Elikkäs , oon nyt syöny noita e-pillereitä jonkun pari viikkoa ja oon huomannut että mulla on aivan järjetön pissahätä koko ajan , ja kun menen vessaan ei välttämättä tule aina mitään. Johtuuko se pillereistä? toiseksi onko teillä ollut havaittavissa ylimääräistä vuotoa??
yaz pillerit + sivuvaikutukset
helpmeee
2439
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Huomasin itselläni saman, sekä mielialan vaihtelut, itkuisuus yms. Yksin en kestäis olla ollenkaan ja kun toisen kanssa on vedän herneet pienestäkin asiasta... Välillä tuntuu, etten oo ilonen kun sillon kun harrastetaan seksiä... hmm.. oon käyttänyt noita vajaa kuukauden.
itse selvitin tuon virtsa ongelman sillä että join paljon nestettä ja koitin pidätellä niit pitkään, kuin ikinä kykenin ja koitin viedä ajatukset aivan muaalle. viikon-kahden päästä ei tarvinnut laukata niiin usein vessaan :)