Kaverini kanssa on dilemma että mitä tehdä viikoloppuna jos ei halua tissutella alkuholin kanssa mutta silti haluais vastakkasien sukupuolen hyväksyvää seuraa. Uskovaisia ei olla ja nettireffit on käyty monesti läpi. Mitään ei oo kumminkaan jääny käteen. Auttakaa !!!! On tylsää olla sinkku. Ei seksiä eikä muutakaan mukavaa jota mukavan tytön kanssa vois harrastaa !!!
Seuraa ilman humalaa !
23
200
Vastaukset
Eikö treella oo sellasta paikkaa jossain vois vaikka vaan istuskella, juoda vaikka kahvia ja puhua paskaa? Tai vaikka pelata biljardia yms.? Ymmärtääkseni treen naistilanne on kohtuullisen hyvä...
Itseänikään ei kiinnosta ryypätä viikonloppuisin. Ja olen miettinyt, että mistä voisi löytää noin 24-30 vuotiaiden miesten seuraa (kun ei baareissa tule vietettyä aikaa). Oma kulta olisi kiva löytää, mutta ei tiedä mikä olisi hyvä paikka "etsiä".
- spedo bear
mene víttuun, nirppanokka-kisu
- Naisasialuseri
spedo bear kirjoitti:
mene víttuun, nirppanokka-kisu
Tui tui vajukki. Vituttaako runkkaus?
- .
En tiedä teistä mutta itse en lähesty ketään eikä ketään lähesty mua missään muualla ku baarissa. En kyllä aina jaksa käydä baaris mut aina muutaman viikon välein käyn koittaa onnea (ei yleensä viitti mennä heti seuraavan uudestaan ku tietää kuitenki ettei siit mitään tuu kuiteskaan), ei oo vielä tärpänny, mut kuitenki pointti oli se et itselle ei kertakaikkiaan tulis mieleenkään yrittää ees missään muualla ku baarissa. xD
- ....
Sehän se baareissa viihtymättömien ongelma onkin, kun vain baareissa uskalletaan lähestyä tuntemattomia. Kun baarit ei kiinnosta, niin ei oikein mistää voi seurustelukumppania löytää.
- Raitis mies
.... kirjoitti:
Sehän se baareissa viihtymättömien ongelma onkin, kun vain baareissa uskalletaan lähestyä tuntemattomia. Kun baarit ei kiinnosta, niin ei oikein mistää voi seurustelukumppania löytää.
Näinhän se vähän on. Selvinpäin ei ole oikein hyväksyttyä alkaa lähestyä tuntemattomia. Kännissä saa anteeksi vaikka kuinka paljon sosiaalista töppäilyä ja muuta kankeutta kun siihen on joku tekosyy.
Mutta muualta kyllä voi löytää kumppaneita. Helppoa se ei ole kun varsinkin nuorilla aikuisilla vähän kaikki tekeminen pyörii alkoholin ympärillä. Ei ole olemassa juurikaan isompaa sosiaalista tekemistä missä alkoholia ei olisi tavalla tai toisella mukana.
Oma neuvoni on olla tekemässä mahdollisimman paljon jotain sosiaalista ja tavata mahdollisimman paljon ihmisiä. Tämä onnistuu vaikkapa harrastamalla erilaisia asioita ja olemalla niissä aktiivinen. Näin todennäköisyydet kumppanin löytämiseen kasvavat edes hieman. - vcxvcxcxfsd
Raitis mies kirjoitti:
Näinhän se vähän on. Selvinpäin ei ole oikein hyväksyttyä alkaa lähestyä tuntemattomia. Kännissä saa anteeksi vaikka kuinka paljon sosiaalista töppäilyä ja muuta kankeutta kun siihen on joku tekosyy.
Mutta muualta kyllä voi löytää kumppaneita. Helppoa se ei ole kun varsinkin nuorilla aikuisilla vähän kaikki tekeminen pyörii alkoholin ympärillä. Ei ole olemassa juurikaan isompaa sosiaalista tekemistä missä alkoholia ei olisi tavalla tai toisella mukana.
Oma neuvoni on olla tekemässä mahdollisimman paljon jotain sosiaalista ja tavata mahdollisimman paljon ihmisiä. Tämä onnistuu vaikkapa harrastamalla erilaisia asioita ja olemalla niissä aktiivinen. Näin todennäköisyydet kumppanin löytämiseen kasvavat edes hieman.Ei kyse välttämättä ole humalasta, vaan siitä että baariin mennään rentoutumaan ja pitämään hauskaa. Kyllä ihmiset juttelevat toisilleen muissakin yleisötapahtumissa, koska ovat siellä viettämässä vapaa-aikaa.
Kaupassa kovin moni ihminen ei ole lainkaan vastaanottava ja näin ollen siellä harvemmin tulee tutustuttua tuntemattomiin ihmisiin.
- nainen+20..
baariin voi mennä selvinpäinkin, näkee heti ketkä osaa käyttäytyä ja ottaa kohtuullisesti. Itse olen lähes aina baarissa selvinpäin (koska autolla), eikä haittaa menoa yhtään. Voi siis heti erotella baarissa jyvät akanoista ;) naisiin tekee vaikutuksen jos osaa pitää hauskaa ilman että on tuhannen kännissä
Itse otan vain kohtuullisesti baarissa ollessani. Mutta ei ole kovinkaan kivaa katsella känniääliöitä koko iltaa/yötä. Ja sitten saa viä jonkun känniääliön tekeen tuttavuutta, eikä se meinaa millää uskoo ettei mua kiinnosta tutustua siihen.
- Totta.
Baareissa näkee aina välillä kahvittelijoita, yleensä ovat ulkomaalaisia, tai ulkomaalaistaustaisia miehiä.
- Raitis mies
Totta. kirjoitti:
Baareissa näkee aina välillä kahvittelijoita, yleensä ovat ulkomaalaisia, tai ulkomaalaistaustaisia miehiä.
Naisille ja ulkomaalaisille miehille on hieman soveliaampaa olla selvinpäin. Suomalaisia miehiä kohtaan kohdistuu paljon sosiaalisia paineita olla kännissä. Monet suomalaiset miehet ja jotkut naisetkin tulevat tahattomasti ja tahallisesti pilaamaan iltaasi jos olet selvinpäin.
- Selvä homma
Raitis mies kirjoitti:
Naisille ja ulkomaalaisille miehille on hieman soveliaampaa olla selvinpäin. Suomalaisia miehiä kohtaan kohdistuu paljon sosiaalisia paineita olla kännissä. Monet suomalaiset miehet ja jotkut naisetkin tulevat tahattomasti ja tahallisesti pilaamaan iltaasi jos olet selvinpäin.
Höpön löpön. Heikko itsetunto se siellä puhuu. Joskus käyn selvin päin baarissa ja saa yleensä parempaa reaktiota naisilta.
- ei hyvää päivää
Raitis mies kirjoitti:
Kuullostaa ihan jonkun alkoholistin selityksiltä. Jos ei munaa olla juomatta niin parempi on jäädä kotiin kasvattamaan itsetuntoa.
- Raitis mies
ei hyvää päivää kirjoitti:
Kuullostaa ihan jonkun alkoholistin selityksiltä. Jos ei munaa olla juomatta niin parempi on jäädä kotiin kasvattamaan itsetuntoa.
Edelleen riippuu hieman iästä kuinka paljon tätä tapahtuu. En tarkoittanut että kannattaa jäädä kotiin. Päinvastoin, kannattaa olla ihmisten ilmoilla. Mutta itsetuntoa tai ei, se ei poista sitä tosiasiaa että selvinpäin kerää myös negatiivista huomiota.
- Raitis mies
Riippuu vähän iästä. Varsinkin noin 18-24 v. voi olla todella vaikeaa, eikä baarit ehkä ole oikeita paikkoja. Tosin jos olet sosiaalinen ja pidät tanssimisesta niin saumoja voi olla. Tuosta vanhempana yleensä ihmiset alkavat hieman rauhoittua ja vähemmälläkin alkoholilla voi viettää aikaa.
Kokemuksesta tiedän vain että naiset eivät aina käytännössä syty täysin raittiisiin miehiin baareissa yms. vaan paremmat mahdollisuudet on muualla. Vaikka monet sanovat että raittius on ok tai jopa suotavaa, ei näin kuitenkaan aina ole. Monet pitävät juomattomuutta epäilyttävänä ja saattavat jopa epäillä että olet raiskausmielessä liikenteessä. Olen itse kuullut tämän useammalta naiselta, siis heidän kuvaillessa yleisesti miten he reagoivat selväpäisiin miehiin baareissa. Onneksi myös muunlaisiakin naisia on, eikä tuossa kannata menettää toivoaan. - ,
No on kyllä minustakin hiukan epäilyttävää selvinpäin mennä baariin, kuka sellasesta innostuu, itse en ees tykkää olla baarissa selvinpäin vaan yleensä vedän alkoholia minimissään noin 10 oluen verran ja maksimissaan vähän reilun kopallisen. Kun on tarpeeksi kovassa kännissä ni voi olla ihan hauskaaki siinä baaris ku menee sellaseen aikawarppausmoodiin, et ei puhu kenellekkään eikä tee mitään järkevää vaan keskittyy vaan hullun kiilto silmissä siihen kännissä olemiseen. Melkeen ku olis vähän niinku huumeis mut ei kuitenkaan sentään ihan. xD Olen tosin huomannut että optimaalinen känni naisten iskemiseen on noin 5-15 kaljatölkin verran, mutta ongelmaksi siinä muodostuu paljolti seilaava itseluottamus ja huonompana iltana ei riitä mikään viina maailmassa iskemiseen silloin on suositeltavaa vain warpata tai lähteä. Kerran olen jutellut naiselle vain noin 7 oluen jälkeen, mutta se on jo historiaa siinä mielessä, että nykyään en kehtaa iskeä edes kännissä naisia. En tosin ole ikinä onnistunut iskemään naista mutta lähimpänä se on ollut kun olen ollut todella kännissä. :D
- !!
Ei hyvää päivää.
- 10+13
En ihmettele yhtään jos et saa naista iskettyä kun olet kaatokännissä ja nainen näkee vain säälittävän miehenkuvatuksen edessään. Korkeintaan ~ 5 tölkkiä ja sen jälkeen ei kannata lähtemään enää itseään nöyryyttämään naisten edessä.
- surtsurtsurt
10+13 kirjoitti:
En ihmettele yhtään jos et saa naista iskettyä kun olet kaatokännissä ja nainen näkee vain säälittävän miehenkuvatuksen edessään. Korkeintaan ~ 5 tölkkiä ja sen jälkeen ei kannata lähtemään enää itseään nöyryyttämään naisten edessä.
Älä suotta aliarvioi naisia, ei kaikki ajattele niin naiviisti että "tää jannu on noin 5 kaljan kännis, ei se varmaan koskaan otakkaan enempää". Veikkaan että jos mies käyttäytyy jossain mielin järkevästi vaikka kymmenen kaljan jälkeen, on suht todennäköistä että on fiksu selvänäkin. Selvinpäin jossain määrin fiksun kännikäyttäytymistä voi vain arvailla.
Itse topikkiin:
Olen miettinyt että ehkä tosiaan kannattaisi etsiä seuraa jostain muualta kuin lähipubista. Vaikea vain keksiä aktiviteetteja joissa tapaisi samanhenkisiä naisia, esim biljardisaleilla tuntuu käyvän lähinnä miehiä. Tosin olen siinä määrin ujo etten ole koulussakaan saanut kontaktia oikestaan yhteenkään naiseen, vaikka olen opiskellut jo vuosia. TTY on kylläkin huono esimerkki, koska siellä opiskelee huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia.
- rikquu
Kyllähän toi baarien sulkeminen pois sulkee melkosen paljon mahiksia. Voisithan sä sinne baarin kavereides kanssa mennä vaikkette dokaisi, etitte vain sellasen jossa soitetaan teitä miellyttävää musaa. Voitte tilaa alkoholittomia, tai sanoa jos joku kysyy että sullon joku lääkitys käynnissä "etkä siks voi juoda, mutta halusit silti ulos tuulettumaan".
Toinen idea on että voit lähtee vaikka vklp yöllä snägärille, sieltä löytyy yleensä nuoria mimmejä, eikä ne tiedä oletko ite vetäny just 8 shottia naamaan baarissa vai vaan lasin vettä. - Pikkukylän tyttöi
En tiedä onko täällä tuppukylässä sit erilaista, mutta aika helposti tutustuu kyllä ihmisiin. Samassa kerrostalossa asuvat ovat aika tuttuja toisilleen ja itsekin on nimenomaan naapureihin tullut tutustuttua (siis niihin kenen kanssa synkkaa).
Sokeria yms. voi käydä lainaamassa melkein joka oven takaa,
eikä siinä oo mitään ihmeellistä.
Pari suhteenpoikastakin on alkanut tältä naapuruus-pohjalta.
Tosin jos tulee ero niin ei välttämättä oo kiva asua samassa pihassa. Baariympyröihin voi tosiaan lähteä myös selvinpäin :) Yksi mitä itse harrastan jonkin verran on bändien baarikeikoilla käyntiä. Sinne tuntuu jonkin verran lähtevän porukkaa ihan musiikin takia eikä vain kännejä vetämään. Eri asia on sitten, että kuinka vastaanottavainen se toisen sukupuolen edustaja on keskittyessään musiikkiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814