OPISKELIJOILLE TURUSSA

Krist. opiskelija

Olen muuttanut vastikään Turkuun opiskelujen perässä.
Haluaisin löytää paikan, jossa voisin hoitaa uskoani ja ylistää Jumalaa, kuulla puhdasta Jumalan Sanaa, tutustua muihin (omanikäisiin) uskoviin ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden uskovien kanssa.

Entä luterilaiset / herätysliikkeet / kirkkokuntiin sitoutumattomat?
Onko teillä omia kokemuksia jonkin järjestön / srk:n opiskelijoille / nuorille aikuisille suunnatusta toiminnasta?

5

225

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotuksia?

Täällä on hiljaista - olisiko ehdotuksia?

Kiitos.

• ehdotus

En ole enää opiskelijaikäinen enkä turkulainen, mutta vastaan kun ei niitä ole tähän tullut. Ehkö olet tässä vaiheesa syksyä jo paikkasi löytänytkin.

Ehdotukseni on:
      tutustu SLEY:n opiskelijatoimintaan.

Olen puskaradion kautta kuullut, että Luther-kirkko on suurinpiirtein täynnä su-aamun jp:ssa. Huomattava osa kuulemma opiskelijoita ja lapsiperheitä.

Kuukkeloi SLEY:n nettisivulle. "Evankeliset opiskelijat" on myös facebokissa.

• Oma uskova seurakunt on paras,kansalähetys on kirkon sisällätoimiva järjestö.
      Kannatta kysellä eri seurakunnista. Minä itsekuuluin kuulun kansanlähetykseen.
      Mutta en ole nuori enään,joskus olin kun muutimme turkuun.

• Tämä oli tässä

Suosittelen Puutahakatu 13
      Lutherkirkkoa

• Uskis80

Moi! Tosta sun kyselystä on jo hetki, mutta pari lisävinkkiä. Kansan Raamattuseuralla on perjantaisin opiskelijailtoja ja Raamattu puhuu seurakunnassa Hämeenkatu 28:ssa on hyviä torstai iltoja nuorille aikuisille. Vapiksen nuortenillat lauantaisin on myös hyviä, mutta siellä ei ehkä niin helposti tutustu ihmisiin. :-)
      Siunausta. Toivottavasti löydät oman paikkasi

P.S. Noihin juttuihin mitä tosta Raamattu puhuusta kirjotetaan netissä, ei sit kannata uskoo. Ne on pelkkää tahallista mustamaalaamista ja valetta. :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      600
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      514
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe