Naurettavan pikkutarkkoja nykynaisten kriteerit, eipä voi muuta sanoa. Tutustuin mukavaan opiskelijatyttöön ja kemiat pelasi todella hyvin. Homma kaatui siihen kun hän ei hyväksynyt minun asumistani 19 km päässä hänen kodistaan. Siis asun nyt tällä etäisyydellä - olisin milloin tahansa valmis muuttamaan lähemmäs ja sanoin sen hänelle useasti - lisäksi meillä molemmilla on auto, mutta sekään ei riittänyt. Ilmeisesti hänen mielestään on epänormaalia jos mies asuu muualla kuin suunnilleen samassa korttelissa jo tutustumishetkellä.
Minulle on aivan sama missä nainen asuu, vaikka asuisi Ahvenanmaalla saaressa, se ei estäisi seurustelua kunhan hän ihmisenä tuntuu oikealta. Tuntuu kuin nuoret naiset hakisi miestä hyvin ahtaan muotin mukaan. Asuminen yksin tietyn kokoisessa kaupungissa tietyssä kaupunginosassa tietyn kokoisessa asunnossa kuuluu tähän muottiin. Jos on jotain muuta, on muotin ulkopuolella, outo, ja samalla kiinnostuksen ulkopuolella. Kyllä meidät miehet naurettavilla mittareilla määritellään.
Asia on sama kuin tapaisin baarissa mukavan, kauniin ja minusta kiinnostuneen naisen. Antaisin hänen rakastua ja sitten ilmoittaisin; "Käytit väärän tuoksuista hiulakkaa kun tutustustuttiin. Tämä juttu oli tässä."
Syrjiminen asuinpaikan perusteella
7
133
Vastaukset
- hullua on
Liittykö tää että hänen alueensa on jotenkin parempi tai erilainen esim. puistoja ja metsää vs. betonia?
- Ihan selvä
TEKOSYY
Kyllä tuo nyt vähän tekosyyltä kuulostaa, veikkaan että tässä jostain muusta oli oikeasti kyse. Jos itse tapaisin kivan miehen, kenen kanssa synkkaisi niin 19km ei olisi matka eikä mikään. Toisella puolella Suomea asuminen sitten olisi jo miettimisen arvoinen juttu, kaukosuhde voi olla raskasta pidemmän päälle.
- teemu-s85
Toisaalta kumppanin hakeminen pelkästään alle 20km säteeltä viittaa, miten sen nyt nätisti muotoilisi, sisäsiittoiseen elämäntapaan. Jos todella välittää toisesta niin asumisjutut yms. ei merkitse yhtään mitään. Tällaiset jutut kertoo paljon neitosten avara / kapeakatseisuudesta ja kannattaako miehen jatkaa juttua ollenkaan.
- aivan just niin
Tuossa oli vain ja ainoastaa kyse jätöstä. Nainen lemppasi miehen ja puki sen tuolla lailla sanoiksi. Ei ehkä kannata miehen jatkaa juttua jos on tullut jätetyksi.
- dsäölgmaä
aivan just niin kirjoitti:
Tuossa oli vain ja ainoastaa kyse jätöstä. Nainen lemppasi miehen ja puki sen tuolla lailla sanoiksi. Ei ehkä kannata miehen jatkaa juttua jos on tullut jätetyksi.
Itse tiedän myös tapauksia joissa olematon välimatka on ollut jo suhteen aloittamisen este. Tai se että mies asuu vuokralla tai kaverin kanssa. Monet naiset olettaa että jokainen "kunnon mies" on jo parikymppisenä joku Mr. Omistaja ja Itsenäisyys. Vaikka fakta on se että jokainen tuossa vaiheessa vasta harjoittelee elämään omillaan, myös naiset.
- Raaka fakta
Ilmeisesti ne kemiat eivät pelanneet molempiin suuntiin vaikka sinä koit kemian toimivankin. 19 km ei ole matka eikä mikään etenkään kun molemmilla kerran autot ja olit vielä ilmaissut että voisit muuttaa lähemmäskin. Naista ei vain kiinnostanut tarpeeksi ja käytti tuota tekosyynä lemppaamiselle. Eikös tuo nyt aika selvä juttu jokaisen päätellä tässä tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814