On niiiiiin valtavan paljon,

etsivä löytää ?

21

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesaja 55.luku

      8 ”Sillä teidän ajatuksenne eivät ole minun ajatuksiani eivätkä minun tieni teidän teitänne”, lausuu Jehova.

      9 ”Sillä niin kuin taivaat ovat maata korkeammat, niin ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne. ;D

      http://www.watchtower.org/fi/raamattu/isa/chapter_055.htm

      • vdfb

        Mitä sitten selitätte "hänen teitään" kun ette niistä voi mitään käsittää!


    • .

      Näin sitä saadaan uutta valoa luomakunnasta.

    • Cinemascope

      Valoa nopeampaa valoa ;D

      • Vanhaa valoo

        ..Jos se on silti vanhaa valoo


    • kaikkimahdollista;)

      Luomisen alusta tulevaa valaisevaa tietoa......

      "Valoa nopeammin ei pysty kulkemaan yksikään hiukkanen Albert Einsteinin suppean suhteellisuusteorian mukaan. Tähän asti teoria on pitänyt paikkansa kaikissa mahdollisissa kokeissa."

      http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Valoa nopeampi hiukkanen ällistyttää tutkijoita/1135269535251

      • tieto romahtaa ?

        "Jos jatkotutkimuksissa saadaan sama tulos, seuraukset hiukkasfysiikan vallitsevalle standardimallille olisivat Erediton mukaan "vakavat".*

        Mitähän se "vakavat" tarkoittaa?


    • eteenpäin !

      Löytö voi pakottaa tarkastelemaan uudelleen Einsteinin muotoilemia teorioita, joiden mukaan maailmankaikkeuden on ajateltu toimivan. Kyseessä olisi samanlainen harppaus kuin hyppy Newtonin mekaniikasta Einsteinin suhteellisuusteoriaan. Harppaus ei varsinaisesti kumonnut siihen asti todettuja luonnonlakeja, mutta tarkensi niitä siltä osin kuin uusilla ja tarkemmilla menetelmillä kyettiin havaitsemaan.
      http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/cern valoa nopeammista hiukkasista quottama on niin mullistava loyto etta nyt on pidettava paa kylmanaquot/a691265?s=u&wtm=tt-23092011
      Tieto lisääntyy ..ja kirkastuu kirkastumistaan....
      Einsteinkin on kohta ! "vanhanaikaista" ;D

      • sci-fi...?

        Standardimallin hautajaiset?

        Jos tulokset varmistuvat, ne kumoavat Albert Einsteinin vuonna 1905 muotoileman erityisen suhteellisuusteorian, jonka mukaan valon nopeus on universaali vakio, eikä mikään voi liikkua sitä nopeammin.

        Periaate on yksi fysiikan niin sanotun standardimallin kulmakivistä, eikä minkään ole aikaisemmin havaittu sitä horjuttavan. Standardimalli on kuvaus siitä, miten maailma on muodostunut ja toimii.........
        Aikamatkustus ..olisi...sittenkin mahdollista?


      • matkailua.....
        sci-fi...? kirjoitti:

        Standardimallin hautajaiset?

        Jos tulokset varmistuvat, ne kumoavat Albert Einsteinin vuonna 1905 muotoileman erityisen suhteellisuusteorian, jonka mukaan valon nopeus on universaali vakio, eikä mikään voi liikkua sitä nopeammin.

        Periaate on yksi fysiikan niin sanotun standardimallin kulmakivistä, eikä minkään ole aikaisemmin havaittu sitä horjuttavan. Standardimalli on kuvaus siitä, miten maailma on muodostunut ja toimii.........
        Aikamatkustus ..olisi...sittenkin mahdollista?

        Ei paljon puutukaan kuin hevosta ja kolmea kenkää,
        sanoi poika kun tieltä hevosenkengän löysi.........;)


    • vssfssff

      http://areena.yle.fi/video/1316721102049

      Tietoisuudesta mielenkiintoinen ohjelma, myös siitä mahdollisuudesta ettei kaikki pääty kuolemaan, eli jos se pitää paikkansa ovat todistajat silloin väärässä.
      Katsokaa ohjlema ensin ja arvostelkaa vasta sitten.

      • vcsvsvdfdf

        Syntymäsokea näkee rajakokemuksessa, kliinisesti kuollut leijuessaan katonrajassa selostaa jälkikäteen tarkasti tapahtumat, vaikka laitteet näyttävät viivaa ja silmät kiinni, tajuttomuus syvää ja niin edelleen,,miten selitätte tämän Todistajat? Meillä näyttäsi olevan tietoisuus mutta se ei ole kehollisuutemme, koska se voi irrota kehosta.


      • new light
        vcsvsvdfdf kirjoitti:

        Syntymäsokea näkee rajakokemuksessa, kliinisesti kuollut leijuessaan katonrajassa selostaa jälkikäteen tarkasti tapahtumat, vaikka laitteet näyttävät viivaa ja silmät kiinni, tajuttomuus syvää ja niin edelleen,,miten selitätte tämän Todistajat? Meillä näyttäsi olevan tietoisuus mutta se ei ole kehollisuutemme, koska se voi irrota kehosta.

        hyvä ohjelma, kantsii kattoo!


      • väärät diagnoosit
        new light kirjoitti:

        hyvä ohjelma, kantsii kattoo!

        Ihmisten hallusinaatiot tulkitaan kokemuksisksi "tunpuoleisesta"
        huuhaata.
        Aivokuollut ei kyllä tiedosta mitään juttuja, eikä herää enää kertomaan mitään! ;D


      • hyvä kirja
        väärät diagnoosit kirjoitti:

        Ihmisten hallusinaatiot tulkitaan kokemuksisksi "tunpuoleisesta"
        huuhaata.
        Aivokuollut ei kyllä tiedosta mitään juttuja, eikä herää enää kertomaan mitään! ;D

        Lukekaa sydänkirurgi Maurice Wawlingsin kirja "Kuoleman tuolla puolen".
        Elvytettyjen kokemukset vaikuttivat siihen että uskontoa hölynpölynä pitäneestä lääkäristä tuli uskova kristitty.


      • 6247
        hyvä kirja kirjoitti:

        Lukekaa sydänkirurgi Maurice Wawlingsin kirja "Kuoleman tuolla puolen".
        Elvytettyjen kokemukset vaikuttivat siihen että uskontoa hölynpölynä pitäneestä lääkäristä tuli uskova kristitty.

        http://www.onkosetotta.net/artikkeli/39


      • hallusinaatiot eriks
        6247 kirjoitti:

        http://www.onkosetotta.net/artikkeli/39

        Jos valekuollut kertoo käyneensä Helvetissä, uskon hänen kokeneen hallusinaation.
        kuollut on kuollut.
        vaikka voissa paistas.

        Harman jälkeen Ylösnousemus on toinen juttu.


    • alfa123om

      Rauhaa!

      Raamatussa kyllä puhutaan, että ymmärtäväisten ymmärrys ja viisaiden viisaus katoaa ja että kaikki mikä kohoaa esteeksi Jumalan tuntemukselle; sellaiset linnakkeet tuhoutuvat, mutta Ei kai tämä vielä suhteellisuusteoriaa kumoa.

      c2 on 300 000 x 300 000 eli 90 miljardia. Eli näyttäisi siltä kuin suhteellisuusteorian mukaan tietyin edellytyksin maksimi nopeus olisi 90 miljardia km sekunnissa eikä suinkaan 0,0003 miljardia km sekunnissa.

      Jos on 300 000 kenkää x 300 000 kenkää ja ne asetetaan pinoon niin se voidaan tehdä usealla eri tavalla. Ajatellaan asiaa vaikka yhdeksällä kengällä.
      Pino voi olla 3x3 pino:

      111
      111
      111

      tai pino voi olla 1x9 pino:

      111111111

      ensimmäisessä pinossa valo etenee suuntaan kuin suuntaan kolme yksikköä sekunnissa, mutta toisessa pinossa valo etenee vain yhteen suuntaan 9 yksikköä sekunnissa. Maailma on kolmiulotteinen, mutta jos oletetaan, että neutriino on yksiulotteinen ja kulkee aina vain suoraan eteenpäin kykenemättä muuttamaan koskaan suuntaa niin se nopeus voi olla jopa 90 miljardia km / sekunti?

      Huom. Olen käynyt lyhyen fysiikan ja matematiikan, joten edellä mainittu voi olla satua??

      Rauhaa!

    • mullakin....
    • miljardi nälkäistä,
    • missä virheet ?

      Tutkijat ovat tätä ennen yrittäneet ylittää valon nopeuden tuhansissa muissa kokeissa. Tulos on aina ollut sama: valo on päihittänyt kaikki partikkelit.

      Löytäkää virheemme, tutkijat pyytävät

      Fyysikot ovat itsekin ymmällään saamistaan tuloksista. He ovat testanneet niitä yhä uudelleen kaikin mahdollisin tavoin, kertoo tutkimuksen johtaja Antonio Ereditato Britannian yleisradioyhtiölle BBC:lle.
      - Me halusimme löytää virheen - pienen tai monimutkaisen tai minkä tahansa - mutta emme löytäneet, Ereditato sanoo. Nyt hän ja hänen ryhmänsä ovat alistaneet tuloksensa tiedeyhteisön perusteelliseen tarkasteluun.
      - Emme väitä mitään, haluamme vain, että joku selittäisi hullun tuloksemme, koska se todella on hullu! Mutta tietysti unelmani on, että jokin toinen ryhmä tulisi samaan tulokseen.
      Reuters, AP, AFP, YLE Uutiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe