kodinkone oikein on ? Kertokaa ihmeessä.
Mikä on munamankeli ????
19
1078
Vastaukset
- Munat tallessa.
On olemassa polkupyöriä ja erikseen munapyöriä munan kuljettamista varten. Tässä viimeksi mainitussa tapauksessa muna laitetaan munapyörän tangolle kuljetuksen ajaksi. Huonommassa tapauksessa muna tipahtaa tangolle ja jopa litistyy. Joten voitanee puhua munan mankeloinnista. Tuntemus ei ole mitenkään orgasmiin verrattava juttu mutta tekee gutaa. On sanoneet asian kokeneet.
Munamankeli on siis miesten mallinen versio polkupyörästä. Lyhyempimunaisilla (kasvuisilla) ei ole vaaraa munan tipahtamisesta tangolle, sillä he joutuvat polkemaan niin sanotusti tangon alitse. Lahkeilla on vaara jäädä kettingien väliin. - Viivi.
Kysyks joku mua?
- Ei.
Miks?
Ota löysin rantein älä spämmitä sellaista on elämä. (Veikko Lavi) - Viivi.
Ei. kirjoitti:
Miks?
Ota löysin rantein älä spämmitä sellaista on elämä. (Veikko Lavi)Mä mitään spämmitä.
Ja oon tiukkapipo, muut ottakoot löysin rantein. - *Vitsin kertoja* :)
Viivi. kirjoitti:
Mä mitään spämmitä.
Ja oon tiukkapipo, muut ottakoot löysin rantein.*Vitsi*
- Viivi.
*Vitsin kertoja* :) kirjoitti:
*Vitsi*
Hih!
- mikä onmunasauna
Se on semmonen lakanamankeli johon laitetaan raat munat yksitellen, ja sitten ne on helpompi paistaa kun on valmiiksi jo littanoita.
- munankuorintakone?
laitetaanko kuorineen vai ilman kuoria?
- lujat luut
munankuorintakone? kirjoitti:
laitetaanko kuorineen vai ilman kuoria?
ihan kuin tykkää syödä. kuorissa on kalkkia joita luut tarvii.
lujat luut sadaan jo lapsena.
- epäreiluu
Myin just mankelin
oli se sellainen munamankeli.- munakokkelia.
Monetko munat oli tangolla käynyt?
- Munalla töihin
Suosittelen lämpimästi. Tulin juuri mankelista. Nyt on niin hyvä olo ettei paremmasta väliä.
- miesmankeli
meniksie ihan littanaan? heh.. toi oli hyvä, koko mies mankelissa.
- Munalla töihin
miesmankeli kirjoitti:
meniksie ihan littanaan? heh.. toi oli hyvä, koko mies mankelissa.
Tiedoksi vaan, että menihän se. Siis aivan littuun.
- Kylmät kädet
Velosipedi.
Mielenkiintoista tietoa kyseisestä värkistä, kannattaa lukea:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Polkupyörä - meil eestis
seda nimetatakse jalgratas
mankelin tehtävähän on pusertaa nesteet ulos mankeloitavasta objektista ,. tyydyttävän lopputuloksen saamiseksi objektia on yleensä kuljetettava mankelin läpi useita kertoja ,. mankeloinnin jälkeen objekti onkin kuiva ja lerpsahtanut ,. mankelin käyttäjää alkaa tässä vaiheessa yleensä nukuttaa penteleesti ja hän mielellään köllähtää puhtaille mankeloiduille lakanoille ja vaipuu sikeään uneen - siitä välittämättä jäikö mankeliin kenties virta päälle. Joskus jopa käy niin että mankeli yrittää herättää väsähtäneen käyttäjänsä jotta tämä jatkaisi mankelointia ,.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803