tasa-arvoisempia kuin toiset. Mielipieesäkin esiintuomisessa. Kaikkialla. NWO pullistelee voimansa tunnossa niin USA:ssa kuin Suomessa: http://nwohavaintoja.blogspot.com/
Tämä ei pääse Suomen korruptoituun mediaan vaan tiedonvälittäjä kyörätään lainvastaisesti pakkohoitoon mielisairaalaan. Kyllä, Suomessa ja vuonna 2011.
Toiset ovat
2
51
Vastaukset
- raakkuna1
Täytyy ymmärtää että korruptio on aina mielletty yhteiskunnan pahimmaksi viholliseksi, se tarkoittaa että eräillä on oikeus välttää yhteiskunnan lakiperäinen toiminta lahjusten muodossa. Niin ollaan väitetty ettei suomessa ole juurikaan mainittua korruptiota tuossa muodossa. Mutta tiedämme että korruptio ilmiö toimii suomessa eri tavalla, ja silloin havainnoidaan "Hyvä veli järjestelmää" joka on huomioitu suomessa varsin vahvana. Ja sen toimintaperiaate estää noudattamasta yhteiskunnan lakisäädöstä, joka sinänsä lain noudattamisen kautta oikaisee väärää toimivaltaa. Ollaan siis huomattu että suomessa vallitseva "Hyvä veli järjestelmä" on yhteiskunnan pahin vihollinen, joka estää lakia oikaisemasta väärää toimintaa.
Ja kun tarkkaillaan suomessa vallitsevaa hegemoniaa, niin se ilmenee valtarakenteessa, kun omat suojelee kaltaisiaan, ja asioista ollaan samaa mieltä, niin rangaistuskäytäntöä, tai virasta poistoa ei sallita astuvan voimaan. Ja vastaavasti nämä hegemoniat vaativat yhteiskuntalakia toimimaan heidän kannaltaan eduksi, ja poistamaan kokonaan häiritsevät tekijät, ja silloin halutaan käyttää vaikkapa psykiatrista järjestelmäämme, joka poistaa häiritsevän tekijän mielisairaalaan, jossa henkilön yhteiskuntakelpoisuus mitätöidään, lääkitään, ja pidetään vangittuna kuin vankilassa, eikä enää häiritse hegemonian toimintaa yhteiskunnassa.
Niin tässä kohtaa Raakkuna voi tuoda esiin Suomen psykiatrisen järjestelmän toimivuuden, ja voin sanoa omasta kokemuksestani että tampereen psykiatrinen hoitojärjestelmä on tietoinen oikeanlaisesta vastuustaan, joka on ollut asiallisten hoitohenkilökunnan jäsenten vastuulla, ja ennenkaikkea korkein Psykiatrian edustaja Hannu Pekkarinen on virkavastuutehtävässään pitäytynyt hyvin tarkoin tutkinnan kautta tulleissa tosiasia tiedoissa, ja ei ole sallinut väärinkäytösten ilmentymistä suomessa. Ja samalla linjalla on ollut myös Nokian mielisairaalan koko henkilökunta, ja he ovat mielellään oikeanlaisen linjan ylläpitäjiä suomessa. Joten Robert Pallari haluaa antaa maininnan että vallitsevan hegemonian yllytyksestä huolimatta, vastuuvelvollisuus on säilynyt luotettavana Suomen psykiatrisessa järjestelmässä. Ja sellaisesta asiasta lääkärikunnan asiantuntemuksesta suomenkansa saa olla kiitollinen. Salut - HALALALALALALALAALAL
NAISET KEITTIÖÖN vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437