Nätti söpöläinen vs. seksiä tihkuva miestennielijä?

kumpikampi???

Miehet miehet, olisi kysyttävää. Kumpi itseenne iskee paremmin? Sellainen nätti ja kiltinnäköinen naapurintyttö vain seksikäs tyrkky viettelijätär?

Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen nainen, kauniiksi kehuttu. Olen aina ollut vähän ujo ja hävennyt kroppaani. Ystäväni on taas vähemmän kaunis, mutta hän on todella seksikäs, estoton ja sinut itsensä ja kroppansa kanssa.

Aina kun menemme baariin, niin kaikki miehet yrittävät iskeä ystävääni. Hän saa arkielämässäkin jatkuvasti huomiota ja treffipyyntöjä, miehet vislailevat perään. Hän on myös ihmisten puheissa usein seksipommin maineessa. Minua taas ei tulla koskaan kysymään. Usein miehet sanovat nätiksi, mutta sille tasolle juttu sitten jääkin.

Olenko siis liian kiltti naistyyppi? Vetoaako miehiin paremmin sellainen seksikäs ja tuhma miestennielijä?

29

2544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kaikkea kysytkin. Kyllä ne vaan on ne tuksu- tyyliset naiset, jotka miehiä kiehtoo.

    • 11+18

      No kyllähän se on niin, että mies kokee kiinnostavaksi naisen, joka tuo sopivalla tavalla itseään tykö. Seksikkyys on nimenomaan sitä, että on sinut itsensä kanssa. Monikaan kaunis ei ole vaan voi olla hyvinkin kompleksinen ulkonäöstään.

      • Toista kanttia

        Aika usein kuitenkin itseään tykö tuovat naiset ovat huonoitsetuntoisia ja yrittävät korottaa egoaan kerjäämällä huomiota, itsetunto riippuu huomion määrästä jne. Oman arvonsa tunteva nainen ei tarvitse hyväksyntää ulkopuolelta.


    • asdgasgd

      Seksikkyys on itsevarmuutta.
      Tottakai itsensä kanssa sinut oleva itsevarma nainen kääntää enemmän päitä kuin joku ujo hiirulainen.

    • Juuso-Kalevi-Mustikk

      Höpön löpö. Nätti, söpö naapurintyttö on paras. Varsinkin kun ujo tyttö paljastuu seksipedoksi kahden kesken, niin nam nam. Sellainen on huomattavasti kiihottavampaa kuin joku yltiöseksikäs bimbo joka paneskelee kaikkien vastaantulevien panoeinojen kanssa.

    • nieltävä...

      tyrkky on ihan jees, siltä saattaa saada muutakin kuin avokämmentä poskelle.

    • rthfggbfb

      kyllä ehdottomasti nätti naapurintyttö on paras.

      Tuollaisille bimboille kyllä vislaillaan ja ehdotellaan ihan lämpimikseen, mutta ei niissä mitään vakavampaa yritetä. Eli valitse tyylisi sen perusteella mitä olet hakemassa.

    • nhgdvk

      Varmasti miehet olettavat, että ystävältäsi saa helpommin seksiä, mikä todennäköisesti pitää myös paikkansa, vai? Harvemmin kukaan vislailee perään, kun mielessä on seurustelusuhde tositarkoituksella. Se on enemmäkin merkki siitä että nainen on pantavan näköinen.
      Eli jos haluat seksiä, niin kannattaa pukeutua paljastavammin. Jos haluat seurustelusuhteen, niin sinulla ei ole mtään syytä vaihtaa tyyliäsi. Et tietenkään tuolla tyylilläsi saa yhtä paljon huomiota miehiltä, mutta silloin kun joku mies kiinnostuu, niin se on todennäköisemmin tositarkoituksella.

    • Millä tavoin haluat vedota mieheen?

      Jos himosta puhutaan niin se seksikäs tyrkky viettelijätär synnyttää enemmän himoa katselemalla kuin perusnätti naapurintyttö ja miehet, jotka seksiä haluavat niin varmasti ohjautuvat hänen puheilleen ennemmin koska se "seksikkyys" on enemmän tyrkyllä. Mutta todennäköisesti suurempi osa näistä miehistä haluaa vain sitä seksiä, eli mistään sen kummemmasta ei kannata ruveta haaveilemaan.

      Sen sijaan perusnätti naapurintyttö on minulle ainakin sellainen nainen, jota voisin ajatella potentiaalisena kumppanina.

      Eli molemmat tyypit kyllä vetoaa miehiin (ainakin minuun), mutta eri tavoin. Tietenkin jälkeenpäin voi nuo tuntemukset kumpaakin tyyppiä kohtaan muuttua, mutta jos nyt yleistää pitää niin ylläoleva luokittelu on aika pätevä.

    • kiltit tytöt Rocks

      Minusta liian itsetietoinen nainen ei ole seksikäs. Eli siinä mielessä kiltti tyttö on enemmän minun mieleen. Tietysti naisellisuuden tuominen esiin on aina plussaa. Olen aina pitänyt jopa hieman nörttimäisiä tyttöjä aika hotteina.

    • tyhmät yäk

      noista se söpöläinen

      paras kuitenkin terävä älykkö

    • 20+6 = __v

      Nätti söpöläinen,ehdottomasti.Ujous on myös todella söpöä.

    • truthths

      Riippuu siitä mitä mies haluaa. Jos mies haluaa vain seksiä (varsinkin jos on itse varattu ja oma nainen on harmaa perusnätti hiirulainen), niin totta kai hän ottaa sen seksikkään tyrkyttäjän. Seksikäs povipommi ei vaan välttämättä kelpaa seurustelusuhteeseen.

      AP:n kaltainen perusnätti nainen saattaa olla liian arvokas käytettäväksi yhden yön juttuihin. Ujo arasteleva käytös viittaa myös siihen, että hän ei suostuisi kuitenkaan yhden yön panoksi, joten häntä on turha lähestyä.

      Kannattaa muistaa, että myös miehet saattavat mennä baariin ilman panoaikeita. Saattaa olla, että ovat uskollisia tyttöystävälleen, ovat vain kaveriporukassa (esim. polttarit), ovat työporukalla liikkeellä tai ovat tulleet vaan yhdelle nopeasti. Moni mies tulee myös baariin pelkästään juomaan ja nollaamaan itseään esim. parisuhdeongelmien vuoksi eikä silloin katsele naisia ns. sillä silmällä.

      AP:n kannattaisi muistaa, että jos saa kehuja, niin kiitetään eikä tyrmätä ja alenneta itseä. Kun on oma itsesi, mutta ei häpeile, niin se on parasta.

    • Itse en perusta ujoista naapurin tytöistä kun en itsekkään ole mikään ujo naapurin poika. ;)

      Itsevarma (ei pidä sotkea koppavaa/ylimieliseen) nainen on aina seksikäs.

    • kolmas vaihtoehto

      Kyllä muitakin vaihtoehtoja on kuin nuo ääripäät. En itse pidä seksikkäänä mitään tyrkky-pukeutumista vaan tietynlaista itsensä kantamista, josta näkee että ihminen pitää itsestään.

      Puhun nyt lesbon näkökulmasta, mutta olettaisin että jotkut heteromiehet voivat allekirjoittaa saman. Tytössäni minua viehätti se, että hän ei pukeutunut tyrkysti tai tehnyt itseään tykö millään yliseksikkyydellä. Oli vain oma itsensä, pilke silmäkulmassa. Hänestä näki, että yhden illan juttua tuskin on luvassa (en tosin ollut sellaista vaillakaan), vaan hän oli itseään arvostava kaunis nainen. Sitä on vaikea kuvailla, mutta hän osasi viestittää olevansa seksuaalinen olento ilman, että olisi luvannut mitään tai edes puhunut asiasta. Hän vain hehkui sellaista itsestään pitävän ihmisen positiivista energiaa. Vaatteet olivat todella naiselliset, mutta eivät yhtään liian paljastavat tai tökeröt vaan pelkästään naiselliset.

      Annettu mielikuva piti myös paikkansa, voin kertoa että itsevarmuuden ja itsestään pitämisen antama lupaus piti paikkaansa ja ylittikin odotukset. ;)

      Ei kai ole niin, ettei heteronaisissa ole kuin vain noita ääripäitä, luulisi olevan jos lepakkopiireihinkin heitä riittää...

    • 66666666666

      Et ole liian kiltti naistyyppi.

      Olet liian TYLSÄ naistyyppi.

      Ymmärtäkää jo, kiltti ja tylsä on kaksi eri asiaa.

      • Anonyymi

        Niin kyllä seksikäskin nainen voi olla kiltti. Ainakin joskus:)


    • Miami2Ibizq

      Ottakaa miehet nainen ja tykkää panna, ei mitään hiirulaista nii ei tarvi mennä pettämään kun seksiä on.

    • kiltti mies.

      Mulle kelpais kiltti naapurintyttö. Seksikäs viettelijätär tuskin kelpaa muille kuin pelimiehille. Sellanen nainen on myös aika käytetty ja ei ole luotettava.

    • lottamari<3

      Entä jos on kiltti naapurintyttö ja silti seksikäs viettelijätär samassa paketissa ja luotettava, niin minusta se on kyllä ihan parasta mitä mies voipi saada :)

    • Kyl se on tuo eka vaihtoehto joka muhun iskee. Eli kiltti naapurintyttö tänne kiitos :)

    • 44223233

      Itse tykkään kilteistä ja vähän ujoistakin tytöistä, sellainen on jopa seksikästä. Vieraille miehille liian tyrkkynä oleva nainen on jo turn off. Tapailtaessa tai seukattaessa ei kyllä haittaa vaikka tämä kiltti ja ujokin tyttö olisi mulle tyrkyllä...mutta vain mulle eikä kaikille muillekin miehille!

    • blabla1

      Kyllä söpö viehättää enemmän, sinua vaan tuskin kiinnostaa semmoiset miehet itseänsi ketkä ei ole vain enemmän seksin perään.

    • 13+5

      Paha sanoa tuntematta sen kummemmin sinua kuin kaveriasikaan, mutta yleisesti ottaen seksikäs, itsevarma nainen kiinnostaa ainakin itseäni ensisijaisesti seksiseurana (ns. "tota kun pääsis painamaan"-ilmiö), kun taas ujo söpöliini vaikuttaa paremmalta tyttöystävämateriaalilta. Tietty kummastakin vo kehkeytyä kumpaakin, ei näitä ole kiveen hakattu.

      Tekstisi perusteella sun ongelmana taitaa olla lähinnä ujous, estyneisyys ja epävarmuus. Tämän takia annat sellaisen pelokkaan ja torjuvan vaikutelman, minkä takia monikaan mies ei viitsi tai uskalla sinua lähestyä. Kannattaa tietty myös miettiä mitä itse haluat, suurin osa niistä kaverisi perään huutelevista miehistä kun ei tosiaan halua siltä muuta kuin seksiseuraa.

    • Miehen logiikka

      Otetaan sellainen nainen joka ei säväytä seksuaalisesti ja sitten valitetaan naiselle asiasta ja kuolataan niitä seksikkäitä naisia. Itsetunto ei riitä seksikkäisiin naisiin, jotka kaiken lisäksi käyttäytyisivät kunnolla.

    • Naisia moneen junaan

      Ei kaikki miehet ole huonolla itsetunnolla varustettuja, joten ne itsevarmat miehet juuri valitsevat kauniin naisen, tuo että että hiirulainen on sopiva vaimoehdokas on vain miehen tapa sanoa että en saa kaunista ja seksikästä naista. Niin se vain on.

      Ja mitä sillä seksikkyydellä tarkoitetaan? Siitä kun on ihmisillä aika erilaiset käsitykset. Omasta mielestäni seksikäs on sellainen että kantaa itsensä varmasti (ei tyrkysti), on tyytyväinen itseensä jahehkuu sitä ulospäin. Se on se olemus mikä sen tekee.

      Sitten on ne naiset jotka kuvittelee että se 5 cm pakkelia ja lyhyt mekko on seksikästä mutta mielestäni ei ole. Se on vain halvannäköistä ja tyrkkymäistä, sellaiset naiset viestivät ulkonäöllään helppoutta, ei mitään muuta. Tuon tyyppiset naiset eivät ole välttämättä edes kovin kauniita.

      Naisessa voi muuten helpostikin yhdistyä söpöys ja seksikkyys, en näe että nämä kaksi asiaa sulkisivat toisensa pois. Kyllä naisia on monenlaisia, ei vain aloittajan mainitsemaa kahta lajia.

    • No doubt

      Nätti söpöläinen! Enklanniksi sexy cute on parasta mitä voin kuvitella. Paino toisella sanalla.

    • Anonyymi

      Seksipommi on paras

    • Anonyymi

      Olen kohdannut sellaisen, joka piti noi molemmat sisällään ja oli kyllä petollinen ihminen. Katosi itsellä usko kunnolliseen naiseen, joka voisi olla myös luottamuksen arvoinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe