Mikä on se riivaajien kaste jos saan kysyä?

k-mies 12

Ensiksikin tiedämme Jumalan sanan arvon ja sen voiman joka ratkaisee onko sakramentti oikein suoritettu.
Me emme hyväksy uusintakasteita emme voi sitä tehdäkään koska Raamattu sen ankarasti kieltää.
Ja kun lahkolaisten omavaltaiset puuhat johdattavat helvettiin niin tiedämme Raamattua lukemalla että heidän kasteensa johtaa suoraan helvetin tuleen. Kaikki ihmisvoimaan luottavat hengelliset irtolaiset eli saataanan äpärät nuo räyskyttävät kapiset sekasikiöt kasteineen ja uskoineen jotka itse toisten vakuuttamina ovat itsensä kruunanneet eivät ole mikään seurakunta vaan he ovat uuden liiton lapsia mutta ei Jumalan lapsia vaan paholaisen synnyttämiä kristillisen opin rienaajia jotka eivät Raamatun mukaan peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkojen kasteessa riivaajat ottavat tykönsä kaikki jotka ulkopuolella sanan ovat pesseet itseänsä, suorittaneet tekojansa, jäljitelleet nuo jotka ovat juosseet esimerkistä toiseen että voisivat perustella itse valmistaman uskon ja uudestisyntymisen näennäistä todenperäisyyttä.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskova mies

Kysyn että miksi ei usko näy vauvakasteen saaneiden elämässä mitenkään jos eivät tietoisesti ole ottaneet Jeesusta elämäänsä? Valtaosa heistä on synnin vallassa. He kieltävät teoillaan Jeesuksen. Uskovien kasteen saaneiden elämästä usko sitävastoin näkyy. Kumpi on parempi että usko näkyy vai että se ei näy? Jos usko ei näy millään lailla, voidaan kysyä aiheellisesti että onko henkilö uskossa ollenkaan.

Se on se synti joka saa ihmisen kannattamaan tätä harhaoppia (kasteenarmo). Sen varjolla saa näet jatkaa synnissä. Ei tarvitse puhuakkaan mistään parannuksenteoista. Se on saatanan tahto että ihminen jatkaa synnissä. Jeesus kehoitti luopumaan synnistä, ei Hän kehoittanut jatkamaan siinä.

• k-mies 12

mene kirkkoon kysymään heiltä ..jotka eivät ole ottaneet.
        En minä niiden kanssa aikaani vietä, muuten kuin julistamalla Jumalan sanaa heille....teillä ja aitovierillä.

• Uskova mies
        k-mies 12 kirjoitti:

mene kirkkoon kysymään heiltä ..jotka eivät ole ottaneet.
        En minä niiden kanssa aikaani vietä, muuten kuin julistamalla Jumalan sanaa heille....teillä ja aitovierillä.

Kyllä ihminen jos omasta halustaan tekee jotain, niin silloin on motivaatio paras. Ei väkisin koira hauku, on sanonta. Sama pätee uskonasioissakin.

• k-mies 12
        Uskova mies kirjoitti:

Kyllä ihminen jos omasta halustaan tekee jotain, niin silloin on motivaatio paras. Ei väkisin koira hauku, on sanonta. Sama pätee uskonasioissakin.

olet aivan herra puupää itse kun tuollaista edes kehtaat minulle mainita.
        Et ole mikään uskova vaan jos en nyt läskipääksi sano niin ainakin sen että et tiedä uskon asioista mitään.
        ps. en sano sinua koiraksikaan.

• Uskova mies
        k-mies 12 kirjoitti:

olet aivan herra puupää itse kun tuollaista edes kehtaat minulle mainita.
        Et ole mikään uskova vaan jos en nyt läskipääksi sano niin ainakin sen että et tiedä uskon asioista mitään.
        ps. en sano sinua koiraksikaan.

Enhän minä sinua koiraksi sanonut, vaan esitin vertauksen. Ei tullut mieleenkään nimitellä sinua eikä muitakaan koiraksi.

• neuvoksi!

Oletko taas unohtanut ottaa lääkkeesi?
      Se aiheuttaa tuollaista sekavuutta!

• neuvoksi

Tuo oli tarkoitettu k-miehelle!

• k-mies 12

ai unohtaminen vai se ettei ota lääkkeitä?
        Molemmat sopisi sinulla ja sitten voitkin etsiä oikein syvää betoniallasta(ei ole Raamatullista)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      161
      2488
    2. 80
      1087
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      79
      654
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      96
      581
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36