Olen muuttanut vastikään Turkuun opiskelujen perässä.
Haluaisin löytää paikan, jossa voisin hoitaa uskoani ja ylistää Jumalaa, kuulla puhdasta Jumalan Sanaa, tutustua muihin (omanikäisiin) uskoviin ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden uskovien kanssa.
Entä luterilaiset / herätysliikkeet / kirkkokuntiin sitoutumattomat?
Onko teillä omia kokemuksia jonkin järjestön / srk:n opiskelijoille / nuorille aikuisille suunnatusta toiminnasta?
OPISKELIJOILLE TURUSSA
5
225
Vastaukset 5
- Ehdotuksia?
Täällä on hiljaista - olisiko ehdotuksia?
Kiitos. - ehdotus
En ole enää opiskelijaikäinen enkä turkulainen, mutta vastaan kun ei niitä ole tähän tullut. Ehkö olet tässä vaiheesa syksyä jo paikkasi löytänytkin.
Ehdotukseni on:
tutustu SLEY:n opiskelijatoimintaan.
Olen puskaradion kautta kuullut, että Luther-kirkko on suurinpiirtein täynnä su-aamun jp:ssa. Huomattava osa kuulemma opiskelijoita ja lapsiperheitä.
Kuukkeloi SLEY:n nettisivulle. "Evankeliset opiskelijat" on myös facebokissa. Oma uskova seurakunt on paras,kansalähetys on kirkon sisällätoimiva järjestö.
Kannatta kysellä eri seurakunnista. Minä itsekuuluin kuulun kansanlähetykseen.
Mutta en ole nuori enään,joskus olin kun muutimme turkuun.- Tämä oli tässä
Suosittelen Puutahakatu 13
Lutherkirkkoa - Uskis80
Moi! Tosta sun kyselystä on jo hetki, mutta pari lisävinkkiä. Kansan Raamattuseuralla on perjantaisin opiskelijailtoja ja Raamattu puhuu seurakunnassa Hämeenkatu 28:ssa on hyviä torstai iltoja nuorille aikuisille. Vapiksen nuortenillat lauantaisin on myös hyviä, mutta siellä ei ehkä niin helposti tutustu ihmisiin. :-)
Siunausta. Toivottavasti löydät oman paikkasi
P.S. Noihin juttuihin mitä tosta Raamattu puhuusta kirjotetaan netissä, ei sit kannata uskoo. Ne on pelkkää tahallista mustamaalaamista ja valetta. :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451