OPISKELIJOILLE TURUSSA

Krist. opiskelija

Olen muuttanut vastikään Turkuun opiskelujen perässä.
Haluaisin löytää paikan, jossa voisin hoitaa uskoani ja ylistää Jumalaa, kuulla puhdasta Jumalan Sanaa, tutustua muihin (omanikäisiin) uskoviin ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden uskovien kanssa.

Entä luterilaiset / herätysliikkeet / kirkkokuntiin sitoutumattomat?
Onko teillä omia kokemuksia jonkin järjestön / srk:n opiskelijoille / nuorille aikuisille suunnatusta toiminnasta?

5

225

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotuksia?

Täällä on hiljaista - olisiko ehdotuksia?

Kiitos.

• ehdotus

En ole enää opiskelijaikäinen enkä turkulainen, mutta vastaan kun ei niitä ole tähän tullut. Ehkö olet tässä vaiheesa syksyä jo paikkasi löytänytkin.

Ehdotukseni on:
      tutustu SLEY:n opiskelijatoimintaan.

Olen puskaradion kautta kuullut, että Luther-kirkko on suurinpiirtein täynnä su-aamun jp:ssa. Huomattava osa kuulemma opiskelijoita ja lapsiperheitä.

Kuukkeloi SLEY:n nettisivulle. "Evankeliset opiskelijat" on myös facebokissa.

• Oma uskova seurakunt on paras,kansalähetys on kirkon sisällätoimiva järjestö.
      Kannatta kysellä eri seurakunnista. Minä itsekuuluin kuulun kansanlähetykseen.
      Mutta en ole nuori enään,joskus olin kun muutimme turkuun.

• Tämä oli tässä

Suosittelen Puutahakatu 13
      Lutherkirkkoa

• Uskis80

Moi! Tosta sun kyselystä on jo hetki, mutta pari lisävinkkiä. Kansan Raamattuseuralla on perjantaisin opiskelijailtoja ja Raamattu puhuu seurakunnassa Hämeenkatu 28:ssa on hyviä torstai iltoja nuorille aikuisille. Vapiksen nuortenillat lauantaisin on myös hyviä, mutta siellä ei ehkä niin helposti tutustu ihmisiin. :-)
      Siunausta. Toivottavasti löydät oman paikkasi

P.S. Noihin juttuihin mitä tosta Raamattu puhuusta kirjotetaan netissä, ei sit kannata uskoo. Ne on pelkkää tahallista mustamaalaamista ja valetta. :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe