Hävettää olla suomalainen.

Otto Ville

Suomalaisen rasismin juuret ovat kaukana menneisyyden hämärissä muistoissa. Jo kivikautena suomalaiset rasistit nuijivat muukalaisia hengiltä. Menneisyytemme on häpeällinen.

Kansalaissodan aikana maassa oli yleisenä kansanhuvina ampua naapurimaan kansalaisia, jotka olivat täällä auttamassa orjuutettuna pidettyä työväenluokkaa porvariluokan aiheuttamasta ahdingosta pois. Olemme todella inhottava kansa, tämän todistaa synkkä ja ahdasmielinen verinen historiamme. Tämän jälkeen oikeistolainen rasismi nousi Lapuan liikkeen ja sittemmin Ikl:n nimellä koko maailman tietoisuuteen, kaikkialla tiedettiin että suomalaiset ovat fasistisia rasisteja. Kyllä hävettää olla suomalainen. Tämä huipentui v. 1939 Mainilan laukauksiin, jonka seurauksena lukuisia ystävällismielisen naapurin kansalaisia kuoli suomalaisten tykinammuksien tappaviin räjähdyksiin. Ymmärrettävistä syistä naapurimaan oli pakko vastata näihin julmiin tekoihin, vaikka pitkään etsittiin rauhanomaista ratkaisua, lopulta tästä alkoi täysimittainen rasisminvastainen sota. Tästä voimme syyttää sotahulluja veteraaneja, jotka murhanhimon vallassa fasistisia marssilauluja hoilaten, marssivat sotakentille tappaakseen. Voi mitä kamaluuksia he tekivätkään, häpeämme heidän muistoaan.

Suomalaiset Bristol Blenheim tappajapommittajat pimensivät naapurimaan taivaan ja kylvivät suunnatonta tuhoa naapurimaamme kauppaloihin ja suurkaupunkeihin, pieniä lapsia, viattomia nuorukaisia ja odottavia äitejä sekä vanhuksia kuoli lukuisia suomalaisten vihapommien räjähdyksien tappamana. Suomalaisten maahan kylvämät petolliset murhamiinat räjäyttivät salakavalasti kuoliaiksi, maahan ystävällisessä tarkoituksessa tulleita rasismia ja fasismia vastustavia naapurimaan joukkoja.

Suomalaiset olivat fanaattisesti aseistunut kansakunta, aseita oli varastoitu miltei kaikilta aikakausilta, tappajakoneita ja tappajaluoteja, murhavälineitä olivat varastot pullollaan ja niitä käytettiin sääliä tuntematta. Suomen lentokonetehtaat rakensivat kansanhävittäjä lentokoneita ja pommeja niihin, aikeenaan etninen puhdistus ja maan rajojen laajentaminen aina Kiinan rajoille saakka. Tämä oli suomalaisen rasismin huipentuma, erilaisten ihmisten tappaminen miljoonia maksaneiden murhaajakoneiden avulla, raukkamaisesti vielä ilmasta käsin. Suomalaiset sukellusveneet tekivät naapurimaiden kauppamerenkulun ja kalastuksen kuolemanvaaralliseksi, lukuisia lapsia nääntyi nälkään. Todella kavalaa ja epäreilua ihmisten murhaamista. Ystävällinen naapurimaamme joutui käyttämään runsaasti voimavarojaan ja uhraamaan parhaimpia kansalaisiaan suomalaisen fasismin ja rasismin pysäyttämiseen, eikä sekään riittänyt, fasistinen Saksa osallistui suomalaisten liittolaisena Euroopan ja Aasian valtaussuunnitelmiin, mutta tämä synkkä yhteen liittoutunut pahuus lopulta kukistettiin, suomalaiset ja saksalaiset rasistit ja fasistit nujerrettiin totaalisesti, taas kerran. Maamme oli pelastettu, demokratiaa ja rauhaa puolustavat kansakunnat pääsivät voitolle.

Nyt meidän on pidettävä huoli siitä, etteivät viharasistiset voimat pääse vaikuttamaan maamme kohtaloihin, kaikki tappaja aseet on kerättävä pois ja viharasistiset puolueet ja järjestöt on kiellettävä, muuten maamme maine globaalina monikansallisena suvaitsevaisena valtiona vaarantuu. Tulevina päivinä toivomme näkevämme monikulttuurillisen hallituksen, jonka pääministeri on islaminuskoinen Somaliasta maahan muuttanut suomalainen ja presidenttinämme on Nigeriasta maahan tullut suomalainen nainen. Vasta silloin voimme nostaa häpeästä maahan painuneet päämme, ja olla ylpeitä siitä, että olemme suvaitsevaisia ihmisiä, jotka ovat nujertaneet viimeisetkin fasistiset vihankylväjät maastamme.

21

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suksi v...

Hävettää kun olet suomalainen!

• Kartiokangas

Heh. Aika tehokkaan oloinen trolli ylläpidolta. Jatkakaa....

• suksi v...

älä suksikaa.

en lukenut teksiä ...

• fcdr

taitaa totuus satuttaa sua aika pahasti vai?

• Suomi kaikille

Monessa maassa sana suomalainen ja sana rasisti tarkoittavat käytännössä samaa asiaa. Suomalaiset mielletään rasisteiksi. Tämä on perussuomalaisten syytä, vaarantavat maamme maineen ja vaikeuttavat ulkomaisen työvoiman saamista.

• kiinnostava väite

väittämäsi nukaan suomalaisista siis yli 95% on perussuomalaisia.

• Ei kiitos.

"suomi kaikille"?

eli suomi kaikille maailman pummeille?

Eihän tänne pääasiassa tule kuin paskoja ja suurin osa on somalipaskoja.

• Ei me voida
        Ei kiitos. kirjoitti:

"suomi kaikille"?

eli suomi kaikille maailman pummeille?

Eihän tänne pääasiassa tule kuin paskoja ja suurin osa on somalipaskoja.

sulkea rajoja, elämme globaalissa maailmassa, tämä maapallo on meidän kaikkien yhteinen. Ei me pärjätä täällä yksin, meidän pitää saada koulutettua työvoimaa ja sit'ä saadaan Afrikasta, Somaliastakin.

• Ei tahdo sanoa

Minä tahtoa kirjoittaa nimetön, toivottavasti se sopii, jooko. Suomi ei ole hyvä paikka asua, kun on Afrikasta, tämä maa kylmä, ihmiset toiset hyvin paha ihminen, muutama hyvä ihminen, ongelma olla rasistiset. Joensuu minä kokea, paha paikka, ei tykätä olla, minä kokeilla Jyväskylä, hyvät nainen, mihet vihaa minä, muutta Helsinkiin, hyvä kaupunki, minä viihtyy, paljo uusi ystävä, mutta miksi aina sanoa paha sana minun, haukku musta mies, lehti kirjoittaa, musta mies teki paha, mutta ei se totta, minä olla hyvä, minä ei tekee paha. Minä ei tykkää rasisti, minä ei tykkää nuori ei hiukset päässä viha ihmiset, sylkee ja potkii, haukku ja olla pahat rasistit, minä tykkää vihreät ihmiset ja minä tykätä vasenpuolue aate.

• go home

Häivy takaisin somaliaan, mitä täällä valitat.

• p-p-pök

Ja höpön höpön. Ei tolkun tolkkua tässäkään aloituksessa, jos se nyt sitten oli huumorimielessä tehtyä, niin ehkä pieni tolkku oli , mutta kaikenlaisella töhnällä sitä viitsii joku päätään vaivata.

• Vastustan rasimia

Miksi ihmeessä Suomessa sallitaan perussuomalainen puolue, tämähän on aivan selvästi rasistinen puolue, halveksii yhteiskunnan demokraattisia arvoja. Tämä puolue pitäisi ehdottomasti lakkauttaa, onhan se jo nyt vaarantanut Suomen kansainvälistä mainetta kiusallisella tavalla.

T. Anna-Liisa Savoniemi, sdp.

• tyhmäkö olet?

Oiskohan se kuule sillä tavalla, että osa kansalaisista on äänestänyt sellaista puoluetta kuin perussuomalaiset. Nyt puolue toteuttaa äänestäjiensä tahtoa. Jos et tiedä, tätä kutsutaan demokratiaksi. Sinä voit haluta hyysätä kaikenmaailman elintasopakolaisia, mutta läheskään kaikki ei tahdo.

• rasismi on RIKOS

Pitäisihän sinun tajuta, että rasismi on RIKOS sivistystä ja ihmiskuntaa vastaan.

Perussuomalaiset tahtovat sulkea Suomen rajat, tämä on aivan kamalaa, miten minun maahanmuuttaja ystävieni käy jos perussuomalaiset pääsevät hallitukseen, toivottavasti niin ei koskaan tapahdu. Niitä rasisteja ei saa päästää sotkemaan maamme asioita. Maata hallitaan järjellä, eikä tunteella, viha aiheuttaa vain kärsimystä ja tuhoa, siksi vastustan perussuomalaisia rasisteja.

• siis olet tyhmä

Ette te punikit osaa oikeasti enää huutaa muuta kuin rasisti, rasisti. Säälittävää. Teidän mielestä kaikki suomalaiset, jotka ei hyväksy elintasopakolaisia on rasisteja. Siinä näkyy teidän älykkyyden taso.

• Kukapa ei olisi

Kannatan perussuomalaisten sitä kovempaa linjaa ja olen ylpeä siitä.

• Vastustan vihaa

Iltalehdessä tiistaina 20.9.2011 julkaistiin tutkimus, joka paljasti järkyttäviä totuuksia perussuomalaisista, he ovat valmiita jopa raakaan väkivaltaan.

Tuntuu kauheelta, edes ajatella, perussuomalaisten taholta tulevaa väkivallan uhkaa pieniä pakolaislapsia kohtaan. Nämä pienet raukat eivät edes pysty puolustautumaan. Ilman tätä tutkimustakin tiedetään perussuomalaisten hyökänneen avuttomien pakolaisnaisten ja lasten kimppuun, eräs pieni tyttö tönättiin junasta alas, muutamia nuorukaisia on hakattu oikein suuren miesjoukon voimalla, joka on todella raukkamaista käyttäytymistä.

• Sää et voi olla

Sää et voi olla tosissasi. Oon mä kuullut että jotkut äänesti ihan pilan päiten persuja, mutta rajansa huumorillakin, eihän niitä voi ottaa vakavasti.

• suvaitsevaisuus

Rasisti on rikollinen, jonka uhrit ovat viattomia ihmisiä, jotka joutuvat kärsimään ihonvärinsä tai ulkomuotonsa vuoksi. Rasisti nauttii saadessaan satuttaa, häväistä ja vahingoittaa avutonta uhriaan.

Silloin kun rasismi tulee mukaan politiikkaan, silloin on kyse poliittisesta rasismista, jota on myös tämä perussuomalaisten ylläpitämä maahanmuuttoa arvosteleva keskustelu joka hyökkää vapaata liikkuvuutta ja avoimia rajoja vastaan.

Tämä on äärioikeistolaista viha politiikkaa, jota me demokratian ystävät vastustamme päättäväisesti. Me emme tule koskaan hyväksymään yhteiskuntaa, joka sulkee rajat ja kieltää maahanmuuttajia tulemasta maahamme.

• Olet oikeassa

Afrikassa, Aasiassa ja Euroopassa meistä suomalaisista puhutaan, että me olemme pahoja ja rasistisia ihmisiä. Perussuomalaiset vastustavat vapaata maahanmuuttoa, jonka vuoksi maamme maine on mennyt aika huonoksi.

Mitä me voisimme tehdä maamme maineen korjaamiseksi ? On ehdotettu että voisimme lähettää suuren laivan hakemaan Somaliasta pakolaisia, jolloin saisimme useita tuhansia maahanmuuttajia kerralla maahamme, laiva ehtisi hakea vuoden aikana useita kymmeniä tuhansia ihmisiä, joka kaksinkertaisi Suomeen tulevien maahanmuuttajien vuosittaisen määrän.

• Viides kolonna

Rkp on rastinen puolue se alistaa pakko ruotsiin enmistön.eikä kirkkoakaan ole saatu erotettua valtiosta,kyllä täälä rasismia riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe