Näin on Arvopaperi-lehden keskustelupalstalla.
Melko iso porukka sai kuukauden bannia.
Itse sain vuoden bannia koska esitin Karjalaa koskevan keskusteluun kauniin karjalaisen lastenlaulun
"Kaunis Karjala on täynnä kuoppia
Joka kuopan reunalla on r*ssä paskalla "
Mielestäni minulla oli oikeus kertoa tuo koska olen karjalainen.
Jonnekin Hyysärin palstoille en ole edes yrittänyt kirjoittaa, puolueetkin pistivät palstansa kiinni kun kansalaisten mielipiteet olivat aivan vääriä. Vaarallisimpia olivat kiihkottomat ja hyvin perustellut kirjoitukset.
Olisi kiva saada ainakin HS:n toimitukselle samat säännöt millä ne hoitavat muiden kirjoituksia. Vaikkapa aluksi ennakkosensuuri, valtion sensuurilaitos tarkastaisi lehden ennen sen julkaisemista.
Valtion budjetista keskustelu kielletty.
3
59
Vastaukset 3
- OmShantiShivaShakti
Kyllä ryssistä pitää voida puhua. Kommunistisensuurin aika on ohi. Kovat ajat vaativat kovia puheita, ja hyssyttely vain pahentaa tilannetta. Kun ajatusta ei saa enää sanottua, siirrytään suoraan tekoihin. keskustelemalla sentään voidaan suurimmat höyryt päästää pihalle, ilman että jossain räjähtää.
- OmShantiShivaShakti
Alkoipa se runosuoni sykkimään minullakin, vaikka en ihan itärajalla asustelekkaan. Miltäpä kuullostaisi seuraavat, hieman tummemmalla sävyllä viritetyt, kunnianosoituksena veteraaneille -versiot?
Joka kuoppaan on ryssiä haudattu."
Joka kuopasta löytyy ryssän kallo."
Tuleekohan nootti Moskovasta asti? - Killerfox
No huhhuh että olet terävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522