Jumala kutsui Salomoa pojakseen ja itseään hänen isäkseen.
Huomasin tuossa alhaalla seuraavanlaisen aloituksen:
"Miksi jehovalaiset käydät täällä jankuttamassa?
Huh huh sentään5.9.2011 15:09
- Ettei Jumalan Poika olisikaan Jumala.
Kuinka sitten ihmisen poikaa voidaan sanoa ihmiseksi?"
Huh huh sentään!
- Nyt tuli tuplahuoli Huh huh sentään eteen!
- Ettei Jumalan Poika olisikaan Jumala.
Kuinka sitten ihmisen poikaa voidaan sanoa ihmiseksi?"
- Kohta tulevat jehovalaiset tänne uudestaan jankkaamaan, ettei Salomo olisikaan Jumalan poika, eikä Jumalan poika olisikaan Jumala!
- Kuinka sitten ihmisen poikaa voidaan sanoa ihmiseksi?"
- Huh huh sentään näitä huolia ja tuplamurheita!
2.Samuelin kirja:
7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;
1.Aikakirja:
17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'
28:6 Ja hän sanoi minulle: 'Sinun poikasi Salomo on rakentava minun temppelini ja esikartanoni; sillä minä olen valinnut hänet pojakseni ja minä olen oleva hänen isänsä.
- Huh huh sentään, kohta tulee jehovalaiset ja rupee taas jankuttamaan, ettei Salomo Jumalan poika olisikaan Jumala, vaikka on Jumalan poika!
- Kuinka sitten ihmisen poikaa voidaan sanoa ihmiseksi?
- Mutta antaa niiden jankuttaa!
- Salomo on ja pysyy Jumalan poikana!
- Onhan ihminenkin ihmisen poika!
Salomo, Jumalan poika! Salomon isä on Jumala!
7
65
Vastaukset
Kuningas Daavid ja samoin hänen poikansa Salomo olivat kuninkuutensa lisäksi Jumalan - p r o f e e t t o j a, - ja heissä olevaa KRISTUSTA Isä Jumala kutsui pojakseen, [Ap.t.2:29-32]
1.Pietarin kirje 1
10 Sitä pelastusta ovat etsineet ja tutkineet profeetat, jotka ovat ennustaneet teidän osaksenne tulevasta armosta,
11 ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan - h e i s s ä -
o l e v a - K r i s t u k s e n - H e n k i - viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta."
Psalmit 2
7 'Minä ilmoitan, mitä - H e r r a - [JHWH] on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."' [2.Sam.7. luku]
Seuraavassa jakeessa on kahden herran ja yhden herrojen Herran neuvottelu:
Psalmit 110
1 'Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi."Salomolleko on annettu ikuinen kuninkuus?
Salomon rakentama huoneko oli ikuinen?
Ethän sinä edes halua ymmärtää Jumalan Sanaa.- Huh hui sentäs
Pitihän se jo arvatakkin että hetihän te jehovalaiset tulette tänne jankuttamaan!
Mutta kalamos, mitä mieltä olet tästä 'ekivaarin' 21.9.2011 klo 09:09 antamasta selityksestä? Onko se oikein vai väärin?
ekivaari kirjoitti:
Mutta kalamos, mitä mieltä olet tästä 'ekivaarin' 21.9.2011 klo 09:09 antamasta selityksestä? Onko se oikein vai väärin?
Sinun kommenttisi ei ollut vielä näkyvissä, kun tuota vastaustani aloittajalle kirjoitin. Kun sitten kommenttini lähetettyäni huomasin sinun ehtineen ensin ja vilkaisin ensimmäisiä rivejäsi, niin suorastaan hämmästyin. Kirjoitit hienosti.
kalamos kirjoitti:
Sinun kommenttisi ei ollut vielä näkyvissä, kun tuota vastaustani aloittajalle kirjoitin. Kun sitten kommenttini lähetettyäni huomasin sinun ehtineen ensin ja vilkaisin ensimmäisiä rivejäsi, niin suorastaan hämmästyin. Kirjoitit hienosti.
Kiitos, kalamos, rehellisestä vastauksestasi!
- body
Kas kun Salomo ei ollut arkkienkelin , tai arkkienkelin isän pojan poika. ??
Ihmisellä on outo taipumus ja -mielikuvitus etsiä ja korottaa itselleen jumaliksi sopivia olentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077